dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 27/7/OPE/tZDRAVIE/NCZI
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národné centrum zdravotníckych informácií
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165387
Lazaretská 26, 81109 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Národné centrum zdravotníckych informácií
Telefón: +421 257269713 Fax: +421 243412094
Email: robert.danko@nczisk.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433219
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
72212100-0
Druh zákazky
Stručný opis:
NCZI je subjekt zodpovedný za realizáciu informatizácie a elektronizácie zdravotníctva v Slovenskej republike. Cieľom projektu je vybudovanie nových elektronických služieb zdravotníctva v oblasti dištančnej medicíny (telemedicíny). Výstupom projektu bude: Overenie prínosov riešenia na 1700 pacientoch Vytvorenie centrálneho riešenia, ktoré zabezpečí komunikáciu medzi PZS a pacientom na úrovni smart aplikácii a smart telemedicínskych zariadení. Vytvorenie podporných aplikácií pre pacienta a PZS Nastavenie certifikačného procesu a procesu integrácie telemedicínskej pomôcky s NZIS, vrátane zabezpečenia podporných nástrojov. Proces liečby pacienta Po úvodnom vyšetrení pacienta lekár bude môcť predpísať telemedicínsku zdravotnícku pomôcku za účelom sledovania jeho zdravotného stavu v domácom prostredí namiesto opakovaných návštev pacienta v ambulancii alebo hospitalizácií pacienta. Pri predpísaní pomôcky lekár určí hraničné hodnoty pre sledované fyziologické funkcie alebo pre iné určené hodnoty. Pomôcka online zapisuje získané údaje do IOT telehub úložiska. Lekár môže v aplikácii na to určenej online sledovať získané hodnoty. Systém na základe zadaných hraničných hodnôt vyhodnocuje kritické údaje a v prípade ich dosiahnutia zasiela automaticky online alert lekárovi. Lekár cez aplikáciu komunikuje online s pacientom a zisťuje dôvod kritických hodnôt pacienta (napr.: nesprávna strava, nezmeranie si hodnôt, neužitie liekov a pod..). Na základe získaných údajov môže lekár upravovať medikačnú liečbu pacienta bez potreby návštevy pacienta v jeho ambulancii. Implementácia Obsahovo je projekt rozdelený na 3 etapy v celkom časovom rozmedzí cca 18 mesiacov. Etapa1 rozsah 12 mesiacov vývoj PoC a ALFA verzie Cieľ Implementovať do 6 mesiacov PoC verziu, do 10 mesiacov ALFA verziu a do 12 mesiacov mať pripravenú verziu, na ktorej môže začať etapa 2 - certifikácie. Etapa2 rozsah 2 mesiace certifikácia a build BETA verzie Cieľ je vykonať certifikáciu 3 kitov a E2E testy PZS a PrZS so zapojením všetkých komponentov riešenia, ktoré potvrdia pripravenosť riešenia na spustenie prevádzky s certifikovanými zariadeniami. Počas tejto etapy začína rollout medicínskych kitov pre PZS a PrZS. Etapa3 rozsah 4 mesiace ladenie v prevádzke a rollout kitov Cieľ je vykonať ladenie v prevádzke. Výsledkom bude: Úspešné UAT testy Uvoľnenie a nasadenie final verzie riešenia
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 10 409 066,67
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
48100000-9

48170000-0

48180000-3

48211000-0

48614000-5

48810000-9

48814200-9

72212180-4

72267100-0

72261000-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národné centrum zdravotníckych informácií Lazaretská 26, 811 09 Bratislava
Opis obstarávania:
Cieľom projektu je vybudovanie nových elektronických služieb zdravotníctva v oblasti dištančnej medicíny (telemedicíny).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
12:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje práva uplatniť opciu s víťazným uchádzačom na predĺženie SLA zmluvy o ďalších 60 mesiacov.
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude spolufinancovaný kombináciou vlastných zdrojov verejného obstarávateľa a z Operačného programu Integrovaná infraštruktúra.
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-09-06T13:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-07-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Termín poskytnutia predmetu zákazky je podrobne určený v časti B.1. Opis predmetu zákazky. Dielo podľa Opisu PZ vrátane jeho uvedenia do prevádzky, bude zrealizované odo dňa účinnosti zmluvy v mieste plnenia podľa určenia verejného obstarávateľa najneskôr do 30.06.2023, najviac však 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy. 2. Zmluva na podporné služby bude uzatvorená na 60 mesiacov s opciou na ďalších 60 mesiacov. 3. Obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty. Nejedná sa o zelené obstarávanie.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-07-29T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV