dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: A/2021/D330/1
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30416094
Námestie slobody 6, 81005 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo dopravy a výstavby Slovenskej republiky
Telefón: +421 259494824
Email: viktor.kovacs@mindop.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.telecom.gov.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433375
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: A/2021/D330/1
Hlavný kód CPV
73000000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je spracovávanie štúdií, analýz a prognóz pre rozhodovaciu, koncepčnú, metodickú a legislatívnu činnosť objednávateľa, ako aj návrhy možností zefektívnenia hospodárskej politiky štátu v oblasti dopravy, v nasledovných oblastiach: 1. Oblasť- Štatistika dopravy 2. Oblasť Prognózy, prípadové, analytické, rozborové štúdie a strategické dokumenty rezortu dopravy a preklady predpisov v oblasti dopravy.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 240 800,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
71620000-0

73110000-6

79330000-6

71313400-9

79530000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Ministerstvo dopravy a výstavby SR, Námestie slobody 6, 810 05 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je spracovávanie štúdií, analýz a prognóz pre rozhodovaciu, koncepčnú, metodickú a legislatívnu činnosť objednávateľa, ako aj návrhy možností zefektívnenia hospodárskej politiky štátu v oblasti dopravy, v nasledovných oblastiach: 1. Oblasť- Štatistika dopravy 2. Oblasť Prognózy, prípadové, analytické, rozborové štúdie a strategické dokumenty rezortu dopravy a preklady predpisov v oblasti dopravy. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len "ZVO"): Verejný obstarávateľ (ďalej aj ako VO) sa pred samotným vyhlásením verejnej súťaže zaoberal aj spôsobom obstarania z pohľadu zákonnej možnosti, nie povinnosti, podľa § 28 ods. 1 zákona o VO delenia predmetu zákazky na časti, resp. viaceré verejné obstarávania. VO sa na základe porovnania výhod a nevýhod rozdelenia zákazky na časti rozhodol obstarať dané služby v celku vzhľadom na hospodárnosť vynaložených prostriedkov a administratívno-formálne zabezpečenie na obstarávanie daných služieb. Charakter predmetu zákazky vytvára predpoklad úzkej spolupráce jednotlivých expertov pri jednotlivých špecifických zadaniach vo svojich oblastiach, čím sa dosiahne efektívne naplnenie cieľov VO. Pri charaktere zákazky kladie VO dôraz na kontinuitu a kompatibilitu jednotlivých výstupov/činností a procesov s tým spojených, ktoré by pri dodaní predmetu zákazky rôznymi zhotoviteľmi nebolo možné zabezpečiť. Úspešné splnenie predmetu zákazky závisí tiež od efektívnej komunikácie medzi VO a zhotoviteľom, ako aj medzi zhotoviteľom a jednotlivými expertmi, osobne podieľajúcimi sa na plnení predmetu zákazky, čím sa zabezpečí nevyhnutná koordinácia poskytovaných služieb. Uvedené nie je možné dosiahnuť pri dodaní zákazky rôznymi zhotoviteľmi bez zvýšenej administratívnej a finančnej záťaže.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 240 800,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
36:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:
Zákazka sa realizuje podľa § 66 ods. 7 ZVO (reverzná súťaž), nakoľko vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač (ďalej len U) musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 ZVO (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 ZVO. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov (ďalej len "ZHS") je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi (ďalej len "VO") a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. VO pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v ZHS, ak U nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO - za každého člena skupiny osobitne a podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. U preukáže osobné postavenie podľa § 32 ZVO za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 ZVO a podľa § 34 ods. 3 ZVO. VO podľa § 32 ods. 3 ZVO overuje údaje týkajúce sa podmienok účasti podľa § 32 ods. 2 ZVO cez informačné systémy verejnej správy podľa osobitného predpisu - portál oversi.gov.sk. V súčasnosti má prístup k dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c), a e) ZVO. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) ZVO, je povinný na účely preukázania podmienky podľa ods. 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Ostatné doklady U predloží v ponuke. Ak hospodársky subjekt zapísaný v ZHS podľa ZVO v znení účinnom do 1.12.2019 nebude v čase preverovania splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), c) ZVO v konkrétnom procese verejného obstarávania začatom po uvedenom termíne mať vykonanú predmetnú aktualizáciu v ZHS, VO v pozícii orgánu verejnej moci vykoná takéto overenie sám prostredníctvom portálu oversi.gov.sk
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1) § 33 ods. 1 písm. a): Vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky 2) § 33 ods. 1 písm. d): Prehľad o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky alebo koncesie týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: ADD1) VO požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, v ktorej má uchádzač vedený účet, ktoré musí obsahovať: -informáciu o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, -informáciu o tom, že U nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ekvivalentným dokladu/dokladom U zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané štatutárnym orgánom U, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/iných banke/ bankách ako tej/tých, od ktorej / ktorých predložil vyššie uvedené potvrdenie/potvrdenia, resp. ich ekvivalentné doklady. ADD2) VO požaduje od U predloženie prehľadu o celkovom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, v ktorom U preukáže celkový obrat dosiahnutý za posledné tri hospodárske roky, resp. roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v min. výške 200 000,00 eur v súhrne za všetky požadované hospodárske roky. Prehľad o celkovom dosiahnutom obrate U podloží výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch. V prípade, ak sa účtovné závierky U nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk, verejný obstarávateľ bude akceptovať predloženie dokladu, v ktorom bude uvedený odkaz na takto zverejnené účtovné závierky U. V prípade, že doklady predkladá U so sídlom mimo územia Slovenskej republiky (ďalej len SR), musí predložiť doklady ekvivalentné k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov v slovenskom jazyku, je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku. Ak U so sídlom mimo SR z objektívnych dôvodov nevie predložiť takto overené doklady, predloží o tejto skutočnosti čestné vyhlásenie aj s uvedením objektívneho dôvodu, v ktorom bude zároveň uvedený celkový obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka, dosiahnutý za posledné tri hospodárske roky, resp. roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Na vyčíslenie uvedeného obratu sa pri prepočte inej meny na menu euro použije kurz Európskej centrálnej banky (ďalej len ECB) platný v deň odoslania tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na uverejnenie v Úradnom vestníku EÚ. V prípade, že U využije na preukázanie finančného a ekonomického postavenia finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v čase podania ponuky, je U povinný verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Túto skutočnosť preukáže U písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí preukázať splnenie podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) ZVO a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1) § 34 ods.1 písm.a): Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO. 2) § 34 ods. 1 písm. g): Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. 3) § 35 vo väzbe na § 34 ods.1 písm.d): Ak VO vyžaduje predloženie certifikátu systému manažérstva kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek noriem na systém manažérstva kvality uchádzačom alebo záujemcom, vrátane dostupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím, môže odkázať na systémy manažérstva kvality, ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou. VO uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak U alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, VO musí prijať aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené U alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: ADD1) U predloží zoznam poskytnutých služieb (ZPS) rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za posledné 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania v min. súhrnnej výške 200 000,00 eur. Za poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje spracovanie štatistiky dopravy a/alebo vypracovanie prognóz a/alebo prípadových a/alebo analytických a/alebo rozborových štúdií a/alebo strategických dokumentov v oblasti dopravy a/alebo analýza ekonomického a/alebo sociálneho vývoja a/alebo analýza vplyvov dopravy na životné prostredie a/alebo dopravno-sociologický prieskum a jeho vyhodnotenie a/alebo CBA analýzy a/alebo SWOT analýzy a/alebo dopravné prieskumy a spracovanie dát. U v ZPS uvedie: 1) minimálne 2 zákazky, predmetom ktorých bolo spracovanie štatistiky dopravy, 2) minimálne 5 zákaziek, predmetom ktorých bolo vypracovania prognóz a/alebo prípadových a/alebo analytických a/alebo rozborových štúdií alebo strategických dokumentov v oblasti dopravy. Z uvedených 5 zákaziek by aspoň jedna mala byť zameraná na spracovávanie podkladov pre tvorbu strategických rezortných dokumentov ako sú napr. Stratégia bezpečnosti cestnej premávky a/alebo Stratégia rozvoja cestnej dopravy a/alebo Stratégia udržateľnosti cestnej dopravy a i. U môže vyššie uvedené zmluvy/požiadavky preukázať jednou zmluvou alebo kombináciou viacerých zmlúv. VO odporúča, aby zoznam obsahoval min: -názov a sídlo odberateľa -kontaktné údaje odberateľa, kde je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, tel. č., e-mail - dobrovoľný údaj) -názov zmluvy -predmet poskytnutej služby (opis predmetu poskytnutej služby) -doba poskytnutia od do (mesiac/ rok) -finančný podiel na poskytnutí služieb -cena poskytnutej služby v eur celkom za požadované obdobie V prípade, ak U predkladá/uvádza zmluvu, kt. realizácia presahuje stanovené obdobie rokov, tzn. poskytovanie služby (zmluvy) začalo pred 3 rokmi, alebo nebolo skončené do vyhlásenia ver. obstarávania (rozhodné obdobie), U v ZPS uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť poskytnutia služby, ktorá bola realizovaná v rozhodnom období. V prípade, ak poskytnutie služby realizoval U ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: ADD2) Verejný obstarávateľ požaduje, aby U predložil Zoznam kľúčových expertov (ďalej len "E") zodpovedných za poskytnutie služby s údajmi o odbornej praxi a odbornej kvalifikácií. U je povinný preukázať splnenie požiadaviek na E č. 1 až 4 min. 4 osobami. Požiadavky na odbornú prax (prax) a odbornú kvalifikáciu za jednotlivých E, U preukáže predložením: -profesijných životopisov (ďalej len "CV") alebo ekvivalentných dokladov (ekv.). CV U preukáže prax a praktické skúsenosti (skúsenosti) E, v CV al. ekv. dokladoch E uvedie zoznam realizovaných projektov/zmlúv za E, VO odporúča, aby predložený CV príslušného kľúčového E obsahoval nasledovné údaje: -meno a priezvisko príslušného E, -história zamestnania/ praxe príslušného E vo vzťahu k predmetu zákazky (zamestnávateľ/odberateľ, trvanie pracovného pomeru/trvanie praxe rok a mesiac od do, pozícia, ktorú príslušný E zastával), -praktické skúsenosti E (názov zmluvy/predmetu plnenia, odberateľ/zamestnávateľ, kontaktná osoba odberateľa/zamestnávateľa / tel., email (dobrovoľný údaj)/, popis zmluvy/predmetu plnenia, pozícia na projekte/predmete plnenia, obdobie rok a mesiac od - do), -dátum a podpis E. U vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledovných min požiadaviek na E č. 1 až 4: E č. 1 Kľúčový expert pre Štatistiku dopravy -vysokoškolské (VŠ) vzdelanie minimálne 2. stupňa technického alebo ekonomického smeru v oblasti dopravy alebo dopravných stavieb -min 5-ročná prax v oblasti dopravného výskumu alebo v oblasti spracovania údajov, -min 2 skúsenosti s realizáciou projektov/zmlúv v pozícii kľúčového experta alebo hlavného riešiteľa alebo vedúceho riešiteľského tímu v oblasti dopravnej štatistiky, zisťovania a spracovania štatistických údajov v oblasti dopravnej infraštruktúry. E č. 2 Kľúčový expert pre tvorbu strategických rezortných dokumentov -VŠ vzdelanie minimálne 2. stupňa technického alebo ekonomického smeru, -min 5-ročná prax v oblasti dopravného výskumu alebo v oblasti tvorby strategických dokumentov pre oblasť dopravy, -min 2 skúsenosti s realizáciou projektov/zmlúv v pozícii kľúčového experta alebo hlavného riešiteľa alebo vedúceho riešiteľského tímu, ktorých predmetom bolo spracovávanie podkladov pre tvorbu strategických rezortných dokumentov a zabezpečovanie činností potrebných pre ich prijatie, sledovanie a vyhodnocovanie ich implementácie. E č. 3 Kľúčový expert pre tvorbu analýz a štúdií -VŠ vzdelanie minimálne 2. stupňa technického alebo ekonomického smeru, -min 5-ročná prax v oblasti dopravného výskumu alebo v oblasti tvorby analýz, prognóz, rozborových a prípadových štúdií pre oblasť dopravy, -min 2 skúsenosti s realizáciou projektov/zmlúv v pozícii kľúčového experta alebo hlavného riešiteľa alebo vedúceho riešiteľského tímu, ktorých predmetom bolo vypracovanie analýz, prognóz, rozborových a prípadových štúdií pre oblasť rozvoja dopravnej infraštruktúry alebo dopravných systémov. E č. 4 Kľúčový expert pre aktualizáciu predpisov v oblasti dopravy -VŠ vzdelanie minimálne 2. stupňa technického alebo ekonomického smeru v oblasti dopravy alebo dopravných stavieb -min 5-ročná prax v oblasti dopravného výskumu, -min 2 skúsenosti s realizáciou projektov/zmlúv v pozícii kľúčového experta alebo hlavného riešiteľa alebo vedúceho riešiteľského tímu, ktorých predmetom boli činnosti súvisiace s aktualizáciou databáz globálnych technických predpisov pre kolesové vozidlá. ADD3) VO vyžaduje predloženie certifikátu systému riadenia kvality podľa EN ISO 9001 v oblasti zodpovedajúcej predmetu zákazky, resp. preukázanie tejto požiadavky inými dôkazmi (napr. príručka kvality, politika kvality, plán kvality, vykonané opatrenia na zabezpečenie kvality), ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie riadenia kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Na zabezpečenie ponuky sa vyžaduje zloženie zábezpeky vo výške 50 000 eur. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch, časť A. Pokyny pre záujemcov o účasť vo verejnom obstarávaní na vypracovanie ponuky. Záručná listina alebo poistná záruka, ktorá je vydaná bankou alebo poisťovňou ako originál v elektronickej podobe, sa predkladá ako súčasť ponuky elektronicky. Záručná listina alebo poistná záruka, ktorá nie je vydaná bankou alebo poisťovňou ako originál v elektronickej podobe, sa predkladá verejnému obstarávateľovi ako listinný originál, písomne prostredníctvom pošty, iného doručovateľa, osobne alebo ich kombináciou do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Rámcová dohoda bude s úspešným uchádzačom uzavretá na dobu 36 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti (Upresnenie bodu II.2.7).
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-08-31T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-08-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.VO pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu (ďalej len EK), ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania EVO verzia 18.0 (ďalej len EVO). Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky prostredníctvom EVO. VO poskytuje Súťažné podklady (SP) - v profile VO k danej zákazke. 2.EK môže prebiehať aj podľa zákona č. 305/2013 Z.z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) do elektronickej schránky uchádzača (ďalej len U). 3.VO upozorňuje záujemcov/ U, že ponuky sa predkladajú elektronicky výlučne prostredníctvom systému EVO. 4.U predloží vo svojej ponuke všetky doklady a dokumenty ako skeny originálov alebo ich úradne osvedčených kópií vo formáte .pdf. cez EVO, pokiaľ nie je určené inak. 5.V rámci poskytnutia riadnej súčinnosti podľa § 56 ods. 8 ZVO potrebnej na uzatvorenie zmluvy bude úspešný uchádzač vyzvaný na predloženie originálnych elektronických dokladov (ak neboli predložené skôr) alebo úradne osvedčených kópii, vytvorených zaručenou/ elektronickou konverziou listinného dokladu podľa zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v platnom znení, pokiaľ neboli predložené doklady vydané elektronicky. 6.U pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže dočasne nahradiť tieto doklady predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 ZVO (JED). Ak U preukazuje splnenie podmienok účasti prostredníctvom JED, v časti IV JED VO umožňuje vyplniť iba globálny údaj. 7.V prípade, ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr podľa § 55 ods.1 ZVO, VO bude po vyhodnotení ponúk vyhodnocovať podmienky účasti stanovené v tomto oznámení u U, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 8.VO vylúči z verejného obstarávania záujemcu/ U, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že záujemca/ U uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž (§ 40 ods. 6 písm. g) ZVO). 9.Predmetné verejné obstarávanie sa netýka zeleného verejného obstarávania, obstarávania inovácii ani obstarávania zameraného na sociálne aspekty. 10.Ak budú v predložených dokumentoch uvedené hodnoty v inej mene ako euro, použije sa na prepočet z inej meny na euro kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania tohto oznámenia v bode VI.5. 11.Predpokladaná hodnota zákazky (PHZ) uvedená v tomto oznámení je maximálna. VO si vyhradzuje právo zmluvu nepodpísať, ak ponuka úspešného U bude vyššia ako PHZ.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-07-29T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV