dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MK-3256/2021-440
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165182
Námestie SNP 33, 81331 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Telefón: +421 220482555
Email: jana.petrovicova@culture.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.culture.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433437
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: MK-3256/2021-440
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Pamiatkový úrad Slovenskej republiky (PÚ SR) je špecializovaným orgánom štátnej správy na ochranu pamiatkového fondu, vykonáva 1. a 2. stupňovú štátnu správu s celoslovenskou pôsobnosťou prostredníctvom 8 krajských pamiatkových úradov (KPÚ) v rozsahu zákona č. 49/2002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu v znení neskorších predpisov. Realizáciou projektu PAMIS, nového integrovaného informačného systému bude PÚ SR poskytovať elektronické služby pre občanova podnikateľov, automatizovane publikovať komplexné datasety a informácie na svojom portáli a zároveň aj prostredníctvom Úradu vlády SR (data.gov.sk). Cieľom projektu PAMIS je skrátiť dĺžku trvania procesu výkonu štátnej správy zo strany Pamiatkového úradu SR a krajských pamiatkových úradov, implementovať optimalizáciu poskytovaných služieb Pamiatkového úradu SR a krajských pamiatkových úradov voči občanom a podnikateľom v zmysle Národného projektu Optimalizácia procesov vo verejnej správe, časť Dizajn TO-BE procesov, realizované Ministerstvo vnútra SR, efektívnejšie využiť ľudský potenciál na Pamiatkovom úrade SR zavedením automatizácie postupov a elektronizácie procesov prostredníctvom PAMIS, vybudovanie centralizovanej správy pamiatkového fondu, zlepšenie dostupnosti informácií o pamiatkovom fonde a jeho ochrane a správe prostredníctvom verejného portálu, integrácia za účelom poskytovania informácii o pamiatkovom fonde a konzumácie dát poskytovaných štátom. Napriek skutočnosti, že predmet verejného obstarávania nespadá pod žiadnu z produktových skupín zeleného verejného obstarávania, v zmysle ktorých je možné aplikovať jeho environmentálne charakteristiky, verejný obstarávateľ sa rozhodol, že niektorými svojimi krokmi dosiahne aspoň čiastkové zníženie využívania zdrojov v súvislosti s dosiahnutím zníženia negatívneho dopadu na životné prostredie. Vzhľadom na skutočnosť, že si verejný obstarávateľ stanovil okrem iného aj splnenie niekoľkých ekonomických a ekologických cieľov, a to konkrétne dosiahnutím vyššej energetickej účinnosti, efektívneho využívania zdrojov, racionalizácie svojej IT infraštruktúry, zníženia nákladov na zamestnancov, zníženia nákladov na internet a zníženia potreby pravidelnej údržby, navrhol riešenie, ktoré z pohľadu fyzickej architektúry predpokladá najmä využitie infraštruktúrnych a hardvérových kapacít vládneho cloudu namiesto budovania lokálnej infraštruktúry. Ďalším zeleným prvkom je rozhodnutie verejného obstarávateľa riadiť celý proces verejného obstarávania prostredníctvom elektronickej platformy, čím sa zníži potreba používania papiera a prispeje sa tiež k úspore nákladov. V rámci procesu bude verejný obstarávateľ používať 100% recyklovaný papier pre tlačiarne resp. multifunkčné zariadenia a obojstrannú tlač. Podrobnejšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch - Opis predmetu zákazky v IS EVO: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433437
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 13 567 184,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
48000000-8

72254000-0

72263000-6

79632000-3

72267100-0

72261000-2

72267000-4

72266000-7

72100000-6

72310000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Pamiatkový úrad Slovenskej republiky, Cesta na Červený most č.6, 814 06 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom informačného projektu PAMIS je zavedenie elektronických služieb s úrovňou elektronizácie 4 (typu služba občanovi, služba podnikateľovi a služba verejnej a štátnej správe viď. META IS), úplná END-TO-END komunikácia, ktorá zodpovedá najpočetnejším procesom výkonu štátnej správy Pamiatkového úradu SR, elektronizácia menej početných procesov výkonu štátnej správy Pamiatkového úradu SR s automatizovanými procesnými krokmi, vybudovanie centralizovanej správy pamiatkového fondu, zlepšenie dostupnosti informácií o pamiatkovom fonde a jeho ochrane a správe prostredníctvom verejného portálu, integrácia za účelom poskytovania informácií o pamiatkovom fonde a konzumácie dát poskytovaných štátom. Podrobnejšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch v IS EVO: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433437
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
13 567 184,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
84:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu v ITMS2014+ : 311071W958
Doplňujúce informácie:
Predmet zákazky bude financovaný zo štátneho rozpočtu a zo štrukturálnych fondov Európskej únie, a to z prostriedkov Operačného programu Integrovaná infraštruktúra, Prioritná os 7.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len "zákona o VO") preukázaným spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o VO (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov). 1.2V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Verejný obstarávateľ odporúča uchádzačom využiť zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ustanovení zákona o VO. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.3Uchádzač, ktorý preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o VO spôsobom podľa § 32 ods. 2 zákona o VO, nemusí predkladať doklady: a)podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o VO b)podľa § 32 ods. 2 písm. b) zákona o VO c)podľa § 32 ods. 2 písm. c) zákona o VO d)podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o VO, nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačného systému verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov - zákon proti byrokracii). 1.4 Podľa § 32 ods.3 zákona o VO verejný obstarávateľ uvádza, že nemá oprávnenia získavať údaje: a)podľa § 32 ods. 2 písm. d) zákona o VO - potvrdenie príslušného súdu nie staršie ako tri mesiace. 1.5 Podrobnejšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch Podmienky účasti v IS EVO: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433437
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o VO: uchádzač preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky. 2. podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o VO: uchádzač preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie prehľadom o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky alebo koncesie týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. 3. Podrobnejšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch Podmienky účasti v IS EVO: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433437
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1: § 33 ods. 1 písm. a) zákona o VO: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie vyjadrenia alebo ekvivalentného dokladu od banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (banka) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk, v ktorej má uchádzač vedený účet, ktoré musí obsahovať: -informáciu o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, -informáciu o tom, že uchádzač nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a -že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Uchádzač zároveň predloží čestné prehlásenie, že v inej banke/bankách alebo pobočke zahraničnej banky alebo zahraničnej banke ako v tej/tých, za ktoré predložil vyjadrenie, nemá vedený účet a v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár. K bodu 2 - § 33 ods. 1 písm. d) zákona o VO: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača predloženie prehľadu o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky, ktorý uchádzač preukáže najviac za posledné tri hospodárske roky, resp. roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, v min. výške 5 000 000 EUR v súhrne za všetky požadované hospodárske roky. Prehľad preukáže uchádzač čestným vyhlásením. Prehľad o celkovom dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky, resp. roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, uchádzač podloží výkazmi ziskov a strát alebo výkazmi o príjmoch a výdavkoch. V prípade, ak sa účtovné závierky uchádzača nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok, ktorý je zverejnený na stránke www.registeruz.sk, verejný obstarávateľ bude akceptovať predloženie dokladu, v ktorom bude uvedený odkaz na takto zverejnené účtovné závierky uchádzača. Ostatné podrobnejšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch- Podmienky účasti v IS EVO: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433437
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO - zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúcich 7 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. 2. podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o VO v spojení s § 35 zákona o VO opisom opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality. 3. podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO údaje o vzdelaní a o odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. 4. Verejný obstarávateľ so zreteľom na § 34 ods. 2 zákona VO predĺžil oprávnené obdobie referencií z 3 rokov na 7 rokov pre rozšírenie hospodárskej súťaže, a to so zohľadnením stavu na relevantnom trhu. Vzhľadom na situáciu na relevantnom trhu sa prostredníctvom predĺženia oprávneného obdobia z 3 rokov na 7 rokov zabezpečí, aby sa tejto zákazky mohli zúčastniť aj subjekty, ktoré síce v posledných 3 rokoch nerealizovali plnenie rovnakého alebo obdobného charakteru ako je tento predmet zákazky v požadovanom rozsahu, ale majú relevantné skúsenosti v rámci predĺženého oprávneného obdobia (t. j. za predchádzajúcich 7 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania). Ostatné podrobnejšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch- Podmienky účasti v IS EVO: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433437
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 3.1 - § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO: Minimálna požadovaná úroveň štandardov sa preukazuje zoznamom dodania za predchádzajúcich 7 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov v ktorom budú uvedené informácie: a)Minimálne 1 zrealizovaná zákazka/zmluva, predmetom ktorej bola realizácia projektu, ktorého obsahom bol návrh, vývoj a nasadenie informačného systému v zmysle zákona č. 395/2002 Z. z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov vykazujúceho zhodu s požiadavkami Výnosu Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 525/2011 Z. z. o štandardoch pre elektronické informačné systémy na správu registratúry s úrovňou zhody Vysoká úroveň alebo ekvivalent, vo finančnom objeme minimálne v sume 250 000 EUR bez DPH; b)Minimálne 1 zrealizovaná zákazka/zmluva, predmetom ktorej bola realizácia projektu, ktorého obsahom bol návrh, vývoj a nasadenie informačného systému pozostávajúceho z registra metadát a digitálnych objektov s použitím minimálne jedného zo štandardov MARC21 (Machine-Readable Cataloging), Dublin Core alebo CCO (Cataloging Cultural Objects) alebo ekvivalent, pričom súčasťou tohto informačného systému musia byť implementované nástroje na inteligentné vyhľadávanie fulltextu a metadát, vo finančnom objeme minimálne 500 000 EUR bez DPH; c)Minimálne 1 zrealizovaná zákazka/zmluva, predmetom ktorej bola realizácia projektu, ktorého obsahom bol návrh, vývoj a nasadenie informačného systému zahrňujúceho integráciu s registrami, vo finančnom objeme minimálne 1 000 000 EUR bez DPH; d)Minimálne 1 zrealizovaná zákazka/zmluva, predmetom ktorej bola realizácia projektu v oblasti poskytnutia servisnej podpory a údržby informačného systému s nastavenými SLA parametrami, vo finančnom objeme minimálne v sume 1 000 000 EUR bez DPH. Uchádzač môže všetky vyššie požadované skutočnosti preukázať aj jednou zmluvou, pričom predmetom zmluvy musí byť každá z vyššie uvedených činností vrátane požadovanej hodnoty alebo kombináciou viacerých zmlúv. K bodu 3.2 podľa 34 ods. 1 písm. d) zákona VO uchádzač preukazuje predložením: a) Certifikátu bezpečnosti podľa normy ISO 27001 za účelom preukázania odbornej spôsobilosti v zmysle systému riadenia informačnej bezpečnosti; b) Certifikátu podľa normy ISO 9001 Systém manažérstva kvality; c) Certifikátu podľa normy ISO 25000 Certifikát kvality softvérových produktov; alebo ekvivalenty daných certifikátov vydaných akreditovanou autoritou (v prípade, že certifikát, ktorý sa vydáva iba v elektronickej podobe, uchádzač uvedie odkaz na stránku certifikačnej autority, ktorá vydala tento certifikát, kde je možné si túto skutočnosť overiť); túto požiadavku uchádzač preukáže platným certifikátom/dokladom o vykonaní certifikačnej skúšky. K bodu 3.3 - § 34 ods. 1 písm. g) zákona o VO: Uchádzač preukáže odbornú spôsobilosť 11 kľúčovými odborníkmi spĺňajúcimi stanovené požiadavky, pričom kľúčoví odborníci môžu byť preukazovaní rôznymi osobami, tým ale nie je dotknutá možnosť výmeny kľúčového odborníka počas dodania predmetu zákazky v zmysle Zmlúv: Kľúčový odborník č. 1 Projektový manažér Kľúčový odborník č. 2 Aplikačný architekt Kľúčový odborník č. 3 Expert pre oblasť integrácie informačných systémov Kľúčový odborník č. 4 Expert pre oblasť procesného riadenia Kľúčový odborník č. 5 Expert pre oblasť databáz Kľúčový odborník č. 6 Expert pre oblasť IAM Kľúčový odborník č. 7 Expert pre oblasť bezpečnosti IT Kľúčový odborník č. 8 Expert pre oblasť archívnictva Kľúčový odborník č. 9 Expert pre oblasť prevádzky informačných systémov Kľúčový odborník č. 10 Expert pre oblasť geografických informačných systémov Kľúčový odborník č. 11 Expert pre oblasť Cloud riešení. Ostatné podrobnejšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch- Podmienky účasti v IS EVO: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433437
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie viazanosti ponuky zloženie zábezpeky. Pri zábezpeke ponuky sa bude postupovať podľa § 46 zákona o VO. Výška zábezpeky je stanovená vo výške: 500 000,00 EUR. Podrobnejšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch - Zábezpeka v IS EVO: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433437
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 056-141460
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-09-16T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejné obstarávanie bude realizované v súlade s § 20 ZVO prostredníctvom funkcionality IS EVO, vrátane komunikácie, predkladania a vyhodnocovania ponúk: http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433437 2. Uchádzač pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže dočasne nahradiť tieto doklady predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Uvedený doklad je možné predložiť ako podpísaný naskenovaný doklad v pdf. formáte. Uchádzač môže využiť predloženie aj elektronickej verzie formulára JED. Elektronická verzia Jednotného európskeho dokumentu je dostupná na stránke: https://ec.europa.eu/tools/espd?lang=sklang=sk . V prípade, že uchádzač dočasne nahradí doklady JED-om, bude vyzvaný na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti. Na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti bude lehota 5 pracovných dní. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že v prípade predloženia JED-u je potrebné vyplniť všetky požadované údaje a nepovoľuje v časti IV. Jednotného európskeho dokumentu vyplniť oddiel tzv. Globálny údaj pre všetky podmienky účasti. Zároveň verejný obstarávateľ upozorňuje, že nadlimitný postup zadávania zákazky neumožňuje využiť JED ako čestné vyhlásenie s výnimkou použitia ustanovenia § 32 ods. 1 písm. f) ZVO. 3. Podmienky a požiadavky predmetného verejného obstarávania vychádzajú z potrieb verejného obstarávateľa, ale sú v nich zohľadnené aj výsledky a závery prípravných trhových konzultácií, ktoré predchádzali vyhláseniu tohto verejného obstarávania, ktoré sú verejne dostupné v Informačnom systéme Elektronického verejného obstarávania na portáli Úradu pre verejné obstarávanie: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/428300 4. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 a nesmú u neho existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO. 5. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok a aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa§ 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO. 6. Pri vyhodnocovaní ponúk bude verejný obstarávateľ postupovať podľa druhej vety § 66 ods. 7 ZVO, tzv. postupom super reverznej verejnej súťaže. 7.Verejný obstarávateľ uvádza, že zákazka sa skladá z dodávky softvérového diela v trvaní 24 mesiacov a poskytovania podpory prevádzky, údržby a rozvoja informačného systému v trvaní 60 mesiacov. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-07-29T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV