dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2021/st
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Hrochoť
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00313475
Námestie Andreja Sládkoviča 343/1, 97637 Hrochoť

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Hrochoť
Telefón: +421 904576327 Fax: +421 484190162
Email: obstaravam@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.hrochot.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433486
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1/2021/st
Hlavný kód CPV
45214100-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom rekonštrukcie je objekt Materskej školy, nachádzajúci sa v obci Hrochoť, okres Banská Bystrica. Objekt materskej školy v obci Hrochoť je osadený vo svahovitom teréne. Kompozične pozostáva z dvoch dvojpodlažných objemov na pôdoryse obdĺžnika voči sebe posunuté vo vertikálnom smere. Objekt je zastrešený sedlovou strechou s rozvodím na pozdĺžne strany s krovom s ležatou stolicou a plechovou strešnou krytinou. Materská škola je postavená z tehlového muriva, stropy a schodiská sú železobetónové. Je postavená ako dispozičný dojtrakt s jedným schodiskom v každom objeme. Okrem jedného schodiskového okna, okien a dverí na 1.NP sú na objekte materskej školy vymenené okenné a dverné výplňové konštrukcie plastový rám, izolačné dvojsklo. Budova je v plnom rozsahu prevádzkovaná ako budova materskej školy s učebňami herňami pre deti a potrebnými prevádzkovými priestormi. Po rekonštrukčných prácach sa účel využitia nezmení. V podkroví vyššej časti objektu vznikne priestor na voľnočasové aktivity pre deti.Predmetom rekonštrukcie materskej školy v obci Hrochoť je: - zateplenie stien obvodového plášťa kontaktným zatepľovacím systémom na báze minerálnej vlnyhr.150mm - zateplenie ostení izolantom na báze minerálnej vlny hr.30mm - zateplenie sokla izolantom z XPS hr.100mm - zateplenie stropu nad 1.PP izolantom na báze minerálnej vlny hr. 50mm - nadkrokvové zateplenie strechy sklenenou vlnou hr. 180 mm + hr. 120mm /vyššia časť objektu/ - zateplenie stropu + strechy a časti strechy objektu nad schodiskom EPS 100 S hr. 300 mm /nižšia časť objektu/ - výmena pôvodných drevených výplní stavebných otvorov za okná a dvere s plastovým rámom a izolačným trojklom, -vyhotovenie strešných okien - výmena okapového chodníka - zhotovenie novej podlahy v podkroví a vytvorenie priestoru na voľnočasové aktivity - výmena pôvodných klieštin dreveného krovu, prebrúsenie a náter pôvodných prvkov krovu /vyššia časť objektu/ Rozšírením kapacít materskej školy vznikne v podkroví priestor na rôzne voľnočasové aktivity pre deti, napr. krúžky umelecké a kreatívne, jazykové, tanečné, hudobné, športové, divadelné, atď. Rekonštrukciou bude dosiahnuté efektívnejšie využívanie prostriedkov na vykurovanie a zabránenie prehrievania učební v letnom období. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 249 927,61
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Tejto verejnej súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v platnom znení (ďalej ako "ZVO"). 2. Spôsob preukázania splnenia podmienok podľa § 32 ods. 1 ZVO: 2.1 Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia svojím zápisom v zozname hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len ZHS) v súlade s § 152 ZVO. 2.2 Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v ZHS podľa § 152 ZVO preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi v súlade s § 32 ods. 2 ZVO. 3. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v bode 2.2 vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 4. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. 5. Verejný obstarávateľ informuje záujemcov, že uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa §32 ods. 2 písm. a),b),c) a e) z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy ku ktorým má verejný obstarávateľ prístup.Ak v takomto prípade uchádzač nepredloží doklad podľa §32 písm. a) zákona, je povinný na účely preukázania splnenia predmetnej podmienky účasti osobného postavenia poskytnúť verejnému obstarávateľovi všetky údaje potrebné na vyžiadanie elektronického výpisu z registra trestov od Generálnej prokuratúry Slovenskej republiky. Možnosť nepredkladania dokladov podľa §32 ods. 2 písm. a),b),c) a e) zákona, sa vzťahuje len na uchádzačov ktorým vydávajú doklady orgány štátnej správy a zdravotné poisťovne Slovenskej republiky. Verejný obstarávateľ nemá oprávnenie získať doklady podľa § 32 ods.2 písm. d) zákona z informačných systémov verejnej správy podľa zákona o byrokracii, a teda ich predloženie bude požadovať od uchádzača. 6. Podrobnosti k podmienkam účasti osobného postavenia a ich preukazovanie sú uvedené v § 32 ZVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Každý uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené: 2.1 podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona: vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky 2.2. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods.1 písm. e) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7. 2.3. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ považuje za vhodný. V takom prípade verejný obstarávateľ odporúča použiť inštitút vysvetlenia súťažných podkladov. 2.4. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: ad 2.1).Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky musí obsahovať údaje o tom, že uchádzač ku dňu vystavenia vyjadrenia v prípade splácania úveru dodržiava splátkový kalendár,že nebol za posledný rok od vyhlásenia verejného obstarávania, resp.v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti (do termínu vystavenia dokladu banky) v nepovolenom debete a nebol za posledný rok od vyhlásenia verejného obstarávania,resp.v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti (do termínu vystavenia dokladu banky) predmetom exekúcie.Doklad musí byť predložený v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená fotokópia,nie starší ako 3 mesiace ku dňu lehoty na predkladanie ponúk.Výpis z účtu obstarávateľ neuzná.Uchádzač predloží okrem vyjadrenia banky aj čestné prehlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača alebo osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, že nemá otvorený účet a záväzky v inej banke/bankách okrem tej/tých od ktorej/ktorých predložil potvrdenie/potvrdenia. ad 2.1.2).Úverový prísľub (postačí nezáväzný) banky alebo pobočky zahraničnej banky, že poskytne uchádzačovi úver na daný projekt vo výške minimálne 218 635,00 EUR bez DPH, alebo ekvivalent v inej mene podľa kurzu NBS, platného ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk, resp. potvrdenie banky o dispozícií s vlastnými finančnými prostriedkami v rovnakej výške.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť sa preukazuje podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia dodávky tovaru, stavebných prác alebo služieb doloženým jedným alebo niekoľkými z týchto dokladov: a) §34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, b) § 34 ods. 1 písm. g) ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk, c) § 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, d) § 34 ods. 3 Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods.6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar,uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami najmä podľa ods.1 písm. g), uchádzač alebo záujemca môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: a) Zoznamom uskutočnených stavebných prác za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Uchádzači preukážu realizáciu aspoň jednej stavby rovnakého alebo podobného charakteru - pozemné stavby, ako je predmet zákazky, ktorej hodnota je minimálne 200 000,00 Eur bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Iné meny ako EUR sa prepočítajú na EUR podľa kurzu ECB - Európskej centrálnej banky, platného ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk. Uchádzač je zároveň povinný v ponuke podrobne zdokumentovať prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal. b) Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača/ záujemcu: Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má k dispozícii pracovníka s odbornou spôsobilosťou na výkon stavbyvedúceho, t.j. musí mať osvedčenie SKSI alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov - odborné zameranie - pozemné stavby splnomocňujúce na vykonanie vybraných činnosti vo výstavbe podľa § 45 zákona č. 50/1976 Zb. stavebný zákon v znení neskorších predpisov. Akceptované budú aj ekvivalentné doklady zahraničných uchádzačov, vydané podľa zákonov krajiny z ktorej zahraničný uchádzač pochádza. Spôsobilosť na realizáciu predmetu zákazky uchádzač preukáže fotokópiou autorizačného osvedčenia s originálnym odtlačkom pečiatky a podpisom odborne spôsobilej osoby. Uchádzač predloží za stavbyvedúceho: odborný životopis alebo ekvivalentný doklad, z ktorého bude zrejmá odborná prax danej osoby, požaduje sa originál s podpisom stavbyvedúceho. c) uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom, Verejný obstarávateľ v súlade s § 41 Zákona žiada od uchádzačov, aby v ponuke uviedli: -podiel zákazky, ktorý majú v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok, -navrhovaný subdodávateľ spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v rovnakom rozsahu ako sa požaduje od uchádzača, oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky , ktorý má subdodávateľ plniť ( výpisom z obchodného, živnostenského alebo iného registra) d) Úspešný uchádzač predloží v čase uzatvárania Zmluvy o dielo uzatvorenú zmluvu (súčinnosť) so subdodávateľom na tú časť plnenia zmluvy, ktorú subdodávaťeľovi plánuje zadať. Požaduje sa originál alebo úradne overená kópia.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly, auditu, overovania súvisiaceho s dodávanými tovarmi, službami a prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnenými osobami sú a) Poskytovateľ NFP a ním poverené osoby b) Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby c) Najvyšší kontrolný úrad SR, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (Úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkon kontroly/auditu e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov f) Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ g) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písmenách a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-08-27T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-03-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-08-27T11:00:00
Miesto: Obec Hrochoť (Obecný úrad), Námestie Andreja Sládkoviča 343/1, 97637 Hrochoť
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Z dôvodu konania elektronickej aukcie je otváranie ponúk v zmysle § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní neverejné.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Súťaž sa realizuje ako elektronická cez portál EVO na https://www.uvo.gov.sk/ a až do identifikácie potenciálneho úspešného uchádzača alebo uchádzačov sa všetky doklady a dokumenty predkladajú výlučne v elektronickej forme cez systém EVO. Na účasť v súťaži je potrebné si preštudovať potrebné príručky k systému EVO v zmysle usmernení na portáli: https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html a v Súťažných podkladoch, ktoré sú dostupné cez Profil verejného obstarávateľa. Akékoľvek vysvetľovanie v súťaži sa realizuje výlučne písomne elektronicky prostredníctvom EVO. Telefonický kontakt slúži len na potvrdenie doručenia písomností alebo na informácie o funkčnosti zariadení písomnej komunikácie, nie na poskytovanie vysvetlení. 2. V prípade, že pred vytvorením príslušného podania - ponuky, používateľ nie je prihlásený do IS UVO, je potrebné sa prihlásiť. Pre podanie ponuky je potrebné, aby prihlásený používateľ bol už registrovaný pre hospodársky subjekt, za ktorý chce podať príslušnú žiadosť. 3. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje vo výške 6 000 EUR (slovom šesťtisíc EUR). 4. Splnenie podmienok účasti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 ZVO Jednotným európskym dokumentom (ďalej aj ,,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom v bode III.1 tohto oznámenia. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom vyplniť v JED globálny údaj respektíve predložiť čestné vyhlásenie o splnení podmienok účasti v súlade s § 114 odst.1 zákona. 5.Zhotoviteľ sa zaväzuje, že počas doby realizácie stavebných prác zamestná podľa zákona č. 311/2001 Z. z. (Zákonník práce) minimálne dve osoby spĺňajúce kumulatívne nasledovné predpoklady: a) patria k marginalizovanej rómskej komunite, a zároveň b) sú nezamestnané, pričom uprednostnené budú dlhodobo nezamestnané osoby. Pri hľadaní vhodných uchádzačov o zamestnanie spĺňajúcich kumulatívne predpoklady podľa písm. a) a b) vyššie poskytne objednávateľ zhotoviteľovi potrebnú súčinnosť spočívajúcu v predložení zoznamu osôb, ktoré tieto predpoklady spĺňajú. Splnenie predpokladov uchádzačmi o zamestnanie podľa písm. a) a b) vyššie sa preukáže čestným vyhlásením uchádzača o zamestnanie o tom, že patrí k marginalizovanej rómskej komunite (podmienka podľa písm. a) vyššie) a relevantným potvrdením príslušného úradu práce o zaradení uchádzača do evidencie uchádzačov o zamestnanie resp. do evidencie dlhodobo nezamestnaných (podmienka podľa písm. b) vyššie). Ak zhotoviteľ nevyberie zo zoznamu osôb predloženého objednávateľom vhodného uchádzača o zamestnanie, je zhotoviteľ oprávnený zamestnať iné osoby spĺňajúce kumulatívne predpoklady podľa písm. a) a b) vyššie. Objednávateľ je povinný zaviazať zhotoviteľa na preukázanie splnenia povinnosti zhotoviteľa zamestnať minimálne dve osoby spĺňajúce predpoklady podľa písm. a) a b) vyššie, a to predložením dokumentov preukazujúcich jej splnenie (napr. pracovná zmluva, dohoda o vykonaní práce a podobne, vrátane čestných prehlásení uchádzačov o zamestnanie a potvrdenia z príslušného úradu práce). Zmluvná Povinnosť zhotoviteľa týkajúca sa zamestnania minimálne dvoch osôb spĺňajúcich kumulatívne predpoklady uvedené v písm. a) a b) vyššie bude považovaná za splnenú, ak dôjde k zamestnaniu týchto osôb počas doby realizácie stavebných prác. 6.Zmluva so Zhotoviteľom nadobudne platnosť a účinnosť v nadväznosti na kumulatívne splnenie zverejnenia a schválenia procesu verejného obstarávania, doručením správy z následnej ex-post kontroly verejného obstarávania od poskytovateľa NFP o pripustení výdavkov z predmetného verejného obstarávania do financovania. V prípade neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP, Objednávateľ si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu bez akýchkoľvek sankcií anulovať. 7. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-03T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV