dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: NL 1/2021 (2)
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Biomedicínske centrum SAV
Vnútroštátne identifikačné číslo: 50073869
Dúbravská cesta 9, 84505 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Biomedicínske centrum SAV
Telefón: +421 259302472
Email: viruelan@savba.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/431445
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: NL 1/2021 (2)
Hlavný kód CPV
24300000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom verejného obstarávania je v súlade s § 3 ods. 2 ZVO obstaranie chemikálií, kitov, pomôcok a spotrebného materiálu pre molekulovú biológiu a genomiku, na mikroarrays, na sekvenovanie novej generácie, na spracovanie nukleových kyselín v zmysle technickej špecifikácie.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 331 970,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
OPIS
Názov
Chemikálie, kity, pomôcky a spotrebné plasty pre molekulovú biológiu a genomiku
Časť č.: 1.
Dodatočné kódy CPV
24315000-5

24327000-2

19520000-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislava - sídlo verejného obstarávateľa.
Opis obstarávania:
Predmetom verejného obstarávania je obstaranie chemikálií, kitov, pomôcok a spotrebného materiálu pre molekulovú biológiu a genomiku v zmysle technickej špecifikácie pre časť 1 predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
110 170,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 31100 - Operačný program Integrovaná infraštruktúra č. p. 313011V446
Doplňujúce informácie:
Dĺžka trvania rámcovej dohody je 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu. Termíny jednotlivých plnení budú uvedené v jednotlivých objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ pevne stanovil maximálny finančný limit rámcovej dohody vo výške predpokladanej hodnoty zákazky danej časti.

Názov
Chemikálie, kity a spotrebný materiál na mikroarrays
Časť č.: 2.
Dodatočné kódy CPV
24315000-5

24327000-2

19520000-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislava - sídlo verejného obstarávateľa.
Opis obstarávania:
Predmetom verejného obstarávania je obstaranie chemikálií, kitov, pomôcok a spotrebného materiálu na mikroarrays, v zmysle technickej špecifikácie pre časť 2 predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
98 140,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 31100 - Operačný program Integrovaná infraštruktúra č. p. 313011V446
Doplňujúce informácie:
Dĺžka trvania rámcovej dohody je 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu. Termíny jednotlivých plnení budú uvedené v jednotlivých objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ pevne stanovil maximálny finančný limit rámcovej dohody vo výške predpokladanej hodnoty zákazky danej časti.

Názov
Chemikálie, kity a spotrebný materiál na sekvenovanie novej generácie
Časť č.: 3.
Dodatočné kódy CPV
24315000-5

24327000-2

19520000-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislava - sídlo verejného obstarávateľa.
Opis obstarávania:
Predmetom verejného obstarávania je obstaranie chemikálií, kitov, pomôcok a spotrebného materiálu na sekvenovanie novej generácie v zmysle technickej špecifikácie pre časť 3 predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
95 125,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 31100 - Operačný program Integrovaná infraštruktúra č. p. 313011V446
Doplňujúce informácie:
Dĺžka trvania rámcovej dohody je 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu. Termíny jednotlivých plnení budú uvedené v jednotlivých objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ pevne stanovil maximálny finančný limit rámcovej dohody vo výške predpokladanej hodnoty zákazky danej časti.

Názov
Chemikálie, kity na spracovanie nukleových kyselín
Časť č.: 4.
Dodatočné kódy CPV
24315000-5

24327000-2

19520000-7

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislava - sídlo verejného obstarávateľa.
Opis obstarávania:
Predmetom verejného obstarávania je obstaranie chemikálií a kitov na spracovanie nukleových kyselín v zmysle technickej špecifikácie pre časť 4 predmetu zákazky.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
28 535,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: 31100 - Operačný program Integrovaná infraštruktúra č. p. 313011V446
Doplňujúce informácie:
Dĺžka trvania rámcovej dohody je 24 mesiacov odo dňa nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu. Termíny jednotlivých plnení budú uvedené v jednotlivých objednávkach vystavených na základe rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ pevne stanovil maximálny finančný limit rámcovej dohody vo výške predpokladanej hodnoty zákazky danej časti.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Bližšia špecifikácia podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO je uvedená v Prílohe č.3 súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Bližšie podmienky a požiadavky sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-09-02T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejné obstarávanie sa uskutočňuje elektronickou formou prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO (https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html). 2. V súlade s ust. § 20 ZVO sa bude komunikácia a výmena informácií vo verejnej súťaži uskutočňovať výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO ver. 18.0 https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html), ktorý spĺňa všetky požiadavky stanovené v ust. § 20 ZVO. Moment doručenia informácií odosielaných prostredníctvom funkcionality IS EVO je totožný s momentom odoslania týchto informácií do elektronického konta adresáta vytvoreného v IS EVO, t.j. momentom, kedy sa adresát objektívne mohol oboznámiť s obsahom doručovanej informácie. Podrobnejšie informácie o komunikácii a výmene informácií výhradne prostredníctvom elektronických prostriedkov sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Súťažné podklady sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 4. Všetky náklady a výdavky, ktoré vznikajú záujemcovi alebo uchádzačovi v súvislosti s jeho účasťou v tejto verejnej súťaži, znáša záujemca alebo uchádzač v celom rozsahu, bez akýchkoľvek nárokov peňažnej a/alebo nepeňažnej povahy voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejnej súťaže. 5. Verejný obstarávateľ je oprávnený vo výnimočných prípadoch doplniť informácie potrebné na vypracovanie ponuky a preukázanie splnenia podmienok účasti, pričom takéto doplnenie preukázateľne oznámi (prostredníctvom príslušnej funkcionality IS EVO a zverejnením v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie) súčasne všetkým zaregistrovaným záujemcom najneskôr šesť (6) dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 6. Verejný obstarávateľ v aktuálnom prípade aplikuje na toto verejné obstarávanie možnosť vylúčenia uchádzača/ov v zmysle § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. 7. Verejný obstarávateľ v zmysle § 56 ods. 15 ZVO môže v aktuálnom prípade pristúpiť k uzavretiu zmluvy s úspešným uchádzačom aj v lehote dlhšej ako 10 pracovných dní. 8. Ďalšie usmernenia a podmienky verejného obstarávateľa sú uvedené v súťažných podkladoch. 9. Verejný obstarávateľ poskytuje záujemcom k oddielu III. nasledujúce rámcové informácie: a) III.1.2) Ekonomické a finančné postavenie - podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO; b) III.1.3) Technická a odborná spôsobilosť - podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO; Detailné podmienky podľa uvedených paragrafov sú uvedené v Prílohe3 súťažných podkladov. 10. Verejný obstarávateľ rozdelil predmet zákazky na 4 časti s cieľom vytvoriť priestor pre čo najširšiu hospodársku súťaž, a to aj pre malých a stredných podnikateľov (MSP). Na každú časť predmetu zákazky bude uzatvorená samostatná Rámcová dohoda s jedným úspešným uchádzačom, t.j. v tomto postupe verejného obstarávania môžu byť úspešní 1 až 4 uchádzači.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-07-30T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV