dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 432410
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky ? Úrad pre investície a akvizície
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845572
Kutuzovova 8, 83247 Bratislava - mestská časť Nové Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo obrany Slovenskej republiky ? Úrad pre investície a akvizície
Telefón: +421 2960317667 Fax: +421 2960312510
Email: peter.novak@mod.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.mod.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432410
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: ÚpIA-EL3/1-97/2021
Hlavný kód CPV
15000000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom tejto zákazky je dodávanie potravín.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 921 551,32
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 10
OPIS
Názov
Chlieb a pekárenské výrobky
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
15810000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
VÚ 2790 Žilina, Rajecká cesta 18, Žilina.
Opis obstarávania:
Chlieb a pekárenské výrobky na obdobie 48 mesiacov v množsve cca: Chlieb konzumný 1000g-2 000 ks Chlieb konzumný 1000g krajaný HB-700 ks Rožok 40-50g-50 000 ks Rožok Grahamový 50-60g- 50 000 ks Závin s náplňou makovo-jablkovou 200g HB-2 000 ks Závin s náplňou tvarohovou 200g HB-2 000 ks Knedla parená 500g HB- 750 ks Croissant s maslom 50-60g HB-1 500 ks Croissant s náplňou kak.-orieš.60g1 500 Rožok sladký (Lupačka, makovka) 50g - 1 500 ks Bosniak/ žemľa 80-100g-1 000 ks Kaiserka 50g- 1 000 ks Pizza rožok (trojuholník)60g HB-1 000 ks Strúhanka 450-500g B-400 ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
80 594,32:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Cukrárenské výrobky
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
15812200-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
VÚ 2790 Žilina, Rajecká cesta 18, Žilina.
Opis obstarávania:
Cukrárenské výrobky na obdobie 48 mesiacov v celkovom množstve: Veterník kg 80-100g 200 kg punč rez kg 50-60g 110 kg čokoládová roláda kg5 0-60g 100 kg špic kg 70-80g 160 kg
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
16 158,12:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Mlieko a mliečne výrobky
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
15500000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
VÚ 2790 Žilina, Rajecká cesta 18, Žilina.
Opis obstarávania:
Mlieko a mliečne výrobky na obdobie 48 mesiacom v celkovom množstve cca: Maslo 10g živočíšne hygienicky balené 40 000ks Maslo 250g živočíšne HB15kg Smotana na varenie 12% 250Lt Smotana na šlahanie 30-33%150Lt Smotana kyslá 400g150kg Tvaroh mäkký 250g45kg Zákysanka ,Acidofilné mlieko 400ml2 000ks Jogurt biely smotanový 145g-150g2 000ks Jogurt smotanový ochutený /ovocný ,čokoládový/145-150g7 000ks Jogurtový nápoj proteínový difidrink 230 ml160ks Syr tekovský udený 45% živ. Tuk200kg Syr tvrdý 45% živ. tuk /Eidam, hriňovská tehla,Inovecká/ polotvrdý zrejúci plnotučný syr 300kg Syr s modrou plesňou /Niva valec/200kg Syr tavený 150g/ syrokrém/ roztierateľný tavený živočišný syr/ hygienicky balení / 8 ks v balení trojuholníky4 500ks Syr tavený 150g/ syrokrém/ roztierateľný tavený živočišný syr/ hygienicky balení / 3 ks v balení obdĺžniky4 000ks Syr s bielou plesňou 110g-120g/Hermelín, encián,/ mäkký syr s pliesňovou kôrou3 000ks Syr Karička vedierko (1kg gastro balenie)100ks Majonéza (5kg gastro balenie) 100kg Tatárska omáčka v hyg. bal. 30-50ml /Hellmans, Špak/2 000ks Rama 500g rastlinný tuk 300ks Cottage cheese s pažitkou, 180g min. 4%tuk500ks Mlieko trvanlivé UHT 1,5%5 000ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
112 114,04:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Maso a mäsové výrobky
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
15100000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
VÚ 2790 Žilina, Rajecká cesta 18, Žilina.
Opis obstarávania:
Maso a mäsové výrobky na obdobie 48 mesiacom v celkovom množstve cca: Hovädzie zadné bez kosti kuch. úprava - býk kg800 Hovädzia roštenka - býkkg800 Hovädzia falošná sviečková -býkkg250 Hovädzie predné bez kosti, krk - býkkg500 Hovädzie držkykg250 Bravčové stehno kuch. úpravakg1 200 Bravčové karé vykostenékg1 000 Bravčová krkovička vykostenákg800 Bravčové plece bez kostikg800 Bravčový bôčik bez kostikg250 Bravčová pečeňkg50 Údená krkovička bez kostikg400 Dusená šunka bravčovákg800 Mäkký mäsový výrobok - napríklad Šunková saláma kg450 Mäkký mäsový výrobok napríklad Liptovská saláma, Jemná saláma a pod. kg300 Mäkký mäsový výrobok - Parížská salámakg100 Mäkký mäsový výrobok - Bratislavské párkykg500 Mäkký mäsový výrobok - napríklad Spišské, Viedenské párky kg500 Hydinové párkykg300 Hydinová šunkakg500 Špekáčkykg300 Mäkký mäsový výrobok Kabanos, cesnaková a pod.kg300 Trvanlivý tepelne opracovaný mäsový výrobok - napríklad Inovecká saláma, Turistická a pod. kg200 Trvanlivý tepelne opracovaný mäsový výrobok - napríklad Nitran, Malokarpatská tepelne neopracované salámykg500 Klobása domácakg1 000 Oravská údená slaninakg800 Varený mäsový výrobok - Paštéty nekonzerv. - napr. pečeňový syrkg300 Varený mäsový výrobok -Tlačenka bravčovákg500 Varený mäsový výrobok -Tlačenka hydinovákg500 Bravčová sekanákg150 Domáce jaternicekg200 Škvarky kg100
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
261 836,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Mrazené mäso z hydiny
Časť č.: 5
Dodatočné kódy CPV
15112000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
VÚ 2790 Žilina, Rajecká cesta 18, Žilina.
Opis obstarávania:
Mrazené mäso z hydiny na obdobie 48 mesiacom v celkovom množstve cca: Kuracie stehná s kožou a kosťou kalibrované 260-280g trieda A hlboko zmrazené1 000kg Kuracie rezne celé, prsia bez hrudnej kosti, rebier a vidlicovej kosti a bez kože, kalibrované 150g, 180g, 200g, hlboko zmrazené, trieda A1 000kg Morčacie prsia bez kosti a kože trieda A hlboko zmrazené600kg Kačacie stehná s kostou a kožou kalibrované hlboko zmrazené trieda A500kg
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
49 985,32:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Mrazené potraviny
Časť č.: 6
Dodatočné kódy CPV
15896000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
VÚ 2790 Žilina, Rajecká cesta 18, Žilina.
Opis obstarávania:
Mrazené potraviny (ryby, kôrovce, zelenina, zmrzlina) na obdobie 48 mesiacom v celkovom množstve cca: Losos fileta s kožou bez kosti hlboko zmrazený200kg Obalované rybie filé 150g200kg pirohy plnené /mäsové,bryndzové/200kg Mrazené šúlance plnené lekvárom150kg Knedlíky tvarohové /ovocné, nugátové/150kg Špenát mrazený100kg Mrazená baby mrkva200kg Karfiol predsmažený obalovaný200kg Mrazený hrášok100kg Mrazená kukurica100kg Mrazená brokolica100kg Mrazená zeleninová zmes hrášok s karotkou100kg Mrazená polievková zeleninová zmes100kg Mrazená zelennina pod sviečková100kg Mrazená kúpeľná zeleninová zmes200kg Mrazená francúzska zmes200kg Mrazená bretánska zmes200kg Mrazený obaľovaný syr (na vysmážanie do rúry)100kg Mrazený obaľovaný Hermelín (na vysmážanie do rúry)100kg Mrazené americké zemiaky100kg Mrazené predsmažené hranolky (vlnovky do rúry) 200kg Mexická zeleninová zmes 100kg Nanuk smotanový 75-100ml rôzne príchute1 000ks Hovädzí Hamburger mrazený (10 x 100g, 50 x 100g - 113g Gastro balenie) 100ks Tilapia platy bez vody a aditív150kg Filety s aljašskej tresky100kg
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
33 416,60:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Trvanlivé potraviny
Časť č.: 7
Dodatočné kódy CPV
15800000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
VÚ 2790 Žilina, Rajecká cesta 18, Žilina.
Opis obstarávania:
Trvanlivé potraviny, sterilizovaná a konzervovaná zelenina a ovocie na obdobie 48 mesiacom v celkovom množstve cca: Soľ kuchynská1 000kg Droždie sušené (balenie 10 g)150ks Korenie čierne mleté (balenie 1 kg)5ks Nove cele korenie balenie 15 g5kg Korenie čierne celé (balenie 1 kg)3ks Rasca celá (balenie 1 kg)7ks Škorica mletá (balenie 20 g)40ks Majoránka5kg Bobkový list (balenie 15 g)35ks Oregáno suš. 20g1kg Chilli korenie 20g10ks Kari korenie3kg Polievkové korenia 1L20ks Grilovacie korenie 500g200ks Gulášové korenie (balenie 50 g)150ks Paprika mletá sladká červená (balenie 1 kg)50ks Vegeta - bez glutamánu100kg Bazalka sušená50ks Petržlenová vňať 250g50ks Bujón slepačí50kg Bujón hubový 12kg Bujón hovädzí75kg Sušené huby mix 100g20ks Sirup cukrový ovocná príchuť (balenie 1 kg) PET1 000ks Ovocné šťavy 100% (tetrapakové balenie 1 liter)2 000ks Čaj čierny gastro (balenie 50 g)300bal Energetický nápoj (alupack 250 ml)3 000ks Med (balenie 20 g)1 500ks Mila2 000ks Vesna2 000ks Horalky2 000ks Kávenky2 000ks Sušienka s príchuťou "Mäta"2 000ks Lina2 000ks Rumba2 000ks Oreo 110g2 000ks Fidorka2 000ks Sušienky-Bebe dobré ráno (balenie 130 g)2 000ks Čokoláda Snickers2 000ks Čokoláda mliečna (balenie 100 g)2 000ks Čokoláda Kofila (balenie 40 g)2 000ks Deli tyčinka (balenie 40 g)2 000ks Čokoláda Nutina (balenie 100 g)2 000ks Čokoláda ľadové gaštany (balenie 50g)1 000ks Čokoláda horká (balenie 100 g)1 000ks Nugát (balenie 32 g)1 200ks Neochutené ovsené vločky 400g100ks Ciniminis cereálna tyčinka (balenie 25g) s čokoládovou polevou1 000ks Kondenzované sladené mlieko /smotana (balenie 50 g)1 200ks Sušené ovocie študentská zmes (balenie 100 g)1 200ks Cereálie musli (balenie 750 g) -ovocný mix100ks Vepy (balenie 150 g) - čokoládové (alebo škoricové) guličky alebo lupienky100ks Ochutené ovsené vločky (balenie 150 g)100ks Citrónový koncentrát50liter Šalát tuniakový PRETO350kg Treska v majonéze PRETO400kg Šalát pikantný PRETO200kg Treska balená (balenie 140 g) -PVC kelímok PRETO2 000ks Hydinový šalát PRETO300kg Bravčové vo vlastnej šťave (balenie 180 g)1 000ks Svačinka (balenie 115 g)1 000ks Majka (balenie 115 g)1 000ks Bôčiková paštéta (balenie 115 g)1 000ks Pali (balenie 115 g)1 000ks Sardinky v oleji 1000g200ks Sardinky v oleji 125g500ks Sardinky v oleji/Tomato omáčka 125g500ks Tuniak v paradajkovej omáčke (balenie 150 g - 170 g)1 000ks Tuniak v oleji drvený (balenie 1705 g)100ks Tuniak v oleji (balenie 150 g - 170 g)1 000ks Rezy z makrely v oleji (balenie 150 g - 170 g)1 000ks Rezy z makrely v paradajkovej omáčke (balenie 150 g - 170 g)1 200ks Rezy zo sleďov v oleji (balenie 150 g - 170 g)1 000ks Treščia pečeň 115g500ks Rezy zo sleďov v paradajkovej omáčke (balenie 150 g - 170 g)1 200ks Džem jahoda 4kg30ks Džem malinový 4kg20ks Slivkový lekvár 4kg30ks Džem 48 x 20 g 200ks Kompót ovocie sveta 2500g50ks Kompot ananás 580ml600ks Kompot broskyna 3500g60ks Kompot marhuľa 3500g50ks Kompot jablko príchuť mango 3200g50ks Kompot jablko 3200g50ks Kompot višna bez kôstky 700g600ks Kompot jahoda 410g600ks Kompot mandarinka 312g600ks Sójová omáčka 1L10ks Worceste omáčka 1L5Ks Cesnaková pasta 800g75ks Lúpané paradajky 400g100ks Fazuľové struky 660g75ks Kápia rezy 3400g150ks Baranie rohy 3000g150ks Feferony 620g50ks Hrášok sterilizovaný slaný 800g100ks Kukurica lahôdková sterilizovana 340g100ks Chren v sladkokyslom náleve670g100ks Paradajkový pretlak 3600g150ks Horčica plnotučná (balenie 1 kg)200ks Kečup 900g300ks Kapusta kvasená 3500g100ks Lečo 3500g200ks Šampiňóny 400g150ks Čalamáda 3500g300ks Uhorky 9-12cm sterilizované 3500g300ks Cvikľa 3500g - kocky100ks Cestoviny farebné vretená100kg Krutonky100kg Cestoviny kolienka vaječné semolinové/malé, veľké/300kg Ďalšie položky sú uvedené v SP v časti opis predmetu zákazky. Ďalšie
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
292 399,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Čerstvé ovocie, zelenina
Časť č.: 8
Dodatočné kódy CPV
03220000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
VÚ 2790 Žilina, Rajecká cesta 18, Žilina.
Opis obstarávania:
Čerstvé ovocie, zelenina na obdobie 48 mesiacom v celkovom množstve cca: Banánykg1 200 Hruškykg500 Broskynekg200 Citrónykg400 Pomarančekg600 Mandarínkykg600 Kapusta bielakg500 Kapusta červenákg200 Mrkvakg400 Paradajkakg600 Paprika zelenákg500 Cibuľakg800 Petržlenkg100 Kelkg250 Šampiňónykg200 Uhorka šalátovákg700 Kapusta kvasenákg500 Pórkg100 Cesnakkg50 Hlávkový šalátks200 Tekvicakg100 Cuketakg100 Petržlenová vňaťkg5
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
44 827,92:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Čerstvé zemiaky
Časť č.: 9
Dodatočné kódy CPV
03200000-3

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
VÚ 2790 Žilina, Rajecká cesta 18, Žilina.
Opis obstarávania:
Čerstvé zemiaky na obdobie 48 mesiacom v celkovom množstve cca: Zemiakykg10 000
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
15 333,32:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Vajcia
Časť č.: 10
Dodatočné kódy CPV
03142000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
VÚ 2790 Žilina, Rajecká cesta 18, Žilina.
Opis obstarávania:
Vajcia na obdobie 48 mesiacom v celkovom množstve cca: Vajcia podstieľkový chov veľ.: L35 000ks
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
14 886,68:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní: 1.Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia nasledovne: a)nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, a1) uchádzač preukáže doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako 3 mesiace alebo podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo predložením zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov alebo potvrdenia o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je rovnocenný zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní prípadne informáciou o tom, že spoločnosť je zapísaná v takomto zozname vedenom iným členským štátom; b)nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, b1) uchádzač preukáže doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako 3 mesiace alebo podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní, alebo § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo predložením zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov alebo potvrdenia o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je rovnocenný zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 3 zákona o VO c)nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov *2 v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d)nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar v predmete zákazky, f)nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, g)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov *3 za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, h)nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať. Ďalšie podmienky účasti súvisiace s týmto verejným obstarávaním sú podrobne uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ nemá oprávnenia získavať údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní , preto uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f)zákona o verejnom obstarávaní tak, ako je uvedené v písm. a1) až f1) tohto oddielu súťažných podkladov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1.Uchádzač v ponuke predloží nasledovný doklad/doklady, ktorým/ktorými preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie: 1.1.V zmysle § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky 1.1.1 Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods.5 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť: 1.1.1.1 Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, kde má uchádzač otvorený účet, o jeho schopnosti plniť si finančné záväzky za obdobie predchádzajúcich troch rokov odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania, (resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti) a nebol po určený čas v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, že uchádzač nemá blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním. Dňom vyhlásenia verejného obstarávania sa rozumie deň, keď bolo v Úradnom vestníku EÚ zverejnené oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. 1.1.1.2 Čestné vyhlásenie uchádzača, že má účty len v banke (bankách) alebo v pobočke zahraničnej banky (pobočkách zahraničných bánk) , od ktorých predložil vyjadrenie banky (bánk) alebo pobočky zahraničnej banky (pobočiek zahraničných bánk) podľa bodu 1.1.1.1 tohto oddielu súťažných podkladov. 2. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení rámcovej dohody bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní. 2.Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov preukázať finančné a ekonomické postavenie určeným dokladom podľa bodu 2.1. tohto oddielu súťažných podkladov, verejný obstarávateľ môže uznať aj iný doklad, ktorým sa preukazuje finančné a ekonomické postavenie. III.1.3)Technická a odborná spôsobilosť
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 1. podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. 1.1.Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods.5 zákona o verejnom obstarávaní: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, t.j. potravín s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov v súlade s § 34 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom verejný obstarávateľ vyžaduje preukázať dodanie tovaru celkom v nasledujúcej minimálnej úhrnnej hodnote (za všetky tri roky spolu, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti ) vyjadrenom v eurách s DPH, alebo v ekvivalentnej výške v cudzej mene v jednotlivých častiach predmetu zákazky nasledovne: 1.Chlieb a pekárenské výrobky 20 000,00 2.Cukrárenské výrobky 4 000,00 3.Mlieko a mliečne výrobky 28 000,00 4.Maso a mäsové výrobky 65 000,00 5.Mrazené mäso z hydiny 12 000,00 6.Mrazené potraviny (ryby, kôrovce, zelenina, zmrzlina) 8 000,00 7.Trvanlivé potraviny, sterilizovaná a konzervovaná zelenina a ovocie 73 000,00 8.Čerstvé ovocie, zelenina 11 000,00 9.Čerstvé zemiaky 3 000,00 10.Vajcia 3 000,00 V prípade, ak uchádzač predloží ponuku na všetky časti predmetu zákazky súčasne, alebo na niektoré vybrané časti predmetu zákazky, minimálny finančný objem dodávok tovaru sa musí rovnať súčtu minimálnych finančných objemov dodávok tovaru jednotlivých častí predmetu zákazky, na ktoré uchádzač predkladá ponuku. Za rozhodujúce obdobie predchádzajúcich troch rokov sa považuje obdobie posledných troch rokov končiacim dňom predchádzajúcim dňu odoslania oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania do Vestníka verejného obstarávania Úradu pre verejné obstarávanie. Ak takéto referencie uchádzača existujú a sú uvedené v evidencii referencií ÚVO podľa § 12 zákona o verejnom obstarávaní, priloží uchádzač zoznam týchto referencií s uvedením ich čísla (napr. referencia- 46862.pdf). Podmienky pre prepočet inej meny na menu EUR vo vzťahu k dokumentom predložených na preukázanie splnenia podmienky účasti: Uchádzač v aktuálnom prípade hodnoty uvedené v cudzej mene prepočíta na Eurá podľa platného kurzu ECB zo dňa odoslania Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na zverejnenie do vestníkov (Úradný vestník EÚ, Vestník VO). ntuje a predloží ako súčasť dokumentov, ku ktorým sa viaže za účelom preukázania splnenia podmienok účasti. Za rozhodujúce obdobie sa považuje obdobie posledných troch rokov odo dňa zverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ. Z predloženého dokladu/dokladov musí byť zrejmé, k akej časti predmetu zákazky sa predložené doklady vzťahujú. 2. podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 1. zákona o verejnom obstarávaní opisom ponúkaného tovaru. 2.1. Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods.5 zákona o verejnom obstarávaní: Uchádzači predložia opis ponúkaného tovaru samostatne za každú časť predmetu zákazky, na ktorú predkladajú ponuku. V opise ponúkaného tovaru uchádzači uvedú obchodné označenie a výrobcu tovaru ponúkaného tovaru, technické a kvalitatívne parametre ponúkaného tovaru a ďalšie informácie o ponúkanom tovare minimálne v rozsahu požiadaviek na predmet zákazky uvedených v týchto súťažných podkladoch v oddiele B.2 Opis predmetu zákazky. Opis ponúkaného tovaru musí byť v súlade s požiadavkami uvedenými v súťažných podkladoch v oddiele B.2 Opis predmetu zákazky a v súlade s ponukou predloženou uchádzačom. Ďalšie informácie sú uvedené v SP v oddiele A.2 - Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní podľa § 34 ods. 1 písm. m) bod 2. zákona o verejnom obstarávaní -certifikátmi alebo potvrdeniami-v bode 3.3.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. vyhlásenie uchádzača, že má zavedený HACCP systému analýzy rizika a stanovenia kritických kontrolných bodov (HACCP) s manipuláciou a uvádzaním do obehu potravín, o vypracovaní a zavedení do praxe správnej výrobnej praxe a systému zabezpečenia kontroly hygieny potravín HACCP, ako vyplýva zo zákona č. 152/1995 Z.z. aj Potravinárskeho kódexu SR pre všetkých výrobcov a osoby, ktoré manipulujú alebo uvádzajú potraviny do obehu. 2. Platné potvrdenie Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR ( ŠVPS SR), prípadne Regionálnej veterinárnej a potravinovej správy Slovenskej republiky, o zapísaní prevádzkarne uchádzača do zoznamu ŠVPS SR, preukazujúci súhlas štátneho orgánu so skladovaním a distribúciou potravín, že prevádzka uchádzača vyhovuje podmienkam a legislatíve platnej v EÚ, prípadne ekvivalentný doklad podľa predpisov platných v krajine uchádzača. 3. Platné potvrdenie o hygienickej spôsobilosti dopravného prostriedku na prepravu potravín a surovín v zmysle potravinového kódexu SR. V prípade, ak dodávku tovaru sa bude vykonávať na základe zmluvného vzťahu s dopravcom, uchádzač predloží uzavretú zmluvu s dopravcom a potvrdenie hygienickej spôsobilosti na motorové vozidlá, ktoré sú spôsobilé na prepravu predmetu zákazky. Z predložených potvrdení musí byť zrejmé, že prevádzka uchádzača spĺňa všetky príslušné hygienické požiadavky podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín rastlinného a živočíšneho pôvodu a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Použije sa elektronická aukcia. E-aukcia bude realizovaná v každej časti predmetu zákazky samostatne.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-09-06T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-08-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Komunikácia vo verejnom obstarávaní sa bude uskutočňovať písomne, prostredníctvom elektronického Informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie ( ďalej len IS EVO ). Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme IS EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby záujemca/uchádzač dodržal požiadavky na softvérové a hardvérové vybavenie potrebné pre prácu v systéme IS EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému IS EVO sú zverejnené na nasledovnej adrese:https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. V IS EVO sa za okamih doručenia informácie (žiadostí, dokumentov, ponuky a iné) považuje odoslanie daného podania t. j. dátum odoslania = dátum doručenia. Súťažné podklady k verejnej súťaži sú zverejnené odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania v profile verejného obstarávateľa zriadenom v elektronickom úložisku na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie na adrese https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/418422. Verejný obstarávateľ bude aktuálne zverejňovať vo svojom profile aj ďalšie prípadné dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky (napr. poskytnutie vysvetlenia podľa § 48 zákona o verejnom obstarávaní). Verejný obstarávateľ poskytuje k súťažným podkladom a ďalším dokumentom neobmedzený, úplný a priamy prístup bezodplatne. 2. Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní určené podľa bodov č. III.1.1.) , III.1.2) a III.1.3) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania môžu uchádzači predbežne nahradiť podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní aj Jednotným európskym dokumentom (ďalej len ,,JED), spĺňajúcim náležitosti podľa § 39 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, t.j. obsahujúcim aktualizované vyhlásenie hospodárskeho subjektu, že: a) neexistuje dôvod na jeho vylúčenie. b) poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré nahradil JED. JED musí byť vyhotovený a predložený v súlade s Vykonávacím nariadením Komisie EÚ 20167, ktorým sa ustanovuje štandardný formulár pre jednotný európsky dokument pre obstarávanie, zákonom o verejnom obstarávaní a Vyhláškou Úradu pre verejné obstarávanie č. 155/2016 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o jednotnom európskom dokumente a jeho obsahu. Ďalšie podrobnosti a informácie vzťahujúce sa k JED sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponúk zabezpečiť zábezpekou podľa § 46 zákona o verejnom obstarávaní. Zábezpeka ponúk sa vyžaduje a je stanovená vo výške 6 600,00 EUR (slovom: šesťtisícšesťsto EUR). Ďalšie podmienky rozdelenia na časti, zloženia zábezpeky a jej uvoľnenia sú uvedené v súťažných podkladoch. 4. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať len v slovenskom alebo českom jazyku. 5. Podľa § 66 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní sa uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní. 6. Verejný obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní uplatňuje § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. vylúči uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 7. Verejný obstarávateľ neuzavrie rámcovú dohodu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia , ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona o registri partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nezaoberá sa obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-07-30T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV