dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SVPS/OPII/eGov/02/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00156426
Botanická 17, 84213 Bratislava - mestská časť Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: Štátna veterinárna a potravinová správa Slovenskej republiky
Email: katarina.chebenova@svps.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433000
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
72200000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je prostredníctvom odborných služieb implementovať Komplexný veterinárny a potravinový informačný systému s označením KVEPIS (isvs_9111) projektom Zlepšenia eGov služieb Štátnej veterinárnej a potravinovej správy SR zverejnenom na linku https://metais.vicepremier.gov.sk/detail/Projekt/1bb60784-1cce-4cbc-92cf-9f5d538cff8e/cimaster?tab=basicForm, s výhradou práva uplatnenia opcie podľa stanovených podmienok. Hlavnými cieľmi projektu implementácie KVEPIS sú: zvýšiť početnosť ročne vykonaných úradných kontrol modernizáciou, optimalizáciou a čiastočnou automatizáciou procesov ŠVPS SR a súvisiacich organizácií prostredníctvom informačného systému KVEPIS, zvýšiť kvalitu výkonu úradných kontrol s cieľom minimalizácie výskytu procesných chýb a s cieľom zabezpečiť vysoký štandard zdravia zvierat, vysokú úroveň bezpečnosti potravín, krmív a zvýšiť dôveru spotrebiteľov zavádzaním inovatívnych postupov kontroly potravinového reťazca, podporených informačným systémom KVEPIS, skrátiť čas potrebný na výkon úradných kontrol elektronizáciou, integráciou a čiastočnou automatizáciou administratívnych procesov a činností spojených s koordináciou všetkých organizačných zložiek kontroly, vybudovať a zaviesť procesy elektronickej ambulantnej knihy v podmienkach SR, vybudovať a zaviesť procesy elektronickej bitúnkovej knihy v podmienkach SR, občanom, firmám, poľnohospodárom a potravinárom zjednodušiť dostupnosť služieb a odstrániť zbytočnú administratívnu záťaž vybudovaním kvalitných elektronických služieb KVEPIS.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 4 232 465,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Štátna veterinárna a potravinová správa, Botanická 17, 842 13 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom projektu sú nasledovné základné biznis služby, resp. procesné komponenty systému KVEPIS v ŠVPS SR: 1.Schvaľovanie a registrovanie prevádzok, subjektov a činností, 2.Úradná kontrola a veterinárne úkony 3.Výkaz nákaz 4.Podnety a podania, 5.Bitúnková kniha, 6.Kniha veterinárnych úkonov - Ambulantná kniha, 7.Dovoz / Vývoz, vnútrospoločenský obchod 8.Proces odberu a analýzy úradných vzoriek, 9.Správne konanie, 10.Evidencia odchytených túlavých zvierat.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
4 232 465,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
18:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo počas platnosti zmluvy uplatniť u úspešného uchádzača opciu alebo jej časť v max. hodnote 200 000 EUR bez DPH. Ďalšie informácie, podmienky a rozsah sú upravené v súťažných podkladoch.
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu: 311071Z736 Operačný program: Integrovaná infraštruktúra Spolufinancovaný fondom: Európsky fond regionálneho rozvoja Prioritná os: 7 Informačná spoločnosť
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Podrobné vymedzenie podmienok osobného postavenia sú stanovené v dokumentoch k verejnému obstarávaniu. V nadväznosti na zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii), uchádzač, ktorý nie je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov, nie je povinný v zmysle zákona proti byrokracii predkladať nasledovné doklady: -podľa § 32 ods.2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní -podľa § 32 ods.2 písm. b). zákona o verejnom obstarávaní -podľa § 32 ods.2 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní -podľa § 32 ods. 2 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní -podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní Vzhľadom k prístupu verejného obstarávateľa k vyššie uvedeným dokladom len v rámci územia Slovenskej republiky, zrušenie povinnosti predkladať vyššie uvedené doklady sa vzťahuje len na právnické osoby a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
1.Zdrojový kód vytvorený počas projektu bude otvorený v súlade s licenčnými podmienkami verejnej softvérovej licencie Európskej únie podľa osobitného predpisu, a to v rozsahu, v akom zverejnenie tohto kódu nemôže byť zneužité na činnosť smerujúcu k narušeniu alebo k zničeniu informačného systému. 2.Verejný obstarávateľ je jediným a výhradným disponentom so všetkými informáciami zhromaždenými alebo získanými počas projektu a prevádzky projektom vytvoreného riešenia vrátane jeho zmien a servisu. 3.Budúci zhotoviteľ poskytne verejnému obstarávateľovi úplnú súčinnosť, najmä v oblasti architektúry a integrácie informačných systémov. Ďalšie podmienky sú uvedené v poskytnutých dokumentoch k verejnému obstarávaniu.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-09-06T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-06-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní sa uskutočňuje výlučne prostredníctvom IS EVO, ktorý je dostupný na https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html (IS EVO ver. 18.0), okrem osobitných prípadov komunikácie a výmeny informácií, ak sú výslovne uvedené v súťažných podkladoch. 2.Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zábezpeku, ktorá je stanovená vo výške 200 000,- EUR. Bližšie k podmienkam zloženia zábezpeky pozri bod 15 Súťažných podkladov. 3.Elektronická ponuka uchádzača sa predkladá v zmysle § 66 ods. 7 ZVO ako jednoetapová (t. j. bez rozdelenia na časti Ostatné a Kritériá). 4.Zmluva, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly verejnému obstarávateľovi. Ak boli v rámci finančnej kontroly verejného obstarávania identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok verejného obstarávania, zmluva nadobudne účinnosť momentom súhlasu verejného obstarávateľa s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu CKO č. 5 (https://www.partnerskadohoda.gov.sk/metodicke-pokyny-cko-auv- sr/), ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za VO. 5.Úspešný uchádzač berie na vedomie právo verejného obstarávateľa odstúpiť od zmluvy bez akýchkoľvek sankcií kedykoľvek v prípade, kedy ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy, ktorá je výsledkom tohto verejného obstarávania a výsledky administratívnej finančnej kontroly poskytovateľa nenávratného finančného príspevku neumožňujú financovanie výdavkov vzniknutých z obstarávania služieb. 6.Úspešný uchádzač berie na vedomie, že dielo je predmetom projektu, ktorého implementácia spolu s financovaním v súlade so Zmluvou o poskytnutí nenávratného finančného príspevku musí byť ukončená najneskôr do 30.06.2023. 7.Podrobné podmienky a požiadavky k tomuto verejnému obstarávaniu sú uvedené vo zverejnených Súťažných podkladoch na profile verejného obstarávateľa, ako aj v ostatných dokumentoch poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk a zverejnených na profile verejného obstarávateľa. 8.Toto verejné obstarávanie je zamerané na sociálne aspekty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, napr. umožnením bez obmedzenia využiť subdodávateľov ako aj zdrojov a kapacít hospodárskych subjektov ako iných osôb podľa zákona o verejnom obstarávaní a v možnosti zoskupiť sa v rámci skupiny dodávateľov, ktorá predloží spoločnú ponuku. Ďalej technická špecifikácia je vypracovaná tak, aby zohľadnila riešenia vhodné pre všetkých užívateľov. Rovnako dostupnosť pre osoby so zdravotným postihnutím vo vzťahu ku všetkým koncovým službám a službám dostupným pre občanov a podnikateľov. 9.Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-07-30T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV