dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: NLZ-KSOH-01/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Žilina
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00321796
Námestie obetí komunizmu 1, 01131 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Žilina
Telefón: +421 417063114
Email: veronika.hantakova@zilina.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zilina.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433460
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: NLZ-KSOH-01/2021
Hlavný kód CPV
90500000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb pri nakladaní s komunálnymi odpadmi, t.j. služieb spojených so zberom, prepravou a zhodnotením alebo zneškodnením komunálnych odpadov, dezinfekciou a čistením, vrátane jeho vytriedených zložiek a prevádzkovanie zberných dvorov na území mesta Žilina.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 38 791 088,54
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
90511100-3

90512000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Katastrálne územie mesta Žilina, okres Žilina, Slovensko.
Opis obstarávania:
Služby je potrebné zabezpečiť v súlade s hierarchiou odpadového hospodárstva vyplývajúcej zo zákona č.79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a súvisiacich právnych predpisov. Uvedené služby budú poskytované v období od 03.01.2022 do 03.01.2026 vrátane t. j. na 60 mesiacov. S poskytovaním služieb sa začne najneskôr 03.01.2022, s výnimkou zabezpečenia prevádzky zberných dvorov na ktorých zriadenie má dodávateľ lehotu 18 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy. Bližšie je predmet zákazky špecifikovaný v Rámcovej dohode o poskytovaní služieb v odpadovom hospodárstve, ktorá je aj s prílohami neoddeliteľnou súčasťou týchto súťažných podkladov a vo výkaze výmer poskytovaných služieb.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
38 791 088,54:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
60:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o VO") spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o VO. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 zákona o VO alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ na podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c) a e) zákona o VO aplikuje ustanovenie § 32 ods. 3 zákona o VO, t.j. uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c) a e) zákona o VO z dôvodu, že verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Ak uchádzač nepredloží doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu/ov z registra trestov, t.j uchádzač musí ako súčasť ponuky predložiť kompletne vyplnený a podpísaný formulár potrebný pre získanie predmetných dokladov v zmysle Prílohy I súťažných podkladov. Doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), t.j. výpis/y z registra trestov nie je povinný predkladať uchádzač so sídlom v Slovenskej republike, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista. Výpis/y z registra trestov je však potrebné predložiť, ak štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo členom dozorného orgánu alebo prokuristom uchádzača nie je občan Slovenskej republiky. Zrušenie povinnosti predkladať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o VO sa vzťahuje len na uchádzača so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike, zapísaným v Registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podmienky účasti preukazované jednotným európskym dokumentom, stanovené verejným obstarávateľom a uvedené v bode III.1.1 tejto výzvy na predkladanie ponúk (ďalej aj "výzvy") ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Uchádzač v ponuke vkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia elektronicky do systému EVO v pdf naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podľa § 33 ods. 1 písm. a) Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky. Podľa § 33 ods. 1 písm. d) Prehľad o celkovom obrate za posledné 3 hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) podľa § 39 zákona o VO. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Prepočet inej meny na EUR vykoná uchádzač výmenným kurzom ECB platným ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v úradnom vestníku EÚ.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ad § 33 ods. 1 písm. a) Uchádzač predloží písomné vyjadrenie banky alebo ekvivalentného dokladu od banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky (ďalej len banka), v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktorý musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač nie je ku dňu vystavenia dokladu v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a že jeho bežný účet nie je predmetom exekúcie. Ak uchádzač úver z banky nečerpal, prehlásenie o tejto skutočnosti. Výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. K vyjadreniu banky alebo ekvivalentnému dokladu uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača, že nemá vedené účty ani záväzky v iných bankách ako tých, od ktorých predložil vyššie uvedené vyjadrenie, resp. iný ekvivalentný doklad. Ad § 33 ods. 1 písm. d) Uchádzač predloží prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné údaje v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač požadovaný prehľad podloží výkazom ziskov a strát, resp. výkazov príjmov a výdavkov (alebo ich ekvivalent) za uvedené /posledné uzatvorené tri/ hospodárske roky. Týmto spôsobom musí uchádzač preukázať minimálny celkový dosiahnutý obrat spolu vo výške 5 000 000 EUR bez DPH za posledné tri (uzatvorené) hospodárske roky. Uchádzač v súlade so Všeobecným metodickým usmernením Finančné a ekonomické postavenie - účtovné závierky vydané Úradom pre verejné obstarávanie 4.6.2014 môže vo svojej ponuke uviesť, že požadované doklady (verejne prístupné doklady uložené vo verejnej časti registra, ktorého správcom je Ministerstvo financií Slovenskej republiky) si je možné overiť na internetovej stránke www.registeruz.sk, pričom nie je potrebné aby ich predložil. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 33 zákona musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie pokiaľ nie je určené inak.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podľa §34 ods. 1 písm. a) zoznam poskytnutých služieb uskutočnených za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Podľa § 34 ods. 1 písm. j) údaje o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na uskutočnenie stavebných prác alebo na poskytnutie služby Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len JED) podľa § 39 zákona o VO. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť technické a odborné kapacity inej osoby bez ohľadu na ich právny vzťah podľa podmienok uvedených v §34 ods. 3 zákona o VO. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ad §34 ods. 1 písm. a) Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo podobného predmetu, pričom referenčnými listami dokumentuje uskutočnenie aspoň jednej zákazky za sledované obdobie v súhrnnej minimálnej výške 2 500 000 EUR bez DPH za obdobie predchádzajúcich 3 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Zoznam poskytnutých služieb má obsahovať: - názov a sídlo odberateľa, - kontaktné údaje odberateľa (meno a priezvisko, tel. č., e-mail), - predmet poskytnutej služby, - opis predmetu služby, - doba dodania/poskytnutia, - prehlásenie o poskytnutí služieb v požadovanej kvalite a v súlade s obchodnými podmienkami, - cena poskytnutej služby bez DPH - podpis štatutárneho zástupcu uchádzača Ad §34 ods. 1 písm. j) Uchádzač preukáže, že má na plnenie služby k dispozícii nasledovné strojné e technické vybavenie: Zberové vozidlá minimálny počet 4 kusy: - Zberové vozidlá s komunálnou nadstavbou na zber komunálnych odpadov zo 110 l, 140 l, 120 l, 240 l, 770 l a 1100 l zberných nádob, vriec (určené na zber komunálneho odpadu a vytriedených zložiek komunálneho odpadu) - nadstavba min. 15 m3, so zadným univerzálnym čelom, - emisná norma min. EURO 6, - satelitné monitorovacie zariadenie (tzv. GPS), - čítačka RFID čipov zo zberných nádob/ ekvivalent ručná čítačka - kamerový systém vo vozidle vytvorenie kamerového záznamu (kontrola vyprázdňovania nádob), - voliteľné: vážiaci systém s možnosťou váženia každej nádoby individuálne Reťazový nosič kontajnerov na 5 m3 a 7 m3 kontajnery minimálny počet 2 kusy -satelitné monitorovacie zariadenie (tzv. GPS), - čítačka RFID čipov zo zberných nádob/ ekvivalent ručná čítačka - kamerový systém vo vozidle vytvorenie kamerového záznamu (kontrola vyprázdňovania nádob), -emisná norma min. EURO 6. Vozidlo s hydraulickou rukou typu hákový nakladač minimálny počet 2 kusy -satelitné monitorovacie zariadenie (tzv. GPS), -- čítačka RFID čipov zo zberných nádob/ ekvivalent ručná čítačka - kamerový systém vo vozidle vytvorenie kamerového záznamu (kontrola vyprázdňovania nádob), -emisná norma min. EURO 6. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 34 zákona musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie pokiaľ nie je určené inak.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Požaduje sa zábezpeka ponuky vo výške 30 000,00 EUR. Bližšie informácie k podmienkam zloženia zábezpeky ponuky sú uvedené v súťažných podkladoch. Plnenie zmluvy podlieha platnému zneniu zákona č.79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a súvisiacich právnych predpisov. Nerozdelenie zákazky - odôvodnenie Zákazka nie je rozdelená na časti vzhľadom na povahu, charakter a zložitosť poskytovanej služby súvisiacej v oblasti nakladania s komunálnymi odpadmi na území , ktoré tvorí homogénny celok a nie je možné, aby tieto služby poskytovali rôzni dodávatelia. V zmysle uvedeného by bolo rozdelenie zákazky na časti pre verejného obstarávateľa technicky, organizačne problematické a z ekonomického hľadiska neefektívne a nehospodárne.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
V prípade rámcových dohôd ? odôvodnenie trvania presahujúceho štyri roky: Služby v oblasti OH je nevyhnutné poskytovať plynule a nepretržite v súlade s platnou legislatívou. Z hľadiska budúceho poskytovateľa si výkon vyžaduje zabezpečenie potrebného strojového a technického vybavenia, ktoré zabezpečí kontinuitu služby vzhľadom na jej rozsah a harmonogram plnenia. Rámcová dohoda na menej ako 4 roky je pre zmluvné strany neefektívna a nehospodárna.
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-08-30T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-03-31T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
VI.3.1 Postup zadávania nadlimitnej zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html . Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html a vo videonávodoch na https://www.uvo.gov.sk/viac-oisevo/ videonavody-5f9.html . VI.3.2 Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované ktoré sú zverejnené na portáli EVO v časti Príručky a odporúčania pre systém EVO (http://www.uvo.gov.sk) pre: -verejného obstarávateľa v Príručke používateľa systému EVO Nadlimitné zákazky bez využitia elektronického trhoviska (pdf, 6 MB) a pre záujemcu / uchádzača v Príručke používateľa systému EVO - Nadlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska (PDF - 2,5 MB) . VI.3.3 V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať helpdesk_evo@uvo.gov.sk. VI.3.4 Editovateľné časti súťažných podkladov sú zverejnené na webovom sídle verejného obstarávateľa: http://www.regionzilina.sk/sk/verejne-obstaravanie VI.3.5 Verejný obstarávateľ nerozdeľuje predmet zákazky vzhľadom na nadväznosť a kompatibilitu jednotlivých modulov zadania. VI.3.6 Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto postupu zadávania zákazky, bude povinný: a) ak využije pre plnenie subdodávateľov, uviesť údaje o všetkých známych subdodávateľoch, údaj o osobe oprávnenej konať za subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresa pobytu, dátum narodenia v súlade s § 41 ods. 3 zákona o VO, b) mať v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade so zákonom o VO; táto povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľov podľa § 56 ods. 2 a 16 zákona. V prípade, že úspešný uchádzač v lehote do 10 pracovných dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 56 ods. 4 až 9 zákona, ak bol na uzavretie zmluvy/RD písomne vyzvaný, nepredloží doklady a/alebo dokumenty uvedené v tomto bode, resp. nebude mať úspešný uchádzač alebo jeho subdodávatelia podľa § 56 ods. 2 a 16 zákona v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade so zákonom, obstarávateľ to bude považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti a bude postupovať podľa príslušných ustanovení zákona o VO. VI.3.7 Zmluva s úspešným uchádzačom bude uzatvorená v lehote viazanosti ponúk. VI.3.8 Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení zákona č. 438/2015 Z. z. a zákona č. 315/2016 Z. z. VI.3.9 toto obstarávanie nie je ani zeleným VO, ani Inovatívnym VO ani VO zameraným na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-07-30T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV