dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2017
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151742
Štefanovičova 5, 81782 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Telefón: +421 259584007
Email: silvia.uhnakova@mfsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.finance.gov.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
72200000-7
Druh zákazky
OPIS
Názov
Aplikačná podpora pre systémy Administratívnych centier
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
72261000-2

72262000-9

Miesto vykonania
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmet zákazky Aplikačná podpora pre systémy Administratívnych centier (ďalej aj AC) bude spočívať v úpravách nastavení implementovaných softvérových produktov tvoriacich súčasť informačného systému pre systém štátnej pokladnice (IS SŠP), slúžiaceho pre integráciu samosprávnych krajov do tohto systému. V súčasnosti sú do systému štátnej pokladnice zapojené tri z ôsmich samosprávnych krajov avšak na základe uznesenia vlády SR č. 638 z 21. 11. 2012 bude zabezpečená úprava zákona č. 291/2002 o Štátnej pokladnici, ktorou dôjde k zapojeniu zvyšných 5 samosprávnych krajov do systému ŠP.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2013/S 151-263232
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: Zmluva č. 2013107202
Časť č.:
Názov: Zmluva o poskytovaní aplikačnej podpory pre systémy Administratívnych centier
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2013-07-22T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 3 000 000,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-06-29T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72200000-7
Dodatočné kódy CPV
72261000-2

Miesto vykonania
Opis obstarávania:
Predmetom dodatku je: Zníženie jednotkových cien expertov projektový manažér, senior konzultant zníženie odmeny za obdobie 12 mesiacov zo sumy 900.000,- EUR na sumu 720.000,00 EUR s DPH predĺženie zmluvy do 30.9.2023 zvýšenie celkovej odmeny za dobu trvania o sumu 1 800.000,00 ? s DPH, a to v dôsledku predĺženia doby platnosti Zmluvy získanie neobmedzenej a nevýhradnej licencie na akékoľvek použitie autorského diela vzniknutého počas vývoja systému a realizácie tejto Zmluvy ako celku i jednotlivých častí s cieľom vysporiadania majetkových práv k autorskému dielu v súlade s Koncepciou nákupu IT vo verejnej správe.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 124
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 7 600 000,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Predmetom navrhovaných zmien v rámci dodatku je: Zníženie jednotkových cien expertov projektový manažér, senior konzultant zníženie odmeny za obdobie 12 mesiacov zo sumy 900.000,- EUR na sumu 720.000,00 EUR s DPH predĺženie zmluvy do 30.9.2023 zvýšenie celkovej odmeny za dobu trvania o sumu 1 800.000,00 ? s DPH, a to v dôsledku predĺženia doby platnosti Zmluvy získanie neobmedzenej a nevýhradnej licencie na akékoľvek použitie autorského diela vzniknutého počas vývoja systému a realizácie tejto Zmluvy ako celku i jednotlivých častí s cieľom vysporiadania majetkových práv k autorskému dielu v súlade s Koncepciou nákupu IT vo verejnej správe Opis ekonomických a technických dôvodov a nevýhodnosť či znásobenie nákladov, ktoré bránia zmene dodávateľa: Dodatok sa uzatvára s cieľom zmiernenia finančných dôsledkov vplyvu epidemiologickej situácie súvisiacej so šírením nebezpečnej ľudskej choroby COVID-19 na štátny rozpočet. Zmluvné strany sa po vzájomnom rokovaní dohodli na znížení sadzieb za poskytovanie služieb jednotlivých expertov: projektový manažér, senior konzultant, pracovník podpory pri realizácii zmien a administrátor systému. Zníženie sadzieb za poskytovanie služieb podľa predchádzajúcej vety je v súlade so zásadou hospodárnosti a účelného nakladania s verejnými zdrojmi zo strany Objednávateľa, ktorého cieľom je zmiernenie negatívnych dopadov vznikajúcich mimoriadnou situáciou na území Slovenskej republiky. Verejný obstarávateľ získa neobmedzenú a nevýhradnú licenciu na akékoľvek použitie autorského diela vzniknutého počas vývoja systémov Administratívnych centier a realizácie tejto Zmluvy ako celku i jednotlivých častí s cieľom vysporiadania majetkových práv k autorskému dielu v súlade s Koncepciou nákupu IT vo verejnej správe schválenou Radou vlády SR pre digitalizáciu verejnej správy a jednotný digitálny trh uznesením č. 4/2019 zo dňa 16.05.2019. Verejný obstarávateľ požaduje dodanie doplňujúcich služieb, ktoré z časového hľadiska neboli zahrnuté do pôvodnej zmluvy, Dodatkom sa preto Zmluva mení v zmysle § 18 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, pričom touto zmenou sa nemení charakter Zmluvy.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 6 100 000,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 7 600 000,00
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV