dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 03/2016:D4/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42134943
Žehrianska 9, 85107 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktná osoba: Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania
Telefón: +421 268260301 Fax: +421 248260242
Email: ivana.pichanicova@nucem.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nucem.sk/
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 03/2016:D4/2021
Hlavný kód CPV
72267000-4
Druh zákazky
OPIS
Názov
Poskytovanie služieb podpory a údržby centrálneho systému na elektronické testovanie a tvorbu katalógu úloh a testov ako funkčnej databázy (ďalej ako systém e-Test) na obdobie rokov 2017 - 2020
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
72267000-4

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania, Žehrianska 9, 851 07 Bratislava
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb užívateľskej podpory a produktovej údržby systému e-Test, ktorá zahŕňa odstraňovanie prípadných chýb v prevádzkovom prostredí na 48 mesiacov. Predmet služby zahŕňa: a)poskytovanie služieb Service Desku, realizáciu servisných zásahov (riešenie incidentov a problémov) a riešenie neštandardných prevádzkových stavov systému, b)realizáciu prevádzkových a preventívnych zásahov (správa systému, profylaktika, monitoring a podpora funkčnosti systémovej, aplikačnej a dátovej vrstvy); c)technickú podporu a služby súvisiace so službami produktovej údržby (analýza chýb a návrh spôsobu ich odstránenia, testovanie opráv chyb a ich inštalácia, zdokumentovanie chyb, aktualizácia dokumentácie systému); d)d)ostatné služby súvisiace so zabezpečením udržateľnosti a prevádzkou systému e-Test (poskytovanie metodických konzultácií a i.)
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2016/S 193-347559
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.:
Názov: Zmluva o poskytovaní služieb podpory a údržby systému e-Test č. SWO074/03 uzatvorená podľa § 269 ods. 2 zák. č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2016-09-28T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 1 502 640,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-06-30T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72267000-4
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania, Žehrianska 9, 851 07 Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb užívateľskej podpory a produktovej údržby systému e-Test, ktorá zahŕňa odstraňovanie prípadných chýb v prevádzkovom prostredí na 60 mesiacov.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 60
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 1 737 611,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Dodatkom č. 4 sa mení doba trvania zmluvy, a to na obdobie do 31.12.2021. Taktiež sa mení cena za predmet plnenia v zmysle prílohy č. 4 zmluvy. Povaha prác, tovarov alebo služieb sa nemení. S poskytovateľom bol vyrokovaný dodatok ku zmluve za výhodnejších cenových podmienok - bola vyrokovaná zľava z jednotkovej ceny štandardnej prevádzkovej podpory na mesiac.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 1 613 597,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 1 737 611,00
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV