dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MF0148082018-27
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151742
Štefanovičova 5, 81782 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Telefón: +421 259584007
Email: silvia.uhnakova@mfsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.finance.gov.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: MF/017383/2013-27
Hlavný kód CPV
72212422-3
Druh zákazky
OPIS
Názov
Aplikačná podpora a realizácia zmien pre Centrálny konsolidačný systém
Časť č.: 2018/192
Dodatočné kódy CPV
72212422-3

72212422-3

Miesto vykonania
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Vzhľadom na zložitosť CKS, jeho previazanosť na ostatné informačné systémy (IS Štátnej pokladnice, Rozšírené riadenie prístupov v DataCentre, Rozpočtový informačný systém a podobne) je pre obdobie ďalších rokov potrebné zabezpečiť aplikačnú podporu a to najmä pre nasledovné oblasti: - údržba a správa číselníkov, - nastavenie a správa kontrol ERP modulu a portálu CKS, - aktualizácia konsolidačného balíka MF SR, - aktualizácia nastavení portálu CKS vzhľadom na aktualizáciu konsolidačného balíka MF SR, - tvorba účtovných dokladov pre automatické a poloautomatické účtovanie konsolidačných operácií, - tvorba reportov a podkladov z účtovníctva podľa aktuálnych požiadaviek pre medzinárodnú štatistiku, - aktualizáciu nastavení vzhľadom na zapájanie ďalších subjektov do systému, - technická podpora pri spracovaní konsolidácie za príslušné obdobie. Služby aplikačnej podpory pre uvedený systém budú spočívať v: - poskytovaní podpory kľúčových používateľov a administrátorov systému zameranej na riešenie ich požiadaviek nad rámec prevádzkovej podpory. Ide napr. o korekciu nepredvídaných stavov systému spôsobených chybami používateľov, podporu pri aktualizácii číselníkov, podporu pri spracovaní závierok systému a spracovaní výkazov, monitoring systému, atď. - úpravách v nastaveniach implementovaných softvérových produktov, ktoré predstavujú zmeny v nastaveniach existujúcej funkcionality systému vyplývajúce predovšetkým zo zmien legislatívy, zmien technologickej platformy a integračných rozhraní na komunikujúce systémy. Súčasťou týchto služieb je tiež úprava príslušnej dokumentácie, projektový manažment, koordinácia testovacieho procesu a prípadné vyškolenie používateľov systému.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2019/S 164-403233
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 2018/192
Časť č.: 1
Názov: Rámcová dohoda na poskytovanie služieb aplikačnej podpory pre Centrálny konsolidačný systém(CKS)
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2019-08-12T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 3 330 000,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-06-29T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72212422-3
Dodatočné kódy CPV


Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Ministerstvo financií SR, Štefanovičova 5, Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom dodatku je: - zníženie cien jednotkových sadzieb: projektový manažér, senior konzultant - získanie neobmedzenej a nevýhradnej licencie na akékoľvek použitie autorského diela vzniknutého počas vývoja systému a realizácie tejto Zmluvy ako celku i jednotlivých častí s cieľom vysporiadania majetkových práv k autorskému dielu v súlade s Koncepciou nákupu IT vo verejnej správe - navýšenie celkového rámca (bez nutnosti vyčerpania) so zavedením finančného limitu na čerpanie v rámci kalendárneho roka.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 48
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 4 467 000,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Predmetom navrhovaných úprav je: - zníženie cien jednotkových sadzieb: projektový manažér, senior konzultant - získanie neobmedzenej a nevýhradnej licencie na akékoľvek použitie autorského diela vzniknutého počas vývoja systému a realizácie tejto Zmluvy ako celku i jednotlivých častí s cieľom vysporiadania majetkových práv k autorskému dielu v súlade s Koncepciou nákupu IT vo verejnej správe - navýšenie celkového rámca (bez nutnosti vyčerpania) so zavedením finančného limitu na čerpanie v rámci kalendárneho roka. Opis ekonomických a technických dôvodov a nevýhodnosť či znásobenie nákladov, ktoré bránia zmene dodávateľa: Dodatok sa uzatvára s cieľom zmiernenia finančných dôsledkov vplyvu epidemiologickej situácie súvisiacej so šírením nebezpečnej ľudskej choroby COVID-19 na štátny rozpočet. Zmluvné strany po vzájomnom rokovaní dohodli na znížení sadzieb za poskytovanie služieb jednotlivých expertov: projektový manažér, senior konzultant, pracovník podpory pri realizácii zmien a administrátor systému. Zníženie sadzieb za poskytovanie služieb podľa predchádzajúcej vety je v súlade so zásadou hospodárnosti a účelného nakladania s verejnými zdrojmi zo strany Objednávateľa, ktorého cieľom je zmiernenie negatívnych dopadov vznikajúcich mimoriadnou situáciou na území Slovenskej republiky. Na základe dodatku tiež verejný obstarávateľ získa neobmedzenú a nevýhradnú licenciu na akékoľvek použitie CKS ako autorského diela vzniknutého počas realizácie tejto Rámcovej dohody ako celku i jednotlivých častí s cieľom vysporiadania majetkových práv k autorskému dielu v súlade s Koncepciou nákupu IT vo verejnej správe schválenou Radou vlády SR pre digitalizáciu verejnej správy a jednotný digitálny trh uznesením č. 4/2019 zo dňa 16.05.2019. Verejný obstarávateľ požaduje dodanie doplňujúcich služieb, ktoré z časového hľadiska neboli zahrnuté do pôvodnej zmluvy, Dodatkom sa preto Rámcová dohoda mení v zmysle § 18 ods. 1 písm. b) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, pričom touto zmenou sa nemení charakter Rámcovej dohody.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 3 330 000,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 4 467 000,00
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV