dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: MF/007355/2019-27
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151742
Štefanovičova 5, 81782 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Telefón: +421 259584007
Email: silvia.uhnakova@mfsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.finance.gov.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: MF/007355/2019-27
Hlavný kód CPV
72260000-5
Druh zákazky
OPIS
Názov
Zmluva o implementácií Centrálneho ekonomického systému a poskytovaní aplikačnej podpory
Časť č.: 2019/067
Dodatočné kódy CPV
72263000-6

72250000-2

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenská republika
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je implementovať ekonomický informačný systém CES (ďalej aj ako CES alebo implementácia CES) a poskytovať aplikačnú podporu riadne implementovaného CES (ďalej aj ako aplikačná podpora alebo služby) pre zabezpečenie kontinuálnej prevádzky a metodicko-procesnej podpory informačných systémov subjektov verejnej správy zapojených do CES. Úspešný uchádzač dodá verejnému obstarávateľovi CES a uvedie ho do produktívnej prevádzky a poskytne aplikačnú podporu CES vo vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť, v rozsahu uvedenom v zmluvných podmienkach a súvisiacej projektovej dokumentácii (najmä detailná špecifikácia riešenia). Úspešný uchádzač dodá CES vybudovaný na stabilnej a otvorenej platforme tak, aby po uplynutí platnosti a účinnosti zmluvy nebol verejný obstarávateľ obmedzovaný pri verejnom obstarávaní služieb aplikačnej podpory a údržby CES. V rámci dodania a implementácie CES úspešný uchádzač: vykoná analýzu súčasného stavu a vypracovať detailnú špecifikáciu riešenia CES (ďalej ako DŠR), vrátane popisu cieľového stavu, vykoná implementáciu CES v súlade s detailnou špecifikáciou riešenia, vrátane dátovej integrácie, parametrizácie a konfigurácie softvéru podľa podmienok definovaných v schválenej DŠR a vykonať testovanie CES, udelí právo používať CES v rozsahu uvedenom ďalej v zmluvných podmienkach, zrealizuje migráciu organizácií, ktoré majú byť zapojené do CES, zrealizuje užívateľské školenia, zabezpečí asistovanú prevádzku CES v trvaní troch mesiacov od prevzatia diela a/alebo jeho samostatnej časti, odovzdá CES do produktívnej prevádzky. A to všetko v rozsahu a za podmienok uvedených v zmluvných podmienkach. Proces implementácie CES je uvedený v Opise predmetu zákazky (príloha č. 1 súťažných podkladov) a bude bližšie špecifikovaný v detailnej špecifikácii riešenia. CES bude zabezpečovať zdieľané, metodicky a procesne unifikované služby na eGovernment cloud platforme, komplexne pokrývajúce elektronický výkon ekonomických a podporných činností vybraných subjektov verejnej správy, vrátane služieb jeho aplikačnej a metodicko-procesnej podpory v rozsahu definovanom zmluvných podmienok. Dodávateľ sa zaväzuje realizovať predmet tejto zákazky za účelom zjednotenia, štandardizácie a vytvorenia predpokladov pre optimalizáciu ekonomických a podporných procesov pre subjekty verejnej správy najmä, avšak nie výlučne, v nasledovných samostatných oblastiach: vedenie účtovníctva, bankové a pokladničné operácie, správa pohľadávok zmluvného účtu, rozpočet a finančný manažment, konsolidácia, evidencia a správa majetku (vrátane nehnuteľností). Materiálový manažment, predaj služieb, manažment grantov a poskytnutých dotácií, riadenie projektov, verejné obstarávanie (vybrané časti), evidencia zmlúv, zverejňovanie podľa platnej legislatívy (napr. Centrálny register zmlúv), riadenie ľudských zdrojov (personalistika, mzdy, sociálne zabezpečenie, časový manažment, správa služobných ciest, organizačný manažment atď.), výkazníctvo, nákladové účtovníctvo a ostatné prevádzkové činnosti, ktoré budú identifikované vo fáze detailných špecifikácií riešenia. Úspešný uchádzač dodá CES, ktorý bude pokrývať ekonomické procesy štátu minimálne prostredníctvom navzájom integrovaných aplikačných modulov, ktoré sú uvedené v bode 2.1 Opisu predmetu zákazky a zároveň musí byť CES integrovaný minimálne na informačné systémy uvedené v bode 2.3 Opisu predmetu zákazky. Predmet zákazky sa bude realizovať vo všetkých organizáciách v rámci jednotlivých kapitol štátneho rozpočtu a vo verejných výskumných inštitúciách.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v intervale
Dátum začatia: 2019-09-01T00:00:00Dátum ukončenia: 2023-06-30T00:00:00
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky, časť Projekt implementácie bude financovaný z prostriedkov operačného programu Integrovaná infraštruktúra / Prioritná os 7 (Informačná spoločnosť). Verejný obstarávateľ je viazaný Zmluvou o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. Z311071M898 zo dňa 23. februára 2018. Predmet zákazky, časť Služby podpory bude financovaný z prostriedkov štátneho rozpočtu.
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 117-307485
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 2019/067
Časť č.:
Názov: Zmluva o implementácií Centrálneho ekonomického systému a poskytovaní aplikačnej podpory
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2021-06-01T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 45 330 042,63
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-06-29T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72260000-5
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenská republika.
Opis obstarávania:
Predmetom dodatku č. 1 je zmena termínu vykonania diela podľa Zmluvy, vrátane zmeny termínov čiastkových plnení (etáp) a harmonogramu ako aj zmena (zníženie) ceny za vykonanie diela a poskytovanie služieb.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v intervale
Dátum začatia: 2021-06-02T00:00:00Dátum ukončenia: 2025-05-31T00:00:00
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 41 927 443,03
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Dodatok č. 1 zahŕňa úpravu v zmene termínu vykonania diela podľa Zmluvy, vrátane zmeny termínov čiastkových plnení (etáp) a harmonogramu ako aj zmenu (zníženie) ceny za vykonanie diela a poskytovanie služieb. Opis okolností, ktoré si vyžiadali zmenu a vysvetlenie nepredvídanej povahy týchto okolností: DXC je úspešný uchádzač v rámci súťaže na implementáciu Centrálneho ekonomického systému a na poskytovanie jeho aplikačnej podpory. Rada ÚVO zastavila konanie o preskúmaní kontrolovaného a konštatovala, že zákon o VO porušený nebol v novembri 2020. V tomto čase bol vyhlásený núdzový stav podľa čl. 5 ústavného zákona č. 227/2002 Z. z. o bezpečnosti štátu v čase vojny, vojnového stavu, mimoriadneho stavu a núdzového stavu v znení neskorších predpisov v súvislosti s ohrozením verejného zdravia II. stupňa z dôvodu ochorenia COVID-19 spôsobeným korona vírusom SARS-CoV-2 na území Slovenskej republiky a preto Objednávateľ bezodkladne nepristúpil k uzavretiu Zmluvy. S ohľadom na nepriaznivý vývoj epidémie a z toho vyplývajúcej dlhodobo trvajúcej mimoriadnej situácie, Objednávateľ musel prehodnotiť všetky existujúce zmluvné vzťahy a neukončené verejné obstarávania a ich vplyv na celkový rozpočet Objednávateľa, ako aj na štátny rozpočet. Verejný obstarávateľ po skončení mimoriadnej situácie, a to aj na základe výsledkov vykonaných ekonomických analýz výhodnosti realizácie projektu CES externými kapacitami, rozhodol o pristúpení k podpisu zmluvy v prípade zníženia ceny. V nadväznosti na uvedené sa Zmluvné strany po vzájomnom rokovaní dohodli na znížení ceny za implementáciu CES a poskytovanie služieb aplikačnej podpory. Zníženie ceny za poskytovanie služieb podľa predchádzajúcej vety je v súlade so zásadou hospodárnosti a účelného nakladania s verejnými zdrojmi zo strany Objednávateľa, ktorého cieľom je zmiernenie negatívnych dopadov, ktoré vznikli v dôsledku mimoriadnej situácie na území Slovenskej republiky. Dodatkom sa Zmluva mení v zmysle § 18 ods. 1 písm. c) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon"), pričom touto zmenou sa nemení charakter Zmluvy. V zmysle § 18 ods. 1 písm. e) vo väzbe na odsek 2 zákona nejde o podstatnú zmenu Zmluvy.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 45 330 042,63
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 41 927 443,03
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV