dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: FUR000003_KSK
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Košický samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 35541016
Námestie Maratónu mieru 1, 04266 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Košický samosprávny kraj
Telefón: +421 910904887
Email: sona.molnarova@ultimaratio.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kosice.regionet.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/430438
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: FUR000003_KSK
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky sú stavebné práce, rekonštrukcia stavby v centre mesta tak, aby mohla poskytnúť priestory pre firmy, inštitúcie, obchodníkov apod. v oblasti kreatívneho priemyslu, znalostnej ekonomiky, progresívnych technológií. Budova svoj objem a plochy zásadne nemení. Nárast využitého objemu a plôch je len v prípade v dostavby podkrovia a vytvorenie novej pobytovej plochy na streche budovy na parc.č. 3205/1, ktorá bude ohraničená kovovou konštrukciou. Architektonické riešenie má zámer upraviť budovu tak,: - aby bola rozčlenená na jednotlivé funkčné celky bloky, ktoré je možné samostatne využívať rôznymi firmami a pod. - aby komplex budovy poskytoval jednotlivým nájomcom centrálne svoje služby - aby sa zachovali pamiatkarské hodnoty stavby pri jej plnej modernizácii
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 12 724 562,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
OPIS
Názov
Kreatívne centrum Košického samosprávneho kraja
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
45212300-9

45212314-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekt sa nachádza pri ulici Garbiarská Okres Košice, obec Košice Staré Mesto, Katastrálne územia Letná.
Opis obstarávania:
Predmet zákazky rieši rekonštrukciu budov na parc.č. 3205/1, 3205/2, časť 3205/3, odstránenie stavby na parc. č. 3205/14, rekonštrukciu budovy bývalej kotolne na parc.č. 3205/18 a úpravy dvorov na parcelách 3205/15-17 a 3205/13. Na pozemku 3202/3 dôjde k výmene káblov VN viď diel PD SO12.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
10 785 108,97:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
15:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu v ITMS2014+ : 302031ADH2
Doplňujúce informácie:
Od uchádzača sa požaduje zloženie zábezpeky pre túto časť v súlade s §46 zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZVO). Výška zábezpeky je stanovená na 450 000 Eur. Informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

Názov
Dodávka a montaž slaboprúdových rozvodov SO01 a SO02
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
45315600-4

35113300-2

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekt sa nachádza pri ulici Garbiarská Okres Košice, obec Košice Staré Mesto, Katastrálne územia Letná.
Opis obstarávania:
Predmetom tejto časti je inštalácia zariadení slaboprúdových rozvodov (ďalej SLR) do objektu Kreatívne centrum Košického kraja. Systém SLR bude zabezpečovať monitorovanie priestorov v objektoch SO-01 (Hlavný objekt) a SO-02 (Zmena účelu kotolne) s výnosom na pracovisko stálej služby (Vrátnica) a za týmto účelom jeho súčasťou bude kamerový systém (ďalej CCTV) na platforme statických a otočných IP kamier, elektrický zabezpečovací systém (ďalej EZS), elektrická požiarna signalizácia (ďalej EPS), hlasová signalizácia požiaru (ďalej HSP) a rozvody štruktúrovanej kabeláže (ďalej STK) na účely IP telefónie a prepojenia klientskych PC pracovísk. Systém SLR a jeho súčasti budú integrované do nadstavby pre centralizovanú správu jednotlivých systémov. Úspešný uchádzač musí dodanie svojej časti predmetu zákazky koordinovať a upresniť s úspešným uchádzačom prvej časti z dôvodu stavebnej pripravenosti miesta realizácie.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
1 829 494,63:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu v ITMS2014+ : 302031ADH2
Doplňujúce informácie:
Od uchádzača sa požaduje zloženie zábezpeky pre túto časť v súlade s §46 zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZVO). Výška zábezpeky je stanovená na 50 000 Eur. Informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch.

Názov
Stolárske výrobky SO01
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
45421000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekt sa nachádza pri ulici Garbiarská Okres Košice, obec Košice Staré Mesto, Katastrálne územia Letná.
Opis obstarávania:
Predmetom tejty časti zákazky je výroba a dodávka stolárskych výrobkov podrobnejšie uvedených STO 01 - VÝKAZ STOLÁRSKÝCH PRVKOV. (Kuchynská linka) MATERIÁL: strieborná MDF doska - ČIERNÁ RAL 9005 / BIELÁ RAL 9016 - NEREZOVÝ DREZ MONTOVANÝ POD DOSKOU, ČIERNÁ KUCHYŇSKÁ BATERIA, INDUKČNÁ DOSKA DVOJPLATNIČKOVÁ - STOLÁARSKÁ VÝROBA NA MIERU Kvetináč 800x1600x380 mm z preglejky hr. 20 mm do KV1, popis podľa PD. Úspešný uchádzač musí dodanie svojej časti predmetu zákazky koordinovať a upresniť s úspešným uchádzačom prvej časti z dôvodu stavebnej pripravenosti miesta realizácie.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
91 464,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu v ITMS2014+ : 302031ADH2
Doplňujúce informácie:
Pre túto časť sa zábezpeka nepožaduje.

Názov
Veľkokapacitné kovové kvetináče SO01
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
44000000-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Objekt sa nachádza pri ulici Garbiarská Okres Košice, obec Košice Staré Mesto, Katastrálne územia Letná.
Opis obstarávania:
Predmetom tejty časti zákazky je výroba a dodávka veľkoobjemových kovových kvetináčov. Podrobnosti sú uvedené v projektvej doumentácii KV 01 - Kvetináč.pdf a KV 02 - Kvetináč.pdf KV1 - 8 ks hmotnosť jedného kvetináča je 198,7 kg. KV2 - 8 ks hmotnosť jedného kvetináča je 186,6 kg. Úspešný uchádzač musí dodanie svojej časti predmetu zákazky koordinovať a upresniť s úspešným uchádzačom prvej časti z dôvodu stavebnej pripravenosti miesta realizácie.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
18 494,40:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Kód projektu v ITMS2014+ : 302031ADH2
Doplňujúce informácie:
Pre túto časť sa zábezpeka nepožaduje.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií u ktorých sa to vyžaduje, prípadne dokladmi podľa § 32 ods. 4 alebo 5 zákona o verejnom obstarávaní za podmienok ktoré sú v týchto odsekoch uvedené, resp. podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ak verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu, tzn.: vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladu podľa ods. 2 písm. d) iba vo vzťahu k preukázaniu toho, že voči uchádzačovi nebolo zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku; K ostatným podmienkam v rámci tohto tohto ustanovenia platí, že verejný obstarávateľ si overí ich splnenie uchádzačom alebo záujemcom na portáli www.oversi.gov.sk, vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie uchádzačom alebo záujemcom overí na portáliwww.oversi.gov.sk a v Registri osôb so zákazom vedeným Úradom pre verejné obstarávanie. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Aj v tomto prípade platí, že verejný obstarávateľ si splnenie tejto podmienky účasti členom skupiny overí na portáliwww.oversi.gov.sk a v Registri osôb so zákazom vedeným Úradom pre verejné obstarávanie. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ si pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia v súlade s § 39 ZVO jednotným európskym dokumentom. Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s § 152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov. Podrobnejšie sú kritériá výberu stanovené v dokumentoch k obstarávaniu
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
sú stanovené v dokumentoch k obstarávaniu.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-08-20T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-06-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1) Verejný obstarávateľ stanovuje v súlade s § 38 ZVO ods. 1, písm. d) uchádzačom podmienku podľa § 40ods. 6 písm. g): Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania ak na základe dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. 2) Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s § 11 ZVO. 3) Lehota na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov v súlade s § 56 ods. 8, 10, 14 ZVO je do 20 pracovných dní odo dňa písomného vyzvania na podpis zmluvy zo strany verejného obstarávateľa. 4) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 5) Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom funkcionality portálu Pluto na adrese https://pluto.ultimaratio.sk. 6) Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih sa v systéme PLUTO považuje okamih jej odoslania v systéme PLUTO a to v súlade s funkcionalitou systému. 7) V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. 8) Predmetné obstarávanie vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie a podmienky plnenia zmluvy patrí medzi zelené verejné obstarávanie. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-06-30T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV