dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/NOC/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národné osvetové centrum
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00164615
Námestie SNP 12, 81234 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Národné osvetové centrum
Email: kraus_co@mail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nocka.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/431468
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 1/NOC/2021
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodanie Informačného systému Manažmentu údajov pre oblasť neprofesionálneho umenia (IS MUONU), zabezpečenie prevádzky a služieb rozvoja na dodané dielo, počas štyroch (4) rokov od odovzdania diela do užívania. Podrobný opis jednotlivých častí zákazky je uvedený v prílohe č. 1 súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 877 632,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72254000-0

72263000-6

79632000-3

72261000-2

72266000-7

72310000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Národné osvetové centrum, Nám SNP č.12, Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie Informačného systému Manažmentu údajov pre oblasť neprofesionálneho umenia (IS MUONU), ktorý bude v plnom rozsahu zodpovedať všetkým funkčným a technickým požiadavkám v súlade so všeobecne platnými právnymi predpismi. IS MUONU bude zabezpečovať nasledovnú funkcionalitu: registráciu a správu používateľov, vytváranie a správu súťaží neprofesionálnych umelcov, prihlasovanie sa na súťaž, podporu pre porotcov, vyhodnocovanie súťaží, príslušné výstupné zostavy a štatistiky, modul notifikácií a administrátorský modul. Predmetom zákazky je ďalej zabezpečenie prevádzky a služieb rozvoja na dodané dielo, počas štyroch (4) rokov od odovzdania diela do užívania. Predmetom podpory prevádzky, údržby a rozvoja informačného systému je kontinuálne zabezpečenie služieb technickej podpory softvérového riešenia úprav, zmien a rozvoja Systému z dôvodu zabezpečenia jeho riadnej prevádzkyschopnosti a úprav funkcionalít tak, aby mohla byť zabezpečená interoperabilita so všetkými informačnými systémami, s ktorými je Systém integrovaný. Podrobný opis jednotlivých častí zákazky je uvedený v prílohe č. 1 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Kritéria nákladov
Kritéria nákladov
Celková cena za dodanie predmetu zákazky v EUR vrátane DPH:100:
Odhadovaná hodnota
877 632,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
65:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Operačný program Integrovaná infraštruktúra Prioritná os 7 Informačná spoločnosť pre programové obdobie 2014 - 2020. Kód projektu v ITMS2014+: 311071V772.
Doplňujúce informácie:
Verejný obstarávateľ si ako objednávate uplatňuje odkladnú povinnosť uzavretia zmluvy s úspešným uchádzačom až po vykonaní a kladnom výsledku ex-ante kontroly pred podpisom zmluvy, vykonanej Sprostredkovateľským orgánom pre Operačný program Integrovaná infraštruktúra, a Úradom pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ si ako objednávateľ vyhradzuje právo nepristúpiť k uzatvoreniu zmluvy alebo odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom bez akýchkoľvek sankcií (ak už nedošlo zo strany zmluvných strán k plneniu).

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a/alebo obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona. Verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (portál oversi.gov.sk).
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Verejný obstarávateľ neurčil podmienky účasti podľa § 33 zákona týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti podľa § 34 zákona týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti: 1.1.§ 34 ods. 1 písm. a) zákona: zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. 1.2. § 34 ods. 1 písm. d) v spojení s § 35 zákona: opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom na zabezpečenie kvality. 1.3. § 34 ods. 1 písm. g) zákona: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Z dôvodu obmedzenia počtu znakov je úplné znenie podmienok účasti uvedené v Súťažných podkladoch, Príloha č. 4 súťažných podkladov Podmienky účasti
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Verejný obstarávateľ uplatňuje sociálny aspekt a zelené verejné obstarávanie v bode 6.1 písm. o) ZMLUVAYO DIELO PRE PROJEKT MANAŽMENT ÚDAJOV V OBLASTI NEPROFESIONÁLNEHO UMENIA - JEDNODUCHÝ PROJEKT PRE MANAŽMENT ÚDAJOV v nasledovnom znení: ,,poskytovateľ sa zaväzuje poskytnúť minimálne 5 ks nových alebo repasovaných zariadení, tj. notebooky alebo tenkých klientov, ktorých energetická účinnosť spĺňa požiadavky na energetickú účinnosť uvedenú v aktuálnej verzii normy Energy Star, ktorejkoľvek základnej alebo strednej škole nachádzajúcej sa v časovo poslednom zverejnenom zozname najmenej rozvinutých okresov (zverejnené na stránke Ústredie práce sociálnych vecí a rodiny) v čase poskytnutia zariadení, a to najneskôr do 15 mesiacov od účinnosti tejto Zmluvy, uvedené preukáže Zmluvou, Dodacím listom alebo iným relevantným dokladom."
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-08-05T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-06-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Toto obstarávanie sa realizuje prostredníctvom informačného systému prevádzkovaného Úradom pre verejné obstarávanie IS EVO (www.uvo.gov.sk). Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme IS EVO a pre úspešné predkladanie žiadostí o účasť a ponúk je, aby záujemca dodržal požiadavky na softvérové a hardvérové vybavenie potrebné pre prácu v systéme IS EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému IS EVO sú zverejnené na www.uvo.gov.sk. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady na základe žiadosti záujemcu. 2. Súťažné podklady sú zverejnené v IS EVO a v profile verejného obstarávateľa. 3. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v predmetnom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž v súlade s § 40 ods. 6 písm. g) zákona. 4. Verejné obstarávanie je zeleným verejným obstarávaním a zameraným na sociálne aspekty. 5. Verejné obstarávanie nie je obstarávaním inovácií. 6.Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorý majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 7. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky. Výška zábezpeky je 15000 eur. Podrobnosti o zábezpeke ponuky sú v súťažných podkladoch. 8. Uchádzač pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže v súlade s § 39 využiť jednotný európsky dokument (JED).
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-06-30T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV