dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 287/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Sociálne služby mesta Trenčín, mestská rozpočtová organizácia
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36124702
Piaristická 42 Array, 91101 Trenčín

Slovensko
Kontaktná osoba: Sociálne služby mesta Trenčín, mestská rozpočtová organizácia
Telefón: +421 911179608
Email: lubica.golejova@trencin.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ssmtn.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 287/2021
Hlavný kód CPV
55523000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je príprava a dodávka stravy do zariadení Sociálnych služieb mesta Trenčín, m.r.o.: a) Zariadenie pre seniorov, Lavičková ul. 10, 911 01 Trenčín b) Zariadenie opatrovateľskej služby, Piaristická ul. 42, 911 01 Trenčín (prízemie, 1. poschodie, 4. poschodie, 5. poschodie) Predmetom zákazky je príprava a dodávka stravy pripravená dodávateľom v priestoroch dodávateľa. Verejný obstarávateľ za účelom prípravy stravy (čo je predmetom tejto zákazky) nedisponuje a ani neposkytuje svoje priestory. Výdaj stravy v jednotlivých zariadeniach Sociálnych služieb mesta Trenčín zabezpečí verejný obstarávateľ. Stravnou jednotkou sa na tieto účely rozumie strava pozostávajúca zo samostatných jedál: a) raňajok, b) desiaty, c) obedu (polievka a hlavné jedlo) d) olovrantu, e) večere f) druhej večere (v prípade diabetického druhu stravy). Strava poskytovaná v rámci stravných jednotiek alebo ako samostatné jedlo v zmysle písm. a) až f) sa delí na tieto druhy: racionálna strava diabetická strava šetriaca strava kašovitá strava diabetická - kašovitá strava bezlepková strava
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je príprava a dodávka stravy do zariadení Sociálnych služieb mesta Trenčín, m.r.o.: a) Zariadenie pre seniorov, Lavičková ul. 10, 911 01 Trenčín b) Zariadenie opatrovateľskej služby, Piaristická ul. 42, 911 01 Trenčín (prízemie, 1. poschodie, 4. poschodie, 5. poschodie) Predmetom zákazky je príprava a dodávka stravy pripravená dodávateľom v priestoroch dodávateľa. Verejný obstarávateľ za účelom prípravy stravy (čo je predmetom tejto zákazky) nedisponuje a ani neposkytuje svoje priestory. Výdaj stravy v jednotlivých zariadeniach Sociálnych služieb mesta Trenčín zabezpečí verejný obstarávateľ. Stravnou jednotkou sa na tieto účely rozumie strava pozostávajúca zo samostatných jedál: a) raňajok, b) desiaty, c) obedu (polievka a hlavné jedlo) d) olovrantu, e) večere f) druhej večere (v prípade diabetického druhu stravy). Strava poskytovaná v rámci stravných jednotiek alebo ako samostatné jedlo v zmysle písm. a) až f) sa delí na tieto druhy: racionálna strava diabetická strava šetriaca strava kašovitá strava diabetická - kašovitá strava bezlepková strava
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 084-216012
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYPríprava a dodávka stravy:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-06-21T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 2
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES):
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ:
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ:
Počet ponúk prijatých elektronicky:
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 1 034 207,44
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-30T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV