dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: EUROTREND 01/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
EUROTREND
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42044227
Pázmáňa 27, 92701 Šaľa

Slovensko
Kontaktná osoba: EUROTREND
Telefón: +421 31910944480
Email: koodis.sala@koodis.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432864
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: EUROTREND 01/2021
Hlavný kód CPV
92110000-5
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je vytvorenie audiovizuálneho dokumentu, ktorého obsahom bude vo forme vizuálnych obrazov ukázať špecifické územia Slovenska, ktoré sú zaradené do sústavy Natura 2000 vrátane 12 podporných šotov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 199 460,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK023:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Šaľa.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je vytvorenie audiovizuálneho dokumentu, ktorého obsahom bude vo forme vizuálnych obrazov ukázať špecifické územia Slovenska, ktoré sú zaradené do sústavy Natura 2000 a 12 podporných šotov. AUDIOVIZUÁLNY DOKUMENT Dĺžka dokumentu: cca 60 minút Popis dokumentu: Počas prvých 40 minút budú predstavené všetky ochraňované biotopy, ktoré budú označené formou tituliek, cez ktoré diváka prevedú herci - deti a dospelí. V 20-tich minútach dokumentu bude formou interview dvoch ľudí ozrejmený spôsob ochrany jednotlivých biotopov prezentovaných v prvých 40 minútach, význam a dôležitosť ochrany, ako aj dôležitosť daného biotopu v rámci ekosystému. Územie natáčania: Vychádzajúc zo zoznamu a spoločenskej hodnoty biotopov národného významu, biotopov európskeho významu a prioritných biotopov, bude natáčanie dokumentu realizované v týchto biotopoch: Slaniská a biotopy s výskytom halofytov Piesky a pionierske porasty Vodné biotopy Nelesné brehové porasty Krovinové a kríčkové biotopy Alpínska vegetácia Teplo a suchomilné travinno-bylinné porasty Lúky a pasienky Rašeliniská a slatiny Prameniská Skalné a sutinové biotopy Lesy Dodávateľ vyšpecifikuje presné lokácie natáčania a tieto budú taktiež predmetom schválenia odborných garantom objednávateľa. PODPORNÉ ŠOTY Počet šotov: 12 Dĺžka každého šotu: Á 5 min Spoločná charakteristika šotov: Dodávateľ je zodpovedný za spracovanie scenára jednotlivých šotov, ako aj spracovanie odborných textov. Draft scenára každého šotu ako aj odborné texty budú následne odsúhlasené odberateľom (jeho interným odborným garantom). Dodávateľ vyšpecifikuje presné lokácie natáčania a tieto budú predmetom nutnosti schválenia odborných garantom objednávateľa. V rámci každého šotu bude vystupovať jedna osoba (žena). Formou rozprávania odkomunikuje divákovi dôležitosť ochrany daného biotopu ako aj spôsob ochrany biotopu. Podrobná špecifikácia je v prílohe č.2 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
199 460,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
3:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPKŽP PO1-Info-2017-28
Doplňujúce informácie:
Operačného programu Kvalita životného prostredia - 28. výzva na predkladanie žiadostí o NFP zameraná Informačné aktivity.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní"). Hospodársky subjekt preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO. - zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, alebo - predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO, vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti možno v ponuke dočasne nahradiť v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní Jednotným európskym dokumentom podpísaným oprávnenou osobou za uchádzača. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené Jednotným európskym dokumentom predkladá osobe podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní úspešný uchádzač podľa § 39 ods. 6 v čase a spôsobom, určeným osobou podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Odôvodnenie každej určenej podmienky účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určila osoba podľa § 8 ZVO v súlade s ustanovením § 38 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nevyžadujú sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy a riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. PRODUCENT: Odborná prax, resp. kvalifikácia sa preukáže formou referenčných listov, ktoré budú preukazovať produkciu minimálne dvoch filmových diel. REŽISÉR: Odborná prax, resp. kvalifikácia sa preukáže formou referenčných listov, ktoré budú preukazovať tvorbu dokumentárneho filmu zameraného na environmentálnu tematiku. HLAVNÝ KAMERAMAN: Odborná prax, resp. kvalifikácia sa preukáže formou referenčných listov, ktoré budú preukazovať minimálne dvoch dokumentárnych filmov. HUDOBNÝ SKLADATEĽ: Odborná prax, resp. kvalifikácia sa preukáže formou referenčných listov, ktoré budú preukazovať minimálne 2 referencie z oblasti tvorby filmovej hudby. ODBORNÝ GARANT V OBLASTI OCHRANY ŽIVOTNÉHO PROSTREDIA: Odborná prax, resp. kvalifikácia sa preukáže: - v minulosti absolvovanými akreditovanými školeniami v oblasti zavádzania noriem v oblasti ochrany životného prostredia a - minimálne 5 potvrdenými referenciami v tejto oblasti. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: PRODUCENT: Odborná prax, resp. kvalifikácia sa preukáže formou referenčných listov, ktoré budú preukazovať produkciu minimálne dvoch filmových diel. REŽISÉR: Odborná prax, resp. kvalifikácia sa preukáže formou referenčných listov, ktoré budú preukazovať tvorbu dokumentárneho filmu zameraného na environmentálnu tematiku. HLAVNÝ KAMERAMAN: Odborná prax, resp. kvalifikácia sa preukáže formou referenčných listov, ktoré budú preukazovať minimálne dvoch dokumentárnych filmov. HUDOBNÝ SKLADATEĽ: Odborná prax, resp. kvalifikácia sa preukáže formou referenčných listov, ktoré budú preukazovať minimálne 2 referencie z oblasti tvorby filmovej hudby. ODBORNÝ GARANT V OBLASTI OCHRANY ŽIVOTNÉHO PROSTREDIA: Odborná prax, resp. kvalifikácia sa preukáže: - v minulosti absolvovanými akreditovanými školeniami v oblasti zavádzania noriem v oblasti ochrany životného prostredia a - minimálne 5 potvrdenými referenciami v tejto oblasti.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, a poskytnutými službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-08-09T14:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk ne je predmetné verejné obstarávanie zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-06-28T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV