dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SUC Snina
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37936859
Jesenná 14, 08005 Prešov

Slovensko
Kontaktná osoba: Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Telefón: +421 917765110 Fax: +421 517563711
Email: lasachisro@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.sucpsk.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432882
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je stavebná úprava cesty II/558, ktorá tvorí významné napojenie obcí na okresné mesto Snina, s napojením na cestu I/74. V rámci predmetnej stavebnej úpravy cesty II/558 je navrhnutá stabilizácia resp. zosilnenie krajníc, zosilnenie krytu vozovky, rekonštrukcia odvodnení, rekonštrukcia priepustov, kompletná modernizácia dopravného značenia a doplnenie dopravných zariadení, osadenie bezpečnostných prvkov - zvodidiel. SO01 Topoľanská križovatka Kolbasov, cesta II/558 v km 27,820 km 30,271 SO02 Kolbasov križovatka Ruský Potok, cesta II/558 v km 31,550 km 32,417 Predmet zákazky zahŕňa aj nasledovné činnosti : zriadenie, prevádzku a odstránenie zariadenia staveniska vypracovanie dokumentácie skutočného realizovania stavby (DSRS), geodetického zamerania pre vypracovanie DSRS ( porealizačné zameranie) 4x vypracovanie všetkých ostatných geodetických podkladov potrebných k preberaciemu konaniu a odovzdaniu stavby, resp. stavebných objektov príslušnému správcovi. spolupráca s projektantom PD pri vypracovaní manuálu užívania verejnej práce a pri vypracovaní kontrolného skúšobného plánu (stavebného diela), ktorý bude odovzdaný pri preberacom konaní stavby do užívania v 4 vyhotoveniach. Podrobná špecifikácia je uvedená v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú súčasťou týchto súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 798 842,60
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK041:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
SO01 Topoľanská križovatka Kolbasov, cesta II/558 v km 27,820 km 30,271, SO02 Kolbasov križovatka Ruský Potok, cesta II/558 v km 31,550 km 32,417 Katastrálne územie : Kolbasov, okres Snina
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je stavebná úprava cesty II/558, ktorá tvorí významné napojenie obcí na okresné mesto Snina, s napojením na cestu I/74. V rámci predmetnej stavebnej úpravy cesty II/558 je navrhnutá stabilizácia resp. zosilnenie krajníc, zosilnenie krytu vozovky, rekonštrukcia odvodnení, rekonštrukcia priepustov, kompletná modernizácia dopravného značenia a doplnenie dopravných zariadení, osadenie bezpečnostných prvkov - zvodidiel. SO01 Topoľanská križovatka Kolbasov, cesta II/558 v km 27,820 km 30,271 SO02 Kolbasov križovatka Ruský Potok, cesta II/558 v km 31,550 km 32,417 Predmet zákazky zahŕňa aj nasledovné činnosti : zriadenie, prevádzku a odstránenie zariadenia staveniska vypracovanie dokumentácie skutočného realizovania stavby (DSRS), geodetického zamerania pre vypracovanie DSRS ( porealizačné zameranie) 4x vypracovanie všetkých ostatných geodetických podkladov potrebných k preberaciemu konaniu a odovzdaniu stavby, resp. stavebných objektov príslušnému správcovi. spolupráca s projektantom PD pri vypracovaní manuálu užívania verejnej práce a pri vypracovaní kontrolného skúšobného plánu (stavebného diela), ktorý bude odovzdaný pri preberacom konaní stavby do užívania v 4 vyhotoveniach. Podrobná špecifikácia je uvedená v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú súčasťou týchto súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
798 842,60:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
240:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: HUSKROUA/1901/7.1/0055
Doplňujúce informácie:
Zábezpeka sa požaduje vo výške 20 000 EUR. Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí splniť podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") . Splnenie týchto podmienok preukáže dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Ak uchádzač alebo záujemca ma sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva ani rovnocenne doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Verejný obstarávateľ nemá oprávnenie získavať údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 32 ods.3 zákona o verejnom obstarávaní preto je potrebné doklady predložiť. Splnenie týchto podmienok preukáže dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní resp. podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Odôvodnenie: Podmienkou chce mať verejný obstarávateľ istotu, že uchádzač si plní všetky povinnosti dané všeobecne záväznými právnymi predpismi.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
V zmysle Zmluvy o dielo a podmienok a požiadaviek uvedených v súťažných podkladoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Podrobné informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-08-06T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-05-01T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
Úradne hodiny spoločnosti zabezpečujúcej proces verejného obstarávania sú v pracovné dni od 09,00 - 12,00 hod. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti čestným vyhlásenim podla § 114 zákona o verejnom obstarávani alebo JED-om podla § 39 zákona o verejnom obstaravani. Skupina dodávatelov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstaravani týkajucich sa osobného postavenia za každeho člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstaravani týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Oprávnenie dodávat tovar, uskutočnovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú ma zabezpečiť. Elektronická komunikácia vrátane doručovania v procese verejného obstarávania zákazky bude prebiehať prostredníctvom informačného systému EVO, verzia 18.0, (ďalej len IS EVO), v rámci jeho funkcionalít (https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo/prirucky-5f7.html. (verzia 1.2 17.09.2019)), ktorý prevádzkuje Úrad pre verejné obstarávanie. Prístup k súťažným podkladom je bezodplatne neobmedzený, úplný a priamy. Predloženie ponuky je možné elektronicky v IS EVO. Verejný obstarávateľ podľa § 11 neuzatvorí zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-06-29T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV