dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 6/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mestská časť Bratislava - Rača
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00304557
Kubačova 21, 83106 Bratislava - mestská časť Rača

Slovensko
Kontaktná osoba: Mestská časť Bratislava - Rača
Telefón: +421 948243889
Email: karol.meliska@apuen.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432933
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 6/2021
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom riešenia je kompletná rekonštrukcia nevyužívaného areálu Strediska čistoty na parcelách 475/91 (hlavný objekt) a 475/92 (obslužná plocha, budúci sklad, budúci prístrešok). Ide o samostatný prevádzkový objekt prístupný z verejnej komunikácie. Hlavný objekt predstavuje jednopodlažná stavba obdĺžnikového pôdorysného tvaru s plochou strechou, ktorej rekonštrukciou vznikne zázemie pre oddelenie Stredisko čistoty (zabezpečujúce údržbu zelene, chodníkov a ciest v MČ Rača) a priechodná dvojgaráž. Hlavný objekt je vsadený do mierneho svahu. K hlavnému objektu bude dobudovaný sklad a prístrešok pre techniku. Súčasťou zákazky je tiež rekonštrukcia manipulačnej plochy na pozemku v areáli Strediska čistoty. Časť prác týkajúcich sa prístrešku, ktorá je uvedená vo výkaze výmer pre "dielo č. 2", bude realizovaná len v prípade uplatnenia si opcie zo strany verejného obstarávateľa v zmysle pravidiel uvedených v návrhu zmluvy o dielo.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 290 237,92
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO) spôsobom uvedeným v zákone o verejnom obstarávaní (napr. predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 alebo zápisom v registri hospodárskych subjektov § 152 ZOVO alebo v zápisom v obdobnom registri iného členského štátu). Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 odseku 2 zákona č. 343/2015 ZOVO, ak je verejný obstarávateľ oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa odseku 2 písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa odseku 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Údaje podľa druhej vety je verejný obstarávateľ oprávnený použiť na získanie výpisu z registra trestov. Údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu bezodkladne zašle v elektronickej podobe prostredníctvom elektronickej komunikácie Generálnej prokuratúre Slovenskej republiky na vydanie výpisu z registra trestov. Verejný obstarávateľ má v súčasnosti prístup v súlade so zákonom č. 177/2018 Z.z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii) k týmto údajom z informačných systémov verejnej správy: 1. k výpisu z registra trestov fyzických osôb a môže nahliadať do zoznamu právoplatne odsúdených právnických osôb vedený GR SR, to zn., že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak fyzické osoby, člen/ovia štatutárneho orgánu; člen/ovia dozorného orgánu alebo prokurista/i uchádzača /čov nie je/sú občanom Slovenskej republiky, a právnická osoba nemá sídlo v Slovenskej republike zapísané v registri . 2. k potvrdeniu o nedoplatkoch na zdravotnom poistení a sociálnom poistení, t. zn. že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby , nemajú sídlo, miesto podnikania ( zapísané v registri) v Slovenskej republike 3. k potvrdeniu miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu, t. zn. že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. c) nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby , nemajú sídlo, miesto podnikania ( zapísané v registri) v Slovenskej republike 4. k dokladu na preukázanie , že je uchádzač oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, t. zn. že doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) nie je povinný uchádzač predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby , nemajú sídlo, miesto podnikania ( zapísané v registri) v Slovenskej republike. V prípade, ak záujemca/uchádzač nepreukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa príslušného bodu výzvy, je teda povinný predložiť iba doklady podľa § 32 ods. 2 písm. d) a písm. f) ZVO, ostatné doklady si verejný obstarávateľ zabezpečí sám z informačných systémov verejnej správy na základe uchádzačom poskytnutých informácií.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO predložením vyjadrenia banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorej je uchádzač klientom, nie staršie ako 3 mesiace odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponuky. Verejný obstarávateľ požaduje takéto vyjadrenie od každej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet. 2. Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienky podľa § 33 ods.1 písm. d) ZVO - údaje o celkovom obrate za posledný hospodársky rok, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Ad 1. - podľa § 33 ods. 1 písm. a) ZVO: Uchádzač vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky, ktorej je klientom, preukazuje nasledujúce skutočnosti za obdobie posledných 3 mesiacov odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania vo Vestníku ÚVO (tj. z obsahu vyjadrenia banky budú vyplývať nasledujúce skutočnosti): - v prípade splácania úveru, potvrdenie o dodržiavaní splátkového kalendára, - peňažné prostriedky na účte uchádzača nie sú blokované príkazom exekútora, - uchádzač nečerpal fin . prostriedky v nepovolenom debete. Uchádzač zároveň predloží aj čestné vyhlásenie (podpísané osobou/osobami oprávnenou zastupovať uchádzača), v ktorom presne uvedie, v ktorých bankách má vedený účet (vymenuje všetky banky) a že nemá vedený účet v inej banke (ani v Slovenskej republike a ani v zahraničí). Ad 2. - podľa § 33 ods.1 písm. d) ZVO: Uchádzač preukáže v súlade s § 38 ods. 6 písm. b) ZVO obrat minimálne vo výške 500 000,00 EUR za posledný hospodársky rok od vyhlásenia verejného obstarávania, za ktorý sú tieto informácie dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač preukáže obrat poskytnutím informácie o zverejnení účtovnej závierky uchádzača v registri účtovných závierok vedenom Ministerstvom financií Slovenskej republiky alebo predložením oskenovaného výkazu ziskov a strát/ výkazu príjmov a výdavkov s vyznačeným údajom o celkovom obrate. Uchádzač predloží oskenované originály alebo úradne osvedčené kópie dokladov požadovaných podľa tohto bodu výzvy, ak účtovná závierka nie je zverejnená v registri účtovných závierok.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia podľa § 12 ZVO, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2. Uchádzač preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť aj podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii týchto osôb určených na plnenie zmluvy: 2.1. aspoň 1 osoba odborne spôsobilá vykonávať samostatne činnosť stavbyvedúceho v odbore pozemných stavieb. Za stavbyvedúceho sa považuje osoba disponujúca platným osvedčením o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v platnom znení, alebo ekvivalentným dokladom. 2.2. aspoň 2 murári, ktorí sú určení na plnenie zmluvy, 2.3. aspoň 1 pracovník odborne spôsobilý vykonávať práce TZB, 2.4. aspoň 1 elektrikár spôsobilý samostatne vykonávať elektroinštalačné činnosti. Uchádzač nemôže preukázať 1 osobou viaceré podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti (tj. uchádzač v ponuke preukáže disponibilitu min. 5 osôb, ktoré sú určené na plnenie zmluvy a spĺňajú stanovené podmienky účasti a uchádzač pri každej z nich uvedie, na ktorú z činností podľa bodov 2.1 až 2.4 je určená pri plnení zmluvy).
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov je kvôli nedostatku priestoru v tomto formulári výzvy na predkladanie ponúk stanovená v súťažných podkladoch.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-07-22T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2021-12-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-07-22T10:30:00
Miesto: Ponuky sa budú otvárať v budove verejného obstarávateľa - na Alstrovej 249, Bratislava - Rača. Uchádzač môže sledovať otváranie ponúk aj prostredníctvom osobitnej funkcionality systému Josephine - online otváranie ponúk.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Každá fyzická osoba sa preukáže svojím identifikačným dokladom (ID). V prípade, že na otváranie ponúk príde iná osoba ako štatutárny zástupca oprávnený konať za uchádzača, je povinná predložiť okrem ID aj pís. splnomocnenie od osoby oprávnenej konať za uchádzača.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Kritérium na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za zhotovenie diela a diela č. 2 (opcia) v EUR vrátane DPH, ktoré budú ocenené podľa realizačnej projektovej dokumentácie, príslušných výkazov výmer a zmluvy o dielo. Celková cena za predmet zákazky musí byť zaokrúhlená najviac na 2 desatinné miesta. Rozhodovacie kritérium pre prípad zhody celkovej ceny za predmet zákazky v ponukách uchádzačov: V prípade, ak komisia identifikuje po predbežnom vyhodnotení ponúk na základe zvolených kritérií zhodné návrhy na prvom, druhom alebo treťom predbežnom mieste, komisia vyhodnotí na danom mieste ako lepšiu ponuku toho uchádzača, ktorý predložil nižšiu cenu v EUR vrátane DPH za dielo (hlavný objekt s príslušenstvom a obslužnou plochou v areáli, vrátane ceny za vybrané práce na prístrešku, ocenené vo výkaze výmer k dielu (nie k dielu č. 2). 2. V zmysle § 112 ods. 6 ZVO druhej vety vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. Viac informácií je v súťažných podkladoch. 3. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED), je ho povinný vyplniť v súlade so ZVO. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj generálne čestné vyhlásenie. 4. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk, postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE (ďalej ako "SJ"). Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v SJ považuje okamih jej odoslania v SJ, a to v súlade s funkcionalitou systému. 5. Ponuky sa predkladajú podľa § 49 ZVO prostredníctvom SJ a spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO a vložená do SJ umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/. Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Možné spôsoby autentifikácie sú uvedené v súťažných podkladoch spolu s potrebnými lehotami. 6. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu je uverejnená v príslušnej zákazke v SJ umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/sk/tender/13112/summary, čím sa umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom k tomuto VO. 7. Obhliadka miesta realizácie prác je odporúčaná. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 8. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 9. Verejný obstarávateľ za poskytnutie riadnej súčinnosti na uzavretie zmluvy podľa § 114 ods. 7 a § 56 ZVO považuje súčinnosť podrobne opísanú v bode 27. príslušných súťažných podkladov, pričom lehota na poskytnutie súčinnosti bude 10 pracovných dní. 10. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. 11. V bode II.2.7) je uvedená dĺžka trvania zákazky 6 mesiacov, pričom lehota na realizáciu diela (primárne obstarávaného) je v trvaní 4 mesiacov a diela č. 2 (opčného) je 2 mesiace - v súlade s ustanoveniami zmluvy o dielo. 12.V tomto verejnom obstarávaní sa uplatňuje sociálne hľadisko podľa § 2 ods. 5 písm. p) ZVO, keďže verejný obstarávateľ uplatnil v zmluve o dielo mechanizmy úhrady platieb za zrealizované stavebné práce subdodávateľom participujúcim na výstavbe diela zo strany zhotoviteľa.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-01T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV