dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 490/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzita Komenského v Bratislave
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397865
Šafárikovo námestie 6, P.O.BOX 440 Array, 81499 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzita Komenského v Bratislave
Telefón: +421 290109617
Email: martin.dufala@uniba.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uniba.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432968
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
71320000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie na komplexnú obnovu nebytového priestoru nachádzajúceho sa na Vajanského nábreží 10, Bratislava.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 113 045,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon") a preukáže ich podľa § 32 ods. 2, 4, 5 zákona (predloženie dokladov) alebo podľa § 152 zákona (Zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov) v súlade s ustanoveniami zákona k osobnému postaveniu. Doklad o zapísaní do Zoznamu hospodárskych subjektov sa nevyžaduje (uchádzač nebude vylúčený, ak ho nepredloží) v prípade, ak má uchádzač aktuálny zápis vo verejne prístupnom registri na stránke www.uvo.gov.sk. V tomto prípade si osobné postavenie overí verejný obstarávateľ. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní - osobné postavenie, predloží každý člen skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona (oprávnenie poskytovať služby) preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ v súlade s § 32 ods. 3 zákona týmto oznamuje, že aktuálne nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon proti byrokracii), preto v prípade predkladania dokladov podľa § 32 ods. 2 zákona je uchádzač povinný predložiť všetky zákonom vyžadované doklady.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona - zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. 2. Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona - údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona, pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom a obsahom spĺňa podmienky účasti požadované verejným obstarávateľom, ku dňu predkladania ponúk a je schopný túto skutočnosť preukázať. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať aj čestným vyhlásením podľa § 114, v ktorom prehlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj ďalšie informácie podľa § 114 zákona. Uchádzač predloží originály alebo úradne osvedčené kópie dokladov požadovaných podľa tohto bodu výzvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1: Uchádzač preukáže úspešné realizácie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky za obdobie predchádzajúcich 3 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, pričom hodnota týchto služieb je kumulatívne v min. výške predpokladanej hodnoty zákazky. Za zákazku rovnakého alebo podobného charakteru sa považuje poskytovanie komplexných inžinierskych služieb pre pozemné stavby definované v § 43a zákona č. 50/1976 Zb. stavebný zákon - priestorovo sústredené zastrešené budovy vrátane podzemných priestorov, ktoré sú stavebnotechnicky vhodné a určené na ochranu ľudí, zvierat alebo vecí, pričom uvedené stavby sú zároveň kultúrnou pamiatkou v zmysle zákona č. 49/2002 Z. z. o ochrane pamiatkového fondu. V prípade, ak sa uchádzač preukáže referenciou, ktorú uskutočnil ako subdodávateľ alebo ako člen skupiny dodávateľov, v zozname dodávok uvedie, akú časť zákazky (aké činnosti) vykonával a hodnotu týchto činností v EUR bez DPH. K bodu 2: Uchádzač predloží autorizačné osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky vydané SKSI pre min. 1 inžiniera podľa § 5 ods. 1 písm. a) zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo autorizačné osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky vydané SKA pre min. 1 architekta podľa § 4 zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. iný ekvivalentný doklad vydaný podľa platných právnych predpisov členských štátov EÚ. Uchádzač predloží podpísaný profesijný životopis pre min. 1 inžiniera alebo 1 architekta, ktorým preukáže praktické skúsenosti min. 5 rokov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-07-19T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2021-10-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-07-19T13:00:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční online spôsobom, ktorý je bližšie definovaný v súťažných podkladoch. V prípade zmeny situácie a otvárania ponúk štandardným spôsobom, verejný obstarávateľ bude v dostatočnom časovom predstihu informovať záujemcov / uchádzačov prostredníctvom elektronického systému, v ktorom sa realizuje verejné obstarávanie, a prostredníctvom korigenda.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť na otváraní ponúk zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. V prípade účasti skupiny dodávateľov sa na otváraní ponúk môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia všetkých členov skupiny. Bližšie informácie sú v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Zábezpeka sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške 3 000,00 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejné obstarávanie sa realizuje v súlade s § 20 zákona elektronicky prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE na elektronickej adrese: https://josephine.proebiz.com/. Verejný obstarávateľ zverejní súťažné podklady, vysvetľovanie a/alebo doplnenie súťažných podkladov ako aj akúkoľvek inú sprievodnú dokumentáciu prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE tak, aby k nim bol umožnený neobmedzený, priamy prístup. Verejný obstarávateľ neposkytuje súťažné podklady v listinnej podobe. Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prevzatie súťažných podkladov, ale odporúča záujemcom prevziať si ich s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. Bližšie informácie k verejnému obstarávaniu, k spôsobu dorozumievania, k predloženiu a k platnosti dokladov a dokumentov, podrobnosti k predloženiu ponuky sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ realizoval v súvislosti s predmetnou zákazkou prípravné trhové konzultácie, ktorých cieľom bolo predovšetkým overenie realizovateľnosti predmetu zákazky v súlade s vypracovaným Opisom predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ informoval o prípravných trhových konzultáciách prostredníctvom úradnej vývesky na svojej webovej adrese,prostredníctvom Predbežného oznámenia odoslaného do Vestníka verejného obstarávania a zároveň oslovil konkrétnych účastníkov trhu. Zápisnica z realizovaných PTK je dostupná na webovej adrese: https://uniba.sk/o-univerzite/uradna-vyveska/pripravne-trhove-konzultacie/pripravne-trhove-konzultacie-komplexna-obnova-nebytoveho-priestoru-na-vajanskeho-nabrezi-10-bratislava/ K bodu II.2.7: Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému Verejný obstarávateľ uvádza, že dĺžka trvania zákazky je presne definovaná v súťažných podkladoch. Čiastková činnosť I.-III. je realizovaná v lehote 9 mesiacov od účinnosti zmluvy. Čiastková činnosť V. definovaná ako "autorský dohľad" bude poskytovaná počas celej následnej výstavby diela realizovaného v súlade s projektovou dokumentáciou, ktorá je predmetom tejto zákazky.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-01T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV