dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1/2021/vo/po
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Výskumný ústav vodného hospodárstva
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00156850
Nábrežie arm. gen. L. Svobodu 5, 81249 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Výskumný ústav vodného hospodárstva
Telefón: +421 905826576
Email: polonyi@orangemail.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433221
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 1/2021/vo/po
Hlavný kód CPV
73100000-3
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom služby je vykonanie prieskumov a spracovanie štúdie v oblasti posúdenia vplyvov MVE na stav rýb v rieke Hron. Štúdia bude mať tri časti pozostávajúce z: a) ichtyologických prieskumov v záujmovom území, b) testovania funkčnosti rybovodov a c) vyhodnotenia výsledkov (posúdenia vplyvov MVE na rybie spoločenstvá vrátane posúdenia kumulatívnych vplyvov).
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 180 613,33
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) a ich preukázanie podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z.z. (ďalej len zákon). Uchádzač splnenie požadovaných podmienok účasti preukáže formou predloženia dokladov - oprávnenie na podnikanie vo formáte pdf a čestné vyhlásenie o zákaze účasti, podpísané štatutárom uchádzača, alebo formou zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasledujúcich zákona, alebo formou čestného vyhlásenia podľa § 114 ods.1 zákona.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Splnenie podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona: uchádzač preukáže predložením týchto dokladov a dokumentov (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov a dokumentov): Uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti prehľadom o dosiahnutom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, formou predloženia čestného vyhlásenia podpísaného osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie dosiahnutý obrat v predmete zákazky za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo prevádzkovania činnosti. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia spoločne. Uchádzač predloží zároveň z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát za posledné tri hospodárske roky, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov za požadované roky. Verejný obstarávateľ bude akceptovať aj informáciu uchádzača o tom, že dokument bol zverejnený v RÚZ, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk). Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa ekonomického a finančného postavenia spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požadovaná výška obratu za predchádzajúce 3 roky je v hodnote maximálne dvojnásobku predpokladanej hodnoty zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje obrat vo výške 250.000.- ? bez DPH.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti JED podľa § 39 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 114 ods. 1 zákona. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Pod obdobným charakterom a rozsahom poskytovaných služieb sa myslia služby súvisiace ichtyologickým prieskumom. 2. Podľa § 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi a odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy v rozsahu: 1. Riadiaci expert v počte 1 2. Ostatní experti (minimálne 1) 3. Podľa § 34 ods. 1 písm. j): Údaje o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby. Uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi informáciu o technickom vybavení (prehľad zariadení) , ktorým bude disponovať pri ichtyologickom prieskume.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 1: Uchádzač musí požadovaným zoznamom poskytnutých služieb a kvalifikovanými referenciami preukázať, že vo vyššie uvedenom období realizoval služby v počte min. tri rovnakého alebo obdobného charakteru a zložitosti ako predmet zákazky v súhrnnej min. hodnote 250 000.- EUR bez DPH alebo ekvivalent v inej mene. Zoznam musí obsahovať aj informáciu o tom, či je uvedená zákazka realizovaná pre verejného obstarávateľa alebo obstarávateľa, alebo pre súkromný sektor, aby verejný obstarávateľ vedel dohľadať referencie v Evidencii referencií, vedenej Úradom pre verejné obstarávanie. V prípade, ak zákazka bola realizovaná pre súkromný sektor, v zozname musí byť uvedená kontaktná osoba odberateľa pre overenie poskytnutej informácie o realizácii zákazky. Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje: -identifikácia dodávateľa, -identifikácia odberateľa s kontaktnými údajmi poverenej osoby odberateľa, -názov predmetu zmluvy, -stručný opis plnenia, z ktorého musí byť zrejmý predmet plnenia rovnaký alebo podobný ako predmet zákazky, -cena predmetu zmluvy v EUR bez DPH (resp. podiel na plnení), -lehota dodania (mesiac, rok). K bodu 2.: 1. Riadiaci expert Minimálne požiadavky: a) minimálne 15 rokov praktických skúseností v oblasti znalosti habatitov a ichtyocenóz typov tokov Slovenska, skúsenosti v oblasti implementácie RSV (Rámcovej smernice pre vodu 2000/60/ES ) súvisiacej s vodnými spoločenstvami (biologickými prvkami kvality) a skúsenosti s posudzovaním vplyvov/tlakov na rybie spoločenstvá, ktoré uchádzač u riadiaceho experta preukáže profesijným životopisom, v ktorom budú uvedené praktické skúsenosti/odborná prax. 2. Ostatní experti (minimálne 1) Minimálne požiadavky: b) minimálne 5 rokov praktických skúseností v oblasti znalosti habatitov a ichtyocenóz typov tokov Slovenska, ako aj v oblasti sledovania rybích spoločenstiev v povrchových vodách Slovenska, prípadne iných krajín v rovnakých typoch tokov, ktoré uchádzač u experta/expertov preukáže profesijným životopisom, v ktorom budú uvedené praktické skúsenosti/odborná prax. Odborná a vedecká úroveň musí byť potvrdená zoznamom domácich a medzinárodných publikácií v danej oblasti uvedenom v profesijnom životopise. K bodu 3.: Minimálne požiadavky na technické vybavenie: a) zariadenie pre odber vzoriek pomocou elektrického aparátu s príslušenstvom, b) motorový čln spôsobilý na plavbu na veľkých tokoch, c) ichtyologické laboratórium s príslušným vybavením, d) technické zariadenia na zaznamenávanie povinných abiotických parametrov. Uchádzač preukáže požiadavku podľa bodu III.1.3. 3) pre časť II.1.4 a) predmetu zákazky zoznamom technického vybavenia, ktorým bude disponovať pri ichtyologickom prieskume. Údaje o technickom vybavení budú spracované v podobe, z ktorej bude jednoznačne zrejmé splnenie všetkých uvedených minimálnych požiadaviek na technické vybavenie;
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v návrhu zmluvy o poskytovaní služieb.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-08-24T09:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2021-12-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-08-24T10:00:00
Miesto: Elektronický portál www.ezakazky.sk
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejne prístupné uchádzačom, ktorí predložili ponuku. Všetkým uchádzačom (nimi povereným osobám), ktorí predložili ponuky prostredníctvom portálu https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=39187015&, bude v lehote na otváranie ponúk umožnený prístup k návrhu na plnenie kritérií vyjadriteľných číslom všetkých predložených ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Súťažné podklady sú dostupné na profile verejného obstarávateľa na stránke http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433221 (link) a na stránke https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=39187015&. Predmetné verejné obstarávanie bude realizované ako podlimitná zákazka na poskytovanie služieb. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne v slovenskom jazyku prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja eZakazky.sk na portáli www.ezakazky.sk, https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=39187015&;. Súťažné podklady budú každému zaregistrovanému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia od okamihu registrácie v príslušnej zákazke. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=39187015&, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: Klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke https://www.ezakazky.sk/polonyi/index.cfm?module=Item&page=Item&ItemID=39187015&;. Vyššie uvedený postup povinnej registrácie na portáli ezakazky.sk platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa na stránke UVO alebo iným spôsobom. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. Verejný obstarávateľ nevyžaduje zábezpeku. Predmetné verejné obstarávanie je vzhľadom na predmet zákazky zelené verejné obstarávanie.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-04T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV