dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: AOMVAS-2-66/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Automobilové opravovne Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 44855206
Sklabinská 20, 83106 Bratislava - mestská časť Rača

Slovensko
Kontaktná osoba: Automobilové opravovne Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, a. s.
Telefón: +421 911748271
Email: obstaravanie@aomvsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://https://www.aomvsr.sk/
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433511
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: AOMVAS-2-66/2021
Hlavný kód CPV
09211000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky olejov pre motorové vozidlá domácej a zahraničnej produkcie pre letné a zimné použitie bližšie špecifikovanej v Opise predmetu zákazky vrátane súvisiacich služieb.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 213 900,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti tykajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, v zmysle ktorého hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ požaduje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1. písm. e) ZVO o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu výpisom z obchodného registra. Podrobné údaje sú uvedené v súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nepožadujeme.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ vyžaduje predloženie dokladov 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ktorými sa preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti - zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. 3.2 podľa §34 ods. 1 písm. m): -bod 1. - vzorkami, opismi alebo fotografiami, ktorých pravosť musí byť overená, ak to verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ vyžaduje alebo -bod 2. - certifikátmi alebo potvrdeniami s jasne identifikovanými odkazmi na technické špecifikácie alebo technické normy vzťahujúce sa na tovar, vydanými orgánmi kontroly kvality alebo určenými orgánmi s právomocou posudzovať zhodu 3.3 Podľa § 34 ods. 1 písm. h) vo väzbe na § 36 uvedením opatrení enviromentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 3.1 Za preukázanie dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru bude verejný obstarávateľ akceptovať dodanie olejov a mazív odberateľovi pre osobné, nákladné motorové vozidlá, resp. mechanizmy a ťažkú techniku a pod., uskutočnených v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia verejného obstarávania. Uchádzač predloží za určené obdobie objednávateľmi potvrdené referencie s uvedením týchto minimálnych údajov: odberateľ: názov, sídlo, IČO; dodávateľ: názov, sídlo IČO; popis /názov/označenie tovaru, dodané množstvo, zmluvná cena s DPH, termín dodávok, kontaktná osoba a tel. kontakt. 3.2 Uchádzač predloží: pre bod 1: a) opis ponúkaného tovaru predmetu zákazky Príloha č. 5. V opise ponúkaného tovaru k názvu tovaru uchádzači uvedú obchodné označenie tovaru, technické parametre, vlastnosti ponúkaného tovaru a ďalšie informácie o ponúkanom tovare v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky. Opis ponúkaného tovaru musí byť v súlade s požiadavkami uvedenými v oddiele B.1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY Tabuľka č. 1. b) pri uvedených olejoch uvedených v oddiele B.1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY Tabuľka č. 1 je uchádzač povinný predložiť jedno vystavené schválenie výrobcu pre konkrétny produkt. Platné schválenie musí byť preložené do slovenského resp. českého jazyka pre bod 2: a) predloží karty bezpečnostných údajov v zmysle § 6 zákona č.67/2010 Z.z. o podmienkach uvedenia chemických látok a chemických zmesí na trh a o zmene a doplnení niektorých zákonov (chemický zákon) a Nariadenia Komisie EÚ č.453/2010, ktorým sa mení a dopĺňa Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č.1907/2006 o registrácii, hodnotení, autorizácii a obmedzovaní chemických látok (REACH) v slovenskom jazyku vo vzťahu k predmetu zákazky. b) Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia, certifikáty vydané príslušnými orgánmi členských štátov. 3.3 Uchádzač predloží certifikát o zavedení a aplikovaní systému environmentálneho manažérstva podľa normy STN ISO 14001 vydaný nezávislou inštitúciou. Uchádzač môže predložiť aj iné rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov pre environmentálne manažérstvo. Tieto dôkazy však musia byť rovnocenné s opatreniami environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Uchádzač môže v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť doklady jednotným európskym dokumentom resp. Podľa §114 čestným vyhlásením, v takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný elektronicky dokument resp. čestné vyhlásenie. Podrobné údaje sú uvedené v súťažných podkladoch
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
V prípade rámcovej dohody ? odôvodnenie trvania presahujúce 4 roky:
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-08-17T09:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2021-10-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-08-17T09:15:00
Miesto: Otváranie ponúk komisia vykoná v súlade s ustanoveniami § 52 zákona o VO. Verejný obstarávateľ rozhodol, že ponuky bude otvárať formou online v systéme ERANET. Každý uchádzač po prihlásení do systému v čase otvárania obálok uvidí zoznam uchádzačov a ich návrh na plnenie kritérií
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ v súlade s § 52 ods. 2 zákona umožňuje účasť na otváraní všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a v čase otvárania budú prihlásení v systéme ERANET.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. V rámci tejto verejnej súťaže sa uplatňujú ustanovenia § 66 ods. 7 zákona, teda verejný obstarávateľ uskutoční vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona. 2. Uchádzač predkladá ponuku a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v slovenskom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 3. Komunikácia medzi Verejným obstarávateľom a Záujemcami/Uchádzačmi sa uskutočňuje výhradne elektronicky, prostredníctvom systému IS Eranet s využitím všetkých jeho funkcionalít. 4. Pojem doručenie uvádzaný v zákone o verejnom obstarávaní a v súťažných podkladoch znamená v systéme Eranet moment doručenia, ktorý je totožný s momentom odoslania elektronickej správy v systéme Eranet. Prečítanie elektronickej správy v systéme IS Eranet záujemcom/uchádzačom ani obstarávateľom nemá súvis s momentom doručenia. 5. V prípade skupiny dodávateľov musí byť prílohou ponuky aj osobitné písomné splnomocnenie pre jedného člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci ponuky. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči verejnému obstarávateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať takú ponuku uchádzača, ktorá presiahne predpokladanú hodnotu zákazky pre jednotlivé časti predmetu zákazky. 7. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú v ňom zapísaní.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-04T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV