dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: PM/most DD - SD II časť/VV
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
VODOHOSPODÁRSKA VÝSTAVBA, ŠTÁTNY PODNIK
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00156752
Karloveská 2, 84204 Bratislava-Karlova Ves

Slovensko
Kontaktná osoba: VODOHOSPODÁRSKA VÝSTAVBA, ŠTÁTNY PODNIK
Telefón: +421 254653904
Email: tender@p-m.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vvb.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
V prípade spoločného verejného obstarávania zahŕňajúceho rôzne krajiny ? platné vnútroštátne právne predpisy v oblasti verejného obstarávania: Platné vnútroštátne právne predpisy SR, v zmysle zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/424180
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: VV/146/PM
Hlavný kód CPV
71521000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie činnosti externého stavebnotechnického dozoru pre projekt Výstavba mosta pre peších a cyklistov Dobrohošť Dunakiliti - II. časť za podmienok uvedených ZMLUVE a v súlade s povinnosťami a právomocami Stavebnotechnického dozoru vyplývajúcimi zo Zmluvy pod názvom Výstavba mosta pre peších a cyklistov Dobrohošť-Dunakiliti - II. časť, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania pre výber Zhotoviteľa na uskutočnenie stavebných prác v rámci projektu Výstavba mosta pre peších a cyklistov Dobrohošť Dunakiliti - II časť (ďalej len Zmluva o Dielo) a taktiež v súlade so všetkými ďalšími podmienkami (vrátane technických špecifikácií Diela) a právnymi predpismi viažucimi sa k Dielu špecifikovanom v Zmluve o Dielo (resp. všetkých jej prílohách a neoddeliteľných súčastiach).
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 599 590,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
71315300-2

71300000-1

71251000-2

71318000-0

71631000-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Staré koryto Dunaja, s priľahlou inundáciou medzi obcami Dobrohošť a Dunakiliti
Opis obstarávania:
Bližšie definovaný vo Zväzku 3 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
599 590,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
595:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: projekt č. SKHU/1601/2.1./361- Výstavba mosta pre peších a cyklistov Dobrohošť a Dunakiliti
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. V súlade s § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní obstarávateľ 1 uvádza, že nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy (zákon č. 177/2018 Z. z.) Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom 1 jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-605.html. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 zákona a podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov potrebných na preukázanie splnenia podmienok účasti alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie v zmysle § 33 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov, ak v texte nižšie nie je uvedené inak): 1.podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní - prehľadom o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka za posledné 3 (tri) hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE: Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom 1 jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona. Z predloženého jednotného európskeho dokumentu musia jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní v tomto postupe zadávania zákazky. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-605.html. Obstarávateľ 1 umožňuje vyplniť iba globálny údaj (Obstarávateľ na potvrdenie požiadaviek vhodnosti podpísal vyplnenie bodu (alfa) v časti IV ESPD. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Finančné a ekonomické údaje vyjadrené vo finančných prostriedkoch iných ako euro je uchádzač povinný prepočítať na eurá na základe priemerného ročného kurzu Európskej centrálnej banky (ECB) za príslušné roky. Za rok 2021 musí uchádzač prepočet finančných a ekonomických údajov vyjadrených v inej mene ako euro vykonať kurzom Európskej centrálnej banky (ECB) zverejneným ku dňu vyhlásenia oznámenia v Úradnom vestníku EÚ. Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie ekonomického a finančného postavenia dokument určený obstarávateľom 1, tak postupuje podľa § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie dosiahnutý obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka poskytovanie služieb stavebnotechnického dozoru za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za požadované roky. Obstarávateľ 1 akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/). Minimálny dosiahnutý obrat v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka poskytovanie služieb stavebnotechnického dozoru za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť 65.000,- (šesťdesiatpäťtisíc) eur.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní (originál alebo úradne osvedčená kópia dokladov, ak nie je uvedené v texte nižšie inak): 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Odporúča sa, aby zoznam poskytnutých služieb obsahoval aspoň: - názov alebo obchodné meno odberateľa, adresu jeho sídla alebo miesta podnikania, - názov a stručný opis predmetu plnenia, vrátane informácií nevyhnutných na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti, - zmluvnú cenu bez DPH v eur za dodávku predmetu plnenia, - obdobie poskytovania plnenia jednotlivých zmlúv, - meno, funkcia, tel. č., e-mail a podpis kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej je možné overiť tieto údaje. V prípade, ak uchádzač predkladá/uvádza zmluvu, ktorej plnenie presahuje stanovené obdobie rokov, t. j. plnenie zmluvy začalo pred tromi rokmi, alebo nebola skončená do vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej aj ako rozhodné obdobie), uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť služieb, ktoré boli poskytované v požadovanom období. V prípade, ak uchádzač poskytoval službu ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, poskytovaný ním samotným. 3.2 podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní - predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie ZMLUVY alebo riadiacich zamestnancov. Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom kľúčových odborníkov: 1.Kľúčový odborník 1 vedúci tímu STD (vedúci projektu) 2.Kľúčový odborník 2 odborník pre technológiu oceľových konštrukcií 3.Kľúčový odborník 3 - odborník pre stavebnú časť VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE: Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona. Z predloženého jednotného európskeho dokumentu musia jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní v tomto postupe zadávania zákazky. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-605.html. Obstarávateľ 1 umožňuje vyplniť iba globálny údaj (bod (alfa) v časti IV ESPD). Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Finančné a ekonomické údaje vyjadrené vo finančných prostriedkoch iných ako euro je uchádzač povinný prepočítať na eurá na základe priemerných ročných kurzov Európskej centrálnej banky (ECB) vzťahujúcich sa na príslušný kalendárny rok. Za rok 2021 musí uchádzač prepočet finančných a ekonomických údajov vyjadrených v inej mene ako euro vykonať kurzom Európskej centrálnej banky (ECB) zverejneným ku dňu vyhlásenia oznámenia v Úradnom vestníku EÚ. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podrobnosti uvedené v časti 3 technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť, minimálna požadovaná úroveň štandardov, Zväzok 4 - podmienky účasti súťažných podkladov z dôvodu väčšieho rozsahu.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-10-05T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-10-04T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Komunikácia a výmena informácií v procese verejného obstarávania medzi obstarávateľmi a záujemcami alebo uchádzačmi sa realizuje výhradne elektronicky prostredníctvom informačného systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO). Pojem doručenie uvádzaný v zákone o verejnom obstarávaní a v súťažných podkladoch znamená v systéme EVO moment doručenia, ktorý je totožný s momentom odoslania elektronickej správy v systéme EVO. 2.Doručenie žiadosti o vysvetlenie odporúčame zaslať v predstihu aby bolo zabezpečená lehota na poskytnutie vysvetlenia a to najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 3.Uchádzač predloží ponuku prostredníctvom systému EVO. 4.Predpokladaná hodnota zákazky uvedená v tomto oznámení je stanovená ako maximálna. Obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu, ak cenová ponuka úspešného uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky, kým nezabezpečia dodatočné prostriedky a to najneskôr do termínu viazanosti ponúk. 5.Obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. Zábezpeka je stanovená vo výške 5.000,- eur. Podrobnosti o zložení zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. 6.Zákazka nie je rozdelená na časti, keďže predmet zákazky predstavuje jeden funkčný celok, kde je nevyhnutné aby služby stavebného dozoru poskytované na stavbe prebiehali koordinovane, čo by v prípade viacerých poskytovateľov nebolo zaručené. Zároveň v prípade porušení povinností zo zmluvy, môže mať dané porušenia vážny dopad na realizáciu implementovaného cezhraničného projektu, pričom je vhodné, aby zodpovednosť znášal jeden subjekt, resp. skupina dodávateľov. 7.Obstarávateľ uplatňuje v predmetnom verejnom obstarávaní podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. 8.Obstarávateľ 1 zverejnil súťažné podklady v slovenskom a v maďarskom jazyku, pričom v prípade rozporu obsahu má prednosť slovenská jazyková verzia súťažných podkladov. 9.Predmetné verejné obstarávanie je vzhľadom na podmienky účasti a podmienky plnenia zmluvy zelené verejné obstarávanie. 10.Zmluvné podmienky FIDIC žltá kniha, podľa ktorých sa má realizovať Dielo, sú dostupné za poplatok. Bližšie informácie je možné nájsť na www.fidic.org alebo www.sace.sk
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-08-30T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV