dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 428445
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Slovak Business Agency
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30845301
Karadžičova 7773/2, 81109 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Slovak Business Agency
Telefón: +421 220363100
Email: agency@sbagency.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nadsme.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 428445
Hlavný kód CPV
79300000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Slovak Business Agency (ďalej SBA) už dlhodobo realizuje výskum podnikateľského prostredia a tiež ako prijímateľ realizuje národný projekt Monitoring podnikateľského prostredia v súlade s uplatňovaním princípu Think Small First v rámci Operačného programu Integrovaná infraštruktúra, ktorý je zameraný na vytvorenie podmienok na kontinuálne monitorovanie podnikateľského prostredia v súlade s agendou SBAfE a uplatňovaním princípu Think Small First. Tento zámer je realizovaný najmä spracovávaním prieskumov s cieľom mapovania podmienok podnikania MSP a zisťovania názorov a postojov MSP k realizovaným opatreniam a iniciatívam na podporu MSP. Predmetom zákazky je monitorovanie podnikateľského prostredia v SR prostredníctvom prieskumov v rámci Slovak Business Agency a tiež národného projektu Monitoring podnikateľského prostredia v súlade s uplatňovaním princípu Think Small First. Cieľom je zabezpečiť komplexné informácie o podnikateľskom prostredí vrátane porovnania situácie v SR s podmienkami podnikania v ostatných krajinách (s dôrazom na susediace krajiny EÚ) a identifikovaním vhodných príkladov opatrení pre prenos do podmienok SR. Zákazka sa delí na 3 (tri) časti: Časť č. 1: Globálny monitor podnikania (GEM). Časť č. 2: Reprezentatívne prieskumy. Časť č. 3: Špecifické prieskumy. Podrobne uvedené v Súťažných podkladoch, Zväzok III. Opis predmetu zákazky.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Globálny monitor podnikania (GEM)
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
79310000-0

79311210-2

79311300-0

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovak Business Agency, Karadžičova 7773/2, 811 09 Bratislava - Staré Mesto, Slovenská republika.
Opis obstarávania:
Realizácia telefonického prieskumu Computer-assisted telephone interviewing (ďalej len CATI) zameraného na definovanie vzťahov medzi spoločnosťou a podnikaním na podklade správania sa jednotlivca v podnikateľskom procese. Prieskum sa realizuje na ročnej báze v rámci projektu Global Entrepreneurship Monitor (GEM). Podrobnejšie informácie o projekte GEM možno nájsť na stránke: http://www.gemconsortium.org. V rámci prieskumu budú realizované nasledovné komponenty: a)realizácia pilotného prieskumu na vzorke 100 respondentov (dospelého obyvateľstva), po ktorom bude v prípade potreby dopracovaná metodológia prieskumu; b)realizácia hlavného prieskumu na vzorke dospelého obyvateľstva, minimálna vzorka 2 000 respondentov, predpokladaná dĺžka interview: 10:30 min.; c)vyhodnotenie prieskumu podľa požiadaviek projektu GEM a spracovanie správy o prieskume. Predpokladaný celkový počet výstupov/prieskumov: 4.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa a spolufinancovaný zo Štátneho rozpočtu SR, z fondov Európskej únie, Operačný program Integrovaná infraštruktúra, Národný projekt Monitoring podnikateľského prostredia v súlade s uplatňovaním princípu Think Small First (kód projektu ITMS2014+: 313000J843), resp. iných finančných mechanizmov.
Doplňujúce informácie
Trvanie Rámcovej dohody: 48 (štyridsaťosem) mesiacov odo dňa jej účinnosti, resp. do vyčerpania Rozpočtových prostriedkov, t. j. vo výške vysúťaženej maximálnej ceny za predmet zákazky (podľa návrhu na plnenie kritérií úspešného uchádzača), podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.

Názov
Reprezentatívne prieskumy
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
79310000-0

79311210-2

79311300-0

79311400-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovak Business Agency, Karadžičova 7773/2, 811 09 Bratislava - Staré Mesto, Slovenská republika.
Opis obstarávania:
Predmetom časti č. 2 predmetu zákazky je realizácia reprezentatívnych telefonických prieskumov a ad hoc prieskumov zameraných na aktuálne problémy podnikania MSP, ktoré budú identifikované počas realizácie projektu a trvania Rámcovej dohody: 1. Prístup MSP k financovaniu, vrátane financovanie mikropodnikov a začínajúcich podnikov (pravidelný/opakovaný prieskum) - predpokladaný celkový počet prieskumov: 4; 2. Monitoring uplatňovania princípov SBAfE (pravidelný/opakovaný prieskum) - predpokladaný celkový počet prieskumov: 4; 3. Prieskum efektívnosti podporných programov pre MSP (pravidelný/opakovaný prieskum) - predpokladaný celkový počet prieskumov: 2; 4. Názory MSP na kvalitu podnikateľského prostredia (pravidelný/opakovaný prieskum) - predpokladaný celkový počet prieskumov: 4; 5. Regionálny inovačný potenciál MSP (pravidelný/opakovaný prieskum) - predpokladaný celkový počet prieskumov: 2; 6. Problémy MSP v oblasti verejného obstarávania, možnosti využívania verejného obstarávania v podnikateľských aktivitách MSP - predpokladaný celkový počet prieskumov: 1; 7. Uplatňovanie nástrojov infraštruktúry kvality v malých a stredných podnikoch (nepravidelný prieskum) - predpokladaný celkový počet prieskumov: 1; 8. Využívanie internetovej ekonomiky v prostredí MSP - digitalizácia MSP (nepravidelný prieskum) - predpokladaný celkový počet prieskumov: 1; 9. Využívanie eko-inovácií v podnikaní MSP (nepravidelný prieskum) - predpokladaný celkový počet prieskumov: 1; 10. Uplatňovanie opatrení na podporu obehovej ekonomiky v prostredí MSP (nepravidelný prieskum) - predpokladaný celkový počet prieskumov: 1; 11. Ad hoc prieskumy - zamerané na aktuálne problémy podnikania MSP - predpokladaný celkový počet prieskumov: 8.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa a spolufinancovaný zo Štátneho rozpočtu SR, z fondov Európskej únie, Operačný program Integrovaná infraštruktúra, Národný projekt Monitoring podnikateľského prostredia v súlade s uplatňovaním princípu Think Small First (kód projektu ITMS2014+: 313000J843), resp. iných finančných mechanizmov.
Doplňujúce informácie
Trvanie Rámcovej dohody: 48 (štyridsaťosem) mesiacov odo dňa jej účinnosti, resp. do vyčerpania Rozpočtových prostriedkov, t. j. vo výške vysúťaženej maximálnej ceny za predmet zákazky (podľa návrhu na plnenie kritérií úspešného uchádzača), podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.

Názov
Špecifické prieskumy
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
79310000-0

79311210-2

79311300-0

79311400-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Slovak Business Agency, Karadžičova 7773/2, 811 09 Bratislava - Staré Mesto, Slovenská republika.
Opis obstarávania:
Predmetom časti č. 3 predmetu zákazky je realizácia špecifických prieskumov: 1. Skúsenosť MSP v styku s orgánmi verejnej správy - predpokladaný celkový počet prieskumov: 1; 2. Mesto a podnikanie - podmienky podnikania na miestnej úrovni (pravidelný/opakovaný prieskum) - predpokladaný celkový počet prieskumov: 2; 3. Obchodovanie MSP s tretími krajinami (nepravidelný prieskum) - predpokladaný celkový počet prieskumov: 1; 4. Index prekážok v podnikaní mladých na Slovensku (pravidelný/opakovaný prieskum) - predpokladaný celkový počet prieskumov: 4; 5. Typológia podnikateľov na Slovensku - predpokladaný celkový počet prieskumov: 1.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude financovaný z finančných prostriedkov verejného obstarávateľa a spolufinancovaný zo Štátneho rozpočtu SR, z fondov Európskej únie, Operačný program Integrovaná infraštruktúra, Národný projekt Monitoring podnikateľského prostredia v súlade s uplatňovaním princípu Think Small First (kód projektu ITMS2014+: 313000J843), resp. iných finančných mechanizmov.
Doplňujúce informácie
Trvanie Rámcovej dohody: 48 (štyridsaťosem) mesiacov odo dňa jej účinnosti, resp. do vyčerpania Rozpočtových prostriedkov, t. j. vo výške vysúťaženej maximálnej ceny za predmet zákazky (podľa návrhu na plnenie kritérií úspešného uchádzača), podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 248-617794
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY1:Globálny monitor podnikania (GEM):
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-26T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 3
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 3
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 3
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 36 300,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

2:Reprezentatívne prieskumy:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-26T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 5
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 5
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 368 800,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

3:Špecifické prieskumy:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-08-26T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 5
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 5
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 5
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 172 400,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. Odkaz na pojem "Zákon" alebo "zákon o verejnom obstarávaní" sa rozumie v celom texte zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. 2. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie a podmienky plnenia zo zmluvy je predmetné verejné obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na podanie odvolania: Konanie o preskúmanie úkonov verejného obstarávateľa sa riadi ustanoveniami štvrtej hlavy zákona o verejnom obstarávaní.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-30T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV