dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: REG518344
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Vnútroštátne identifikačné číslo: 30796482
Žellova 2, 82924 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Telefón: +421 903711533 Fax: +421 2856507
Email: maria.sulekova@udzs-sk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.udzs-sk.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: REG518344
Hlavný kód CPV
72222300-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je obstaranie certifikovaného registraturného informačného systému pre 500 uživateľov a systému alebo služby konektora do elektronickej schránky Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou (ďalej len úrad) na Ústrednom portály verejnej správy (ďalej len UPVS) (ďalej len registratúrny systém alebo registratúra). Registratúrny systém musí byť certifikovaný Ministerstvom vnútra Slovenskej republiky a musí mať vysokú úroveň zhody s požiadavkami výnosu Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 525/2011 Z. z. o štandardoch pre elektronické informačné systémy na správu registratúry v aktuálne platnom znení. Sučasťou zákazky je 24 mesačná bezplatná záruka na dodaný registratúrny systém ako aj služby poskytované pri prevádzke registratúry v rozsahu 48 mesiacov pozostavajúce z technickej podpory a vykonania drobných zmien v registratúrnom systéme. Súčastou dodávky je aj vypracovanie Dohody o integračnom zámere a EXIT Plánu registratúry.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72227000-2

72212920-4

72000000-5

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou, sídlo: Žellova 2, 829 24 Bratislava.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je obstaranie certifikovaného registraturného informačného systému pre 500 uživateľov a systému alebo služby konektora do elektronickej schránky Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou (ďalej len úrad) na Ústrednom portály verejnej správy (ďalej len UPVS) (ďalej len registratúrny systém alebo registratúra). Registratúrny systém musí byť certifikovaný Ministerstvom vnútra Slovenskej republiky a musí mať vysokú úroveň zhody s požiadavkami výnosu Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 525/2011 Z. z. o štandardoch pre elektronické informačné systémy na správu registratúry v aktuálne platnom znení. Sučasťou zákazky je 24 mesačná bezplatná záruka na dodaný registratúrny systém ako aj služby poskytované pri prevádzke registratúry v rozsahu 48 mesiacov pozostavajúce z technickej podpory a vykonania drobných zmien v registratúrnom systéme. Súčastou dodávky je aj vypracovanie Dohody o integračnom zámere a EXIT Plánu registratúry.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie
Verejný obstarávatel požaduje zábezpeku ponuky vo výške 12 000,00 EUR. Podrobne informácie o zložení a uvoľnení alebo vrátení zábezpeky je uvedené v súťažných podkladoch zverejnené v profile verejného obstarávateľa.

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 212-518344
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ po doplnení špecifikácie predmetu zákazky opätovne vyhlási verejnú súťaž na pôvodný predmet zákazky.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-29T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV