dnes je 2.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 05827/2021/SÚCTt-
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37847783
Bulharská 39, 91853 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Telefón: +421 335531287 Fax: +421 335531009
Email: vo@spravaciest.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434015
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45233140-2
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác s názvom: "Rekonštrukcia cesty III/1126 Lopašov - Oreské, km 0,000 - 1,400". Súčasťou predmetu zákazky je taktiež vyhotovenie projektovej dokumentácie skutočného zrealizovania stavby a porealizačné geodetické zameranie oprávnenou osobou v digitálnej aj papierovej forme. Bližší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 286 870,19
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: § 32 ods. 1 písm. e) ZVO - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. § 32 ods. 1 písm. f) ZVO - nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - doloženým čestným vyhlásením. Doklady a dokumenty sa predkladajú ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Každý uchádzač je povinný predložiť doklady, ktorými preukazuje osobné postavenie v súlade s ustanoveniami § 32 ZVO. Na každom dokumente, u ktorého je to požadované, musí byť čitateľný dátum vyhotovenia alebo overenia za účelom splnenia podmienky. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti môžu byť nahradené jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 ZVO (Verejný obstarávateľ obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV:Podmienky účasti oddiel A až D JED-u) na jednu otázku, s odpoveďou áno alebo nie (Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hospodárske subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa ekonomického a finančného postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti ( t. j., že hospodárky subjekt môže vyplniť len oddiel alfa časti IV bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u)) alebo čestným vyhlásením (vyplnená Príloha č.7súťažných podkladov), v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §152 ods. 1 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Skupina dodávateľov preukazuje v zmysle § 37 ods. 3 ZVO splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: § 34 ods. 1 písm. b) ZVO - zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (stavebné práce, ktoré predstavujú opravy alebo rekonštrukcie ciest, pričom bude zrejmé, že išlo o pokládku živičných vrstiev vlastnými kapacitami) uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: 1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia. Na preukázanie splnenia podmienky referenciou vedenou v informačnom systéme ÚVO v Evidencii referencií, uchádzač uvedie v zozname názov objednávateľa, názov zmluvy, stručný opis plnenia relevantného predmetu zákazky, miesto plnenia, lehotu plnenia, cenu plnenia v EUR bez DPH a registračné číslo tejto referencie. Zoznam musí obsahovať aj súčet cien všetkých plnení relevantných pre vyhodnotenie v EUR bez DPH za požadované obdobie podľa zadanej podmienky. 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Hodnoty uvedené v cudzej mene uchádzač prepočíta na Eurá podľa platného kurzu ECB ku dňu 31.12. priemerného kurzu roku (priemerná hodnota výmenného kurzu cudzej meny voči jednému euru), ktorého sa údaj týka. V prípade, že daný rok ešte nebol ukončený, prepočíta sa podľa platného kurzu ECB - priemerný mesačný kurz za mesiac, v ktorom došlo k ukončeniu plnenia. Uchádzač v ponuke zdokumentuje prepočítavací postup pri každom doklade, v ktorom sa prepočet meny vykonal. § 34 ods. 1 písm. g) ZVO uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii riadiaceho zamestnanca - stavbyvedúceho. § 34 ods. 1 písm. l) ZVO uvedením podielu plnenia zo zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikačných údajov subdodávateľa.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: §34 ods.1 písm.b) ZVO - uchádzač predloží zoznam stav.prác rovnakého alebo podob.charakteru ako je predmet zákazky (stav. práce,kt.predstavujú opravy alebo rekonštrukcie ciest, pričom bude zrejmé, že išlo o pokládku živičných vrstiev vlastn.kapacitami) uskutočnených za predch.5 rokov v min.kumulatívnom finanč.objeme 280 000 (dvestoosemdesiatisíc) eur bez DPH od vyhlásenia ver.obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stav. prác. §34 ods.1 písm.g) ZVO uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbor.praxi alebo odbor.kvalifikácii riadiaceho zamestnanca-stavbyvedúceho. Profesijný životopis musí obsahovať: a) Titul,meno a priezvisko, b) Údaje o priebehu vzdelania zamestnanca,absolvované školenia, c) História zamestnania (zamestnávateľ, trvanie prac.pomeru, pozícia,kt.zamestnanec zastával,praktické skúsenosti, názov a sídlo objednávateľa,názov stavby,popis stavby,prac.pozícia,rozsah činností,kt.zamestnanec zabezpečoval,obdobie realizácie stavby-rok od do), d) Dátum a podpis zamestnanca.Profesijným životopisom musí uchádzač preukázať,že stavbyvedúci má min.5-ročnú odbor.prax v oblasti riadenia stavieb v pozícii stavbyvedúceho,rovnakého alebo podob.charakteru a rozsahu ako je predmet tejto zákazky. Navrhovaný stavbyvedúci musí vlastniť doklad o odb.spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúci,t.j. Osvedčenie SKSI alebo ekv.doklad o vykonaní odb.skúšky podľa Zákona č.138/1992 Zb.-odbor. zameranie inžinierske stavby splnomocňujúci na vykonanie vybraných činností vo výstavbe podľa §45 Zák. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku č.50/1976 Zb. §34 ods.1 písm.l) ZVO uvedením podielu plnenia zo zmluvy,kt.má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom spolu s uvedením identifikač.údajov subdodávateľa,uchádzač predloží vyplnenú Prílohu č.9 súťažných podkladov. Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbor.spôsobilosti využiť technické a odbor.kapacity inej osoby v súlade s §34 ods.3 ZVO. Ak ide o požiadavku v zmysle § 34 ods.1 písm.g) ZVO, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stav.práce alebo služby, na kt.sa kapacity vyžadujú.Túto skutočnosť uchádzač verej.obstarávateľovi preukáže písomnou zmluvou uzavretou s osobou, kt.technickými a odbor.kapacitami mieni preukázať svoju technickú alebo odbor.spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby,že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. V zmysle § 114 ods.2 ZVO, osoba, kt.zdroje alebo kapacity majú byť použité,musí spĺňať podmienky účasti, kt.sa týkajú osob.postavenia v rozsahu ako uchádzač a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods.6 písm.a) až h) a ods.7 ZVO. Doklady a dokumenty sa predkladajú ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Každý uchádzač je povinný predložiť doklady,kt.preukazuje technickú a odbor.spôsobilosť v súlade s ustanoveniami §34 ZVO. Na každom dokumente, u kt.je to požadované,musí byť čitateľný dátum vyhotovenia alebo overenia za účelom splnenia podmienky. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti môžu byť nahradené JED-om podľa § 39 ods.1 ZVO (verej.obstarávateľ obmedzuje informácie požadované na podmienky účasti (týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D JED-u) na 1 otázku, s odpoveďou áno alebo nie (Globálny údaj pre všetky podmienky účasti), t.j. či hosp.subjekty spĺňajú všetky požadované podmienky účasti, týkajúce sa ekonom. a finanč. postavenia a technickej alebo odbor.spôsobilosti (hosp. subjekt môže vyplniť len oddiel alfa časti IV bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u))alebo čestným vyhlásením (vyplnená Príloha č. 7 súťažných podkladov), v kt. vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verej.obstarávateľom a poskytne verej.obstarávateľovi na požiadanie doklady, kt.čestným vyhlásením nahradil. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verej. obstarávaní podľa §37 ods.3 ZVO spoločne.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-09-24T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-09-24T10:30:00
Miesto: Verejný obstarávateľ zabezpečí otváranie ponúk prostredníctvom on-line sprístupnenia ponúk uchádzačom.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Verejný obstarávateľ realizuje zákazku prostredníctvom systému EVO ver.18.0, ktorý umožňuje od 13.10.2020 využiť funkcionalitu on-line sprístupnenia ponúk, t. j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.) V prípade nejasností alebo potreby objasnenia podmienok uvedených v súťažných podkladoch, vo výzve na predkladanie ponúk, alebo inej sprievodnej dokumentácii k súťažným podkladom, poskytnutej verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, môže záujemca písomne požiadať o ich vysvetlenie priamo cez systém EVO. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácii k súťažným podkladom všetkým záujemcom prostredníctvom systému EVO v súlade s §113 ods. 7 ZVO za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. 2.) Verejný obstarávateľ uplatňuje v predmetnom obstarávaní podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g) ZVO. 3.) Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk v zmysle § 112 ods. 6 druhej vety a § 55 ods. 1 ZVO. 4.) Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku na uvedený predmet zákazky vo výške 5 000 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 5.) Vysvetlenie k dĺžke trvania zákazky: Verejný obstarávateľ odovzdá stavenisko úspešnému uchádzačovi do 2 týždňov odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy o dielo, t. j. 14 dní. Doba realizácie predmetu zákazky je maximálne do 5 týždňov odo dňa odovzdania staveniska, t. j. max. 35 dní. Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody uvedená v tejto výzve na predkladanie ponúk je z toho dôvodu uvedená v trvaní 49 dní. 6) Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy nie je predmetné verejné obstarávania zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií, ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-09-03T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 30.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,85 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (-0)
1 EUR25,14 CZK (-0,03)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV