dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 06793/2015/VO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Nitriansky samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37861298
Rázusova 2/A Array, 94901 Nitra

Slovensko
Kontaktná osoba: Nitriansky samosprávny kraj
Telefón: +421 376922915
Email: andrea.szollosyova@unsk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.unsk.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 06793/2015/VO
Hlavný kód CPV
72222300-0
Druh zákazky
OPIS
Názov
Poskytnutie služieb podpory prevádzky a modifikácie funkcionality informačného systému pre poskytovanie elektronických služieb Ú
Časť č.: n/a
Dodatočné kódy CPV
72212000-4

72310000-1

48000000-8

30210000-4

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Úrad Nitrianskeho samosprávneho kraja, Rázusova 2A, 949 10 Nitra
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je záväzok dodávateľa udržiavať dielo vo funkčnej prevádzke podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa a poskytovať podporu diela Elektronické služby NSK vytvoreného dodávateľmi na základe Zmluvy o dielo zo dňa 01.03.2012. Zoznam poskytovaných služieb podpory: V rámci podpory budú poskytované tieto služby: 1. "Systémová údržba IS NSK" - poskytovanie služby "Horúcej linky" a "Opravy chýb", v stanovenom HW a SW podpora 2. podpora" - bezproblémový chod dodaných SW aplikácií - dodaného diela 3. "Podporné služby" metodické, legislatívne zmeny, zmeny vyplývajúce z medzinárodných záväzkov, technologická podpora (podpora SW produktov 3. strán implementovaných v rámci IS NSK, inštalácia patchov, podpora vyplývajúca zo zmien externých ISVS na ktoré je IS NSK integrované, konzultácie, školenia. 4. "Rozšírenia IS NSK" - na základe požiadaviek objednávatel'a
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v intervale
Dátum začatia: 2015-10-30T00:00:00Dátum ukončenia: 2021-11-01T00:00:00
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 102-268443
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 2314/2020
Časť č.:
Názov: Dodatok č. 1 k Zmluve o poskytovaní servisných služieb č. 1636/2015/KR
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2015-10-16T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 1 500 000,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Link na zverejnený Dodatok č. 1 k Zmluve o poskytovaní servisných služieb č. 1636/2015/KR: https://www.unsk.sk/register/detail/zmluvy/30524
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-05-31T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72222300-0
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Úrad Nitrianskeho samosprávneho kraja, Rázusova 2A, 949 01 Nitra
Opis obstarávania:
Predmetom Zmluvy o poskytovaní servisných služieb č. 1636/2015/KR je zabezpečenie prevádzky diela Elektronické služby NSK.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 6
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 150 000,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Predmetom Dodatku č. 1 je úprava v čl. IV. Termín a miesto plnenia, kde sa ods. 3 nahrádza novým nasledovným znením: Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú do 30.04.2021. Úprava Zmluvy o Poskytnutí služieb podpory prevádzky a modifikácie funkcionality informačného systému pre poskytovanie elektronických služieb Úradu NSK č. 1636/2015/KR bola nevyhnutná z dôvodu dlhého procesu prípravy a realizácie nového verejného obstarávania, ktorý si vyžiadal viac času ako sa pôvodne predpokladalo a plánovalo.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 1 500 000,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 1 650 000,00
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV