dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia
03/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
Typ oznámenia: Toto oznámenie poskytuje len predbežné informácie
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania
Vnútroštátne identifikačné číslo: 42134943
Žehrianska 9, 85107 Bratislava - mestská časť Petržalka

Slovensko
Kontaktná osoba: Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania
Telefón: +421 268260301 Fax: +421 248260242
Email: ivana.pichanicova@nucem.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.nucem.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedenej adrese
DRUH VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĹA
Organizácia riadená verejným právom
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Vzdelávanie
ODDIEL II: PREDMET
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II: 1
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
03/2021:
Hlavný kód CPV
72000000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania ako verejný obstarávateľ uskutočňuje prípravné trhové konzultácie podľa § 25 zákona o verejnom obstarávaní na plánovaný predmet zákazky: eTest II. generácie. Účelom prípravných trhových konzultácií je príprava a informovanie oprávnených hospodárskych subjektov o plánovanom postupe verejného obstarávania na vyššie uvedený predmet zákazky a overenie reálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky u oprávnených hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ oslovuje hospodárske subjekty, ktoré sa zaoberajú predmetom zákazky s cieľom stanoviť objektívne a nediskriminačné parametre a požiadavky na predmet zákazky a taktiež stanoviť ďalšie relevantné skutočnosti plánovaného verejného obstarávania tak, aby boli dodržané princípy verejného obstarávania a aby sa plánovaného verejného obstarávania zúčastnil čo najväčší počet oprávnených hospodárskych subjektov pôsobiacich na relevantnom trhu. Účelom prípravných trhových konzultácií je zároveň aj správne určenie predpokladanej hodnoty zákazky.
Celková odhadovaná hodnota
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania, Žehrianska 9, 851 07 Bratislava
Opis obstarávania
Národný ústav certifikovaných meraní vzdelávania ako verejný obstarávateľ uskutočňuje prípravné trhové konzultácie podľa § 25 zákona o verejnom obstarávaní na plánovaný predmet zákazky: eTest II. generácie. Účelom prípravných trhových konzultácií je príprava a informovanie oprávnených hospodárskych subjektov o plánovanom postupe verejného obstarávania na vyššie uvedený predmet zákazky a overenie reálnosti, objektívnosti a primeranosti požiadaviek na plnenie predmetu zákazky u oprávnených hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ oslovuje hospodárske subjekty, ktoré sa zaoberajú predmetom zákazky s cieľom stanoviť objektívne a nediskriminačné parametre a požiadavky na predmet zákazky a taktiež stanoviť ďalšie relevantné skutočnosti plánovaného verejného obstarávania tak, aby boli dodržané princípy verejného obstarávania a aby sa plánovaného verejného obstarávania zúčastnil čo najväčší počet oprávnených hospodárskych subjektov pôsobiacich na relevantnom trhu. Účelom prípravných trhových konzultácií je zároveň aj správne určenie predpokladanej hodnoty zákazky.
Doplňujúce informácie
Opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 3 Oznámenia o začatí prípravných trhových konzultácií, ktoré je zverejnené v profile verejného obstarávateľa a v profile zákazky/elektronickej tabuli v systéme EO EKS.

PREDPOKLADANÝ DÁTUM ZVEREJNENIA OZNÁMENIA O VYHLÁSENÍ VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
2021-09-13T00:00:00
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Skratka PTK v celom texte toho predbežného oznámenia znamená Prípravné trhové konzultácie. Do PTK sa môže zapojiť ktorýkoľvek oprávnený hospodársky subjekt, pričom verejný obstarávateľ stanovil nasledovné požiadavky a podmienky: 1.1 Rozhodnutie hospodárskeho subjektu zúčastniť sa PTK musí byť slobodné a vážne. 1.2 Hospodársky subjekt si musí byť vedomí zákonnej úpravy PTK, a to najmä dôsledkov vyplývajúcich z účasti hospodárskeho subjektu na PTK so zreteľom na § 25 a § 40 ods. 7 ZVO. 1.3 Hospodársky subjekt, ktorý má záujem zúčastniť sa PTK, potvrdí svoj záujem o účasť na PTK najneskôr do 11. júna 2021 (vrátane) zaslaním správy prostredníctvom systému EO EKS v profile zákazky https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/2104. 1.4 Záujemcami o účasť na PTK môžu byť hospodárske subjekty - ktoré sú oprávnené poskytovať služby, ktoré budú predmetom plánovanej zákazky; verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo preveriť túto skutočnosť z dostupných registrov. 1.5 Verejný obstarávateľ s cieľom osloviť čo najviac relevantných, oprávnených hospodárskych subjektov zverejní dokumenty a informácie o PTK v súvislosti s plánovaných postupom verejného obstarávania v profile verejného obstarávateľa, ako aj v profile zákazky v systéme EO EKS. 1.6 Cieľom PTK je prerokovať a získať spätnú väzbu od hospodárskych subjektov min. v rozsahu okruhu otázok uvedených v Prílohe č. 2 oznámenia o začatí PTK. 1.7 Verejný obstarávateľ si vyhradzuje uskutočniť PTK aj vo viacerých po sebe nasledujúcich etapách, ak to bude na základe okolností a rozsahu PTK vhodné a potrebné. 2.Priebeh PTK 2.1 Po uplynutí lehoty, v ktorej je možné prihlásiť sa do PTK uvedenej pod bodom 1.3 vyššie zostaví verejný obstarávateľ zoznam účastníkov PTK. Verejný obstarávateľ všetky informácie a dokumenty potrebné na oboznámenie sa s opisom predmetu zákazky zašle hospodárskym subjektom, ktorí prejavili záujem o účasť v PTK a spĺňajú požiadavky uvedené v bode 1.4 vyššie a zároveň ich vyzve na osobné konzultácie. Súčasťou výzvy bude aj Návrh opisu predmetu zákazky (detailnejšia špecifikácia vymedzenia predmetu prípravných trhových konzultácií). Verejný obstarávateľ zároveň zverejní predmetné informácie a dokumenty aj spôsobom uvedeným v bode 1.5 vyššie 2.2PTK budú prebiehať s jednotlivými hospodárskymi subjektami prihlásenými do PTK. PTK budú prebiehať za účasti zástupcov verejného obstarávateľa a maximálne troch zástupcov za hospodársky subjekt. 2.3Ak sa hospodársky subjekt nemôže osobne zúčastniť PTK, môže zaslať svoje otázky, návrhy alebo pripomienky zaslaním správy prostredníctvom profilu zákazky v systéme EO EKS, a to najmä zaslaním vyplnenej prílohy č. 2 oznámenia o začatí PTK Okruh otázok. 2.4Verejný obstarávateľ vyhodnotí získané informácie a poznatky z PTK a následne určí požiadavky na poskytovanie predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť takto vypracovaný opis predmetu zákazky na spoločnom workshope za účasti všetkých hospodárskych subjektov zúčastnených na PTK a následne ich vyzvať na predloženie indikatívnej cenovej ponuky za účelom stanovenia predpokladanej hodnoty zákazky. 2.5Verejný obstarávateľ príjme primerané opatrenia na zabezpečenie ochrany dôverných informácií, ktorú môžu byť v rámci konzultácií poskytnuté. Hospodársky subjekt označí informácie, ktoré považuje za dôverné, a s ktorými vyžaduje primerané zaobchádzanie. 2.6Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo upravovať informácie týkajúce sa priebehu a obsahu PTK kedykoľvek počas ich trvania. O prípadných zmenách bude verejný obstarávateľ informovať dostatočne vopred. 2.7Komunikácia v priebehu PTK sa uskutoční v slovenskom jazyku; verejný obstarávateľ bude akceptovať ako komunikačný jazyk aj český jazyk. 2.8Verejný obstarávateľ zverejní po ukončení PTK zápisnicu o ich priebehu, pričom oznámi najmä informácie, ktoré získal od účastníkov PTK a ktoré viedli k precizovaniu, zmene, prípadne úprave zadávacej dokumentácie.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-05-31T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV