dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: DPMM/VO/2/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Dopravný podnik mesta Martin, s.r.o.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 53560922
Námestie S. H. Vajanského 1/1, 03601 Martin

Slovensko
Kontaktná osoba: Dopravný podnik mesta Martin, s.r.o.
Telefón: +421 434204157 / 904960308 Fax: +421 434132483
Email: marta.kohutova@martin.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432353
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: DPMM/VO/2/2021
Hlavný kód CPV
09123000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie dodávky paliva CNG (stlačený zemný plyn) na pohon autobusov MHD s podmienkou vybudovania čerpacej stanice na predmetné palivo v aglomerácii mesta Martin v súlade s STN EN ISO 15403-1 Zemný plyn - Zemný plyn na použitie ako stlačené palivo do vozidiel. CNG musí spĺňať minimálne funkčné, prevádzkové a technické požiadavky v zmysle vyššie uvedenej normy a vyhlášky NR SR č. 228/2014 Ministerstva životného prostredia SR, ktorou sa ustanovujú požiadavky na kvalitu palív a vedenie prevádzkovej evidencie o palivách. Počas plnenia zmluvného vzťahu musí dodávka CNG zodpovedať príslušným platným normám. Dodávka CNG musí byť zabezpečená nepretržite a musí byť zabezpečená funkčnosť plniacej stanice podľa právnych predpisov a noriem nakoľko verejný obstarávateľ nedisponuje vlastnou čerpacou stanicou na CNG. Investičné a prevádzkové náklady čerpacej stanice musí v plnej miere znášať dodávateľ. Podrobné vymedzenie dodania predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky, v nadväznosti na obchodné (zmluvné) podmienky, ktoré tvoria časť D. "Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky" Súťažných podkladov.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 4 170 348,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK031:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Aglomerácia mesta Martin a lokalizácia je ohraničená parametrami - od južného bodu mesta Martin po cestný most ponad rieku Turiec z mestskej časti Záturčie do mestskej časti Košúty - k. ú. mesta
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je zabezpečenie nepretržitej dodávky stlačeného zemného plynu CNG v súlade s STN EN ISO 15403-1 Zemný plyn - Zemný plyn na použitie ako stlačené palivo do vozidiel na pohon autobusov MHD v predpokladanom množstve 2 964 000 kg v období 48 mesiacov s možnosťou opcie na ďalších 24 mesiacov v predpokladanom množstve 1 482 000 kg. Verejný obstarávateľ nedisponuje vlastnou čerpacou stanicou na CNG, preto požaduje od úspešného uchádzača zabezpečenie takejto stanice podľa platných noriem, predpisov a zákonov. Verejný obstarávateľ požaduje sprevádzkovanie čerpacej stanice na CNG a dodávku predmetu plnenia. V prípade, že sprevádzkovanie čerpacej stanice a dodávka CNG bude po termíne 01.01.2022 (odkedy verejný obstarávateľ zabezpečuje výkon MHD v meste Martin) musí úspešný uchádzač zabezpečiť náhradné plnenie predmetného paliva pre verejného obstarávateľa. Základné požiadavky: Obdobie do zabezpečenia čerpacej stanice, ale najneskôr do 01.07.2022 sa požaduje: Zabezpečenie dodávky minimálne 1900 kg CNG za deň pre plnenie autobusov na minimálne jednom výdajnom stojane CNG s koncovkou (NGV1 alebo NGV2) s možnosťou plnenia autobusu z pravej strany autobusu. Najneskôr od 01.07.2022 sa požaduje: - v súlade s STN EN ISO 15403-1 Zemný plyn - Zemný plyn na použitie ako stlačené palivo do vozidiel; - Miesto plnenia: miesto plnenia musí byť v aglomerácii mesta Martin, bližšia lokalizácia je ohraničená nasledovnými parametrami: od južného bodu mesta Martin po cestný most ponad rieku Turiec z mestskej časti Záturčie do mestskej časti Košúty; - Frekvencia plnenia: plnenie bude prebiehať neobmedzene denne (24 hodín / 7 dní v týždni vrátane štátnych sviatkov) predovšetkým v hodinách v čase od 18:00 hod. do 04:00 hod.; - zabezpečenie plnenia CNG autobusov na minimálne troch stojanoch súčasne s možnosťou riadnej jazdnej manipulácie autobusmi medzi plniacimi stojanmi. Ak výdajný stojan ponúka riešenie s dvomi výdajnými koncovkami budú postačovať aj dva výdajné stojany; -stojany musia byť vybavené prietokomermi ciachovanými štátnym metrologickým ústavom so samostatným odvzdušňovaním a s automatickým zaznamenávaním vydaného množstva; - bezhotovostný systém plnenia s registráciou osôb oprávnených vykonávať činnosť plnenia vozidiel a samostatnú registráciu každého vozidla autobusu, on-line web prístup do systému plnenia autobusov MHD za účelom zberu a kontroly dát o plnení; - plnenie na stojanoch s koncovkami NGV-1; - zabezpečenie prevádzky plnenia v núdzovom režime a to minimálne na jednom plniacom stojane v prípade technickej poruchy na technológii čerpacej stanice CNG respektíve na jednom z plniacich stojanov; - bezplatný systém školenia pracovníkov obstarávateľa v oblasti bezpečného plnenia CNG vozidiel prevádzkovateľom plniacej stanice; - technológia plniacej stanice musí spĺňať predpísané platné technické predpisy a normy pre hluk a vibrácie; - bezpečnosť osôb a majetku musí byť zabezpečená predpísanými bezpečnostnými prvkami na plniacej stanici; - počas plnenia zmluvného vzťahu musí dodávka CNG zodpovedať príslušným platným normám. Predpokladané odobraté množstvo: 741 000 kg za rok. V prípade, že počas trvania zmluvného vzťahu verejný obstarávateľ navýši svoj vozidlový park o ďalšie vozidlá na pohon CNG, je povinný túto skutočnosť oznámiť dodávateľovi CNG aj s potrebným navýšením odberu. Úspešný uchádzač (Dodávateľ) je povinný dodávať CNG aj pre tieto vozidlá za takých istých podmienok, aké ponúkne v tomto verejnom obstarávaní. Podrobné vymedzenie dodania predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky, v nadväznosti na obchodné (zmluvné) podmienky, ktoré tvoria časť D. "Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky" Súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
4 170 348,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Áno
Opis opcií: Predmetom zákazky je zabezpečenie nepretržitej dodávky stlačeného zemného plynu CNG v súlade s STN EN ISO 15403-1 Zemný plyn - Zemný plyn na použitie ako stlačené palivo do vozidiel na pohon autobusov MHD s možnosťou opcie na ďalších 24 mesiacov v predpokladanom množstve 1 482 000 kg. plnenie predpísaných parametrov vlhkosti plynu CNG, -v prípade potreby inštalácia sušičky plynu s potrebnou kapacitou. Použitý spôsob sušenia nesmie pohlcovať odorizačnú látku. - hodnota rosného bodu plynu pri plniacom tlaku musí byťmenej ako -25°C, -filter a odvodňovač (odlučovač kondenzátu) na plniacej stanici musí byť dimenzovaný na najvyšší výkon kompresora (kompresorov), -výstupný tlak na plniacom zariadení na vstupe do vozidla musí byť postačujúci na bezproblémové natankovanie nádrži daného vozidla do maximálneho objemu nádrži minimálne však 200 barov. Predpokladané odobraté množstvo: 741 000 kg za rok. Podrobné vymedzenie dodania predmetu zákazky tvorí časť B. Opis predmetu zákazky, v nadväznosti na obchodné (zmluvné) podmienky, ktoré tvoria časť D. "Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky" Súťažných podkladov.
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov. Ich splnenie uchádzač preukáže podľa ustanovenia § 32 ods. 2, resp. 3, resp. ods. 4, resp. ods. 5 alebo § 152 v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní, predložením originálu alebo úradne osvedčených fotokópií dokladu. 1.2 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, g )nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov, za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať, h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ preukázať. 1.3 Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 odseku 1, ak nie je ustanovené inak: a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením Zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), § 32 ods. 2 písm. c) a § 32 ods. 2 písm. e), nakoľko VO je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Splnenie podmienok účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ostatné podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32, ako aj odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 sú uvedené v Súťažných podkladoch.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Všetky podrobnosti týkajúce sa podmienok účasti, ich odôvodnenia a komunikácie sú uvedené v Súťažných podkladoch, ktoré sú pre uchádzačov alebo záujemcov záväzné. Výsledkom verejného obstarávania bude Kúpna zmluva uzatvorená s jedným uchádzačom. Zmluva bude uzatvorená na základe výsledku verejného obstarávania vykonaného v súlade so zákonom č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších zmien a doplnkov a v zmysle § 409 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Verejný obstarávateľ na predmet zákazky použije elektronickú aukciu v zmysle § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Elektronická aukcia sa uskutoční prostredníctvom aukčného systému Mesta Martin eBIT verzia 4.0.0.0., ktorý je certifikovaným systémom v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní, podmienky a priebeh e- aukcie sú uvedené v SP.
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-07-06T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2021-10-30T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k všetkým poskytnutým dokumentom / informáciám počas lehoty na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ bude všetky dokumenty uverejňovať ako elektronické dokumenty v príslušnej časti zákazky v systéme EVO.eBIT portal na portáli http://www.evoportal.sk/. Verejný obstarávateľ bude všetky dokumenty/informácie počas lehoty na predkladanie ponúk uverejňovať aj v profile VO. Vzhľadom k tomu, že verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ostatným informáciám potrebných na vypracovanie ponuky, a to v profile verejného obstarávateľa na webovom sídle ÚVO (www.uvo.gov.sk) ako aj na portáli EVO.eBIT portal, stránka www.evoportal.sk, počas celého procesu verejného obstarávania, týmto odporúča všetkým záujemcom, aby vo vlastnom záujme počas celého procesu verejného obstarávania sledovali profil verejného obstarávateľa na uvedenom webovom sídle alebo portál EVO.eBIT portal. 2. Predkladanie ponúk je umožnené iba registrovaným uchádzačom a ktorého verejný obstarávateľ zaregistroval do systému EVO portal schválením jeho žiadosti o registráciu, a ktorému systém EVO portal vygeneroval UID používateľa. Záujemcovia sa môžu zaregistrovať na adrese: http://www.evoportal.sk/index.php?zobraz=registracia; pokyny k registrácií sú uvedené priamo na tejto adrese. 3. Ponuka musí byť vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému EVO.eBIT portal umiestnenom na webovej adrese http://www.evoportal.sk/. Doklady a dokumenty tvoriace obsah ponuky, požadované v týchto súťažných podkladoch verejný obstarávateľ odporúča predložiť ako súbory pdf. 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uzavrieť Kúpnu zmluvu na dodávku stlačeného plynu v stanovenej lehote viazanosti ponúk s druhým, resp. ďalším uchádzačom v poradí na základe výsledku pôvodnej elektronickej aukcie v prípade: ak fyzická alebo právnická osoba vo fáze zadávania zákazky pred uzavretím zmluvy- úspešný uchádzač, odstúpi od svojej ponuky (odmietne podpísať Kúpnu zmluvu), resp. ponuka úspešného uchádzača (s použitím e - aukcie) bola opäť vyhodnocovaná alebo prebiehala konzultácia na základe predloženej najnižšej ceny. resp. s ktorou uzavrie zmluvu a stratí v priebehu jej plnenia schopnosť splniť si zmluvný záväzok v lehote viazanosti ponúk. Verejný obstarávateľ v tomto istom postupe zadávania zákazky na dodania predmetu zákazky vyberie nového úspešného uchádzača v lehote viazanosti ponúk a výsledok oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali. 5. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov alebo uchádzačov, že je potrebné sa zaregistrovať do aukčného systému eBIT, pokiaľ už nie sú v aukčnom systéme registrovaní. 6. Predpokladaný termín začatia elektronickej aukcie bude uchádzačom oznámený elektronicky vo výzve až po vyhodnotení ponúk a podmienok účasti, ktoré sú uvedené v časti F. Súťažných podkladov a verejný obstarávateľ predbežne stanovil termín konania e aukcie na dátum dňa 13.07.2021. Za použité technické prostriedky a špecifikácie technického pripojenia počas etapy a priebehu elektronickej aukcie zodpovedajú uchádzači, nie vlastník domény. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania nadlimitnej zákazky z dôvodov uvedených v § 57 ods. 1 a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a v bode 31 Súťažných podkladov. 8.Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora (§ 11 ZVO). 9.Predmetné verejné obstarávanie z uvedených možností je zamerané na zelené verejné obstarávanie.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-06-01T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV