dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 4393/2021/OVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Úrad vlády Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00151513
Námestie slobody 1, 81370 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad vlády Slovenskej republiky
Telefón: +421 257295111 Fax: +421 220925765
Email: renata.remenova@vlada.gov.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.vlada.gov.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432379
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 4393/2021/OVO
Hlavný kód CPV
15000000-8
Druh zákazky
Stručný opis:
Odplatné dodanie potravín pre potreby Úradu vlády Slovenskej republiky vrátane jeho účelových zariadení v súlade so zákonom č.152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov (ďalej aj ako Potravinový kódex) a súvisiacimi právnymi predpismi.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 852 634,61
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 3
OPIS
Názov
Dodávka mäsa a mäsových výrobkov
Časť č.: 1.
Dodatočné kódy CPV
15110000-2

15130000-8

15131100-6

15131200-7

15131210-0

15131230-6

15131310-1

15131400-9

15131410-2

15131500-0

15131600-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
a) Úrad vlády SR, Bratislava b) Účelové zariadenie Bôrik, Bôrik 15, 811 02 Bratislava c) Účelové zariadenie Dom hostí, Košice d) Účelové zariadenie Stredisko Bystrica, Banská Bystrica.
Opis obstarávania:
Predmetom prvej časti je nákup a dodanie mäsa a mäsových výrobkov, ktorých zoznam a kvalitatívne požiadavky sú uvedené v Prílohe č. 5 - Opis predmetu zákazky - prvá časť predmetu zákazky súťažných podkladov a ktorých predpokladaný kvantitatívny rozsah je uvedený v Prílohe č.2 súťažných podkladov - Štruktúrovaný rozpočet ceny prvá časť predmetu zákazky. Uchádzač v Štruktúrovanom rozpočte ceny oceňuje mäso a mäsové výrobky v objemoch stanovených verejným obstarávateľom, tzn. cena za 1kg. Do príslušnej položky musia byť započítané všetky náklady, ktoré s ňou bezprostredne súvisia. Verejný obstarávateľ v Prílohe č.2 súťažných podkladov - Štruktúrovaný rozpočet ceny prvá časť predmetu zákazky uvádza predpokladané množstvá odoberaného tovaru počas trvania rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ nie je viazaný povinnosťou odobrať celé predpokladané množstvo tovaru uvedené v Prílohe č.2 súťažných podkladov - Štruktúrovaný rozpočet ceny prvá časť predmetu zákazky. Požiadavky na predmet zákazky verejného obstarávateľa sú uvedené v Prílohe č.5 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
294 067,76:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Dodávka nealkoholických a alkoholických nápojov
Časť č.: 2.
Dodatočné kódy CPV
15910000-0

15911000-7

15911100-8

15930000-6

15961000-2

15980000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
a) Úrad vlády SR, Bratislava b) Účelové zariadenie Bôrik, Bôrik 15, 811 02 Bratislava c) Účelové zariadenie Dom hostí, Košice d) Účelové zariadenie Stredisko Bystrica, Banská Bystrica.
Opis obstarávania:
Predmetom druhej časti je nákup a dodanie alkoholických a nealkoholických nápojov, ktorých zoznam a kvalitatívne požiadavky sú uvedené v Prílohe č. 6 - Opis predmetu zákazky - druhá časť predmetu zákazky súťažných podkladov a ktorých predpokladaný kvantitatívny rozsah je uvedený uvedené v Prílohe č. 3 súťažných podkladov - Štruktúrovaný rozpočet ceny druhá časť predmetu zákazky. Uchádzač v Štruktúrovanom rozpočte ceny oceňuje alkoholické nápoje v objemoch stanovených verejným obstarávateľom a nealkoholické nápoje v objemoch stanovených verejným obstarávateľom, t.zn. cena za 1ks. Do príslušnej položky musia byť započítané všetky náklady, ktoré s ňou bezprostredne súvisia. Verejný obstarávateľ v Prílohe č. 3 súťažných podkladov - Štruktúrovaný rozpočet ceny druhá časť predmetu zákazky uvádza predpokladané množstvá odoberaného tovaru počas trvania rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ nie je viazaný povinnosťou odobrať celé predpokladané množstvo tovaru uvedené v Prílohe č.3 súťažných podkladov - Štruktúrovaný rozpočet ceny druhá časť predmetu zákazky. Požiadavky na predmet zákazky verejného obstarávateľa sú uvedené v Prílohe č.6 súťažných podkladov .
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
287 920,65:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

Názov
Dodávka koloniálneho tovaru
Časť č.: 3.
Dodatočné kódy CPV
03142500-3

03212200-2

15312000-8

15331000-7

15331100-8

15331135-2

15331170-9

15331400-1

15331460-9

15332100-5

15332200-6

15411100-3

15412000-9

15412200-1

15500000-3

15611000-4

15612000-1

15812000-3

15830000-5

15840000-8

15850000-1

15860000-4

15870000-7

15871270-7

15871273-8

15872200-3

15872400-5

15898000-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK01:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
a) Úrad vlády SR, Bratislava b) Účelové zariadenie Bôrik, Bôrik 15, 811 02 Bratislava c) Účelové zariadenie Dom hostí, Košice d) Účelové zariadenie Stredisko Bystrica, Banská Bystrica.
Opis obstarávania:
Predmetom tretej časti je nákup a dodanie koloniálneho tovaru, ktorých zoznam a kvalitatívne požiadavky sú uvedené v Prílohe č. 7 Opis predmetu zákazky - tretia časť predmetu zákazky súťažných podkladov a ktorých predpokladaný kvantitatívny rozsah je uvedený v Prílohe č.4 súťažných podkladov - Štruktúrovaný rozpočet ceny tretia časť predmetu zákazky. Uchádzač v Štruktúrovanom rozpočte ceny oceňuje koloniálny tovar v objemoch stanovených verejným obstarávateľom, t.zn. cena za 1kg, 1l alebo 1ks. Do príslušnej položky musia byť započítané všetky náklady, ktoré s ňou bezprostredne súvisia. UPOZORNENIE: Verejný obstarávateľ v Štruktúrovanom rozpočte ceny uvádza viac objemových jednotiek a na túto skutočnosť upozorňuje uchádzača! Verejný obstarávateľ v Prílohe č.4 súťažných podkladov - Štruktúrovaný rozpočet ceny tretia časť predmetu zákazky uvádza predpokladané množstvá odoberaného tovaru počas trvania rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ nie je viazaný povinnosťou odobrať celé predpokladané množstvo tovaru uvedené v Prílohe č.4 súťažných podkladov - Štruktúrovaný rozpočet ceny tretia časť predmetu zákazky. Požiadavky na predmet zákazky verejného obstarávateľa sú uvedené v Prílohe č.7 súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
270 646,20:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
48:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: I. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa ustanovenia § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Pokiaľ uchádzač nie je zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač alebo záujemca nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, ak verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu, tzn.: - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní platí, že ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa odseku 2 písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa odseku 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu bezodkladne zašle v elektronickej podobe prostredníctvom elektronickej komunikácie Generálnej prokuratúre Slovenskej republiky na vydanie výpisu z registra trestov; pričom údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov musia obsahovať: a)ak ide o fyzickú osobu 1.meno, priezvisko, rodné priezvisko, pôvodné meno alebo priezvisko, ak došlo k zmene mena alebo zmene priezviska, prípadne prezývku osoby, ktorej sa žiadosť týka, 2.dátum narodenia, rodné číslo, miesto a okres narodenia, adresu trvalého pobytu a u osoby narodenej v cudzine aj štát narodenia, 3.štátne občianstvo, 4.pohlavie, 5.meno, priezvisko a rodné priezvisko rodičov; b)ak ide o právnickú osobu 1.obchodné meno alebo názov a sídlo právnickej osoby, 2.identifikačné číslo právnickej osoby, ak bolo pridelené, 3.označenie registra, v ktorom je právnická osoba zapísaná; - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladu podľa ods. 2 písm. d) iba vo vzťahu k preukázaniu toho, že voči uchádzačovi resp. záujemcovi nebolo zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku. - vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a), e) a f) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie uchádzačom alebo záujemcom overí na portáli www.oversi.gov.sk a v Registri osôb so zákazom vedeným Úradom pre verejné obstarávanie. 2.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postupovať pri vyhodnocovaní podmienok účasti osobného postavenia v súlade s Metodickým usmernením Úradu pre verejné obstarávanie č. 14080-5000/2020, pokiaľ bude mať vedomosť o možných nedoplatoch uchádzača zapísaného v Zozname hospodárskych subjektov. 2. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Aj v tomto prípade platí, že verejný obstarávateľ si splnenie tejto podmienky účasti členom skupiny overí na portáli www.oversi.gov.sk a v Registri osôb so zákazom vedeným Úradom pre verejné obstarávanie. 3. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ si pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ prijme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: II. Uchádzač musí preukázať finančné a ekonomické postavenie na obe časti predmetu zákazky predložením dokumentov/dokladov podľa § 33 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: 1. Uchádzač na preukázanie finančného a ekonomického postavenia podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní musí vo svojej ponuke predložiť vyjadrenie banky alebo ekvivalentný doklad banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky, v ktorej má uchádzač vedený účet, o schopnosti uchádzača plniť finančné záväzky, ktoré musí obsahovať informáciu o tom, že uchádzač: nie je v nepovolenom debete, v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár, bežný účet uchádzača nie je predmetom exekúcie. a)Uvedené potvrdenie nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. b)K vyjadreniu banky/bánk alebo ekvivalentnému/ným dokladu/dokladom uchádzač zároveň predloží čestné vyhlásenie potvrdené/podpísané oprávnenou osobou, že nemá vedené účty ani záväzky v inej/ých banke/ách ako tej/ých, od ktorej/ých predložil vyššie uvedené potvrdenie/a resp. ekvivalentný/é doklad/y. Uvedené čestné vyhlásenie nesmie byť staršie ako tri mesiace ku dňu predkladania ponúk. Pokiaľ uchádzač predkladá ponuku na obe časti predmetu zákazky, vyjadrenie banky alebo ekvivalentný doklad banky alebo pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky predloží uchádzač len v jednej časti. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní V tejto požiadavke verejného obstarávateľa nie je požadovaný žiaden číselný údaj, a teda požiadavka je primeraná a jej potreba vyplynula z dôvodu overenia a preukázania finančnej spoľahlivosti uchádzača, t.j. že uchádzač je aj po finančnej stránke spoľahlivým partnerom. Verejný obstarávateľ neposkytuje finančné preddavky ani zálohy a do doby splatnosti faktúr musí byť uchádzač schopný finančné záväzky plniť. USTANOVENIA PRE BOD II. a)Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať zdroje osoby, ktorej postavenie využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia okrem § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Uchádzač musí preukázať technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť príslušnej časti predmetu zákazky predložením nasledovných dokladov podľa § 34 ods.1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie informácie k technickej a odbornej spôsobilosti uchádzača sú uvedené v časti E.PODMIENKY ÚČASTI v bode III. TECHNICKÁ SPÔSOBILOSŤ ALEBO ODBORNÁ SPÔSOBILOSŤ súťažných podkladov.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
1. Verejný obstarávateľ vyžaduje zábezpeku vo výške 38 000,00 eur. Zábezpeka ponuky sa vyžaduje na každú časť samostatne a to nasledovne: a)Prvá časť predmetu zákazky vo výške: 13 000,00 eur (slovom: trinásťtisíc eur) b)Druhá časť predmetu zákazky vo výške: 13 000,00 eur (slovom: trinásťtisíc eur) c)Tretia časť predmetu zákazky vo výške: 12 000,00 eur (slovom: dvanásťtisíc eur) 2.Lehota viazanosti je 12 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk podľa bodu 20.1 časti A. POKYNY PRE ZÁUJEMCOV, UCHÁDZAČOV týchto súťažných podkladov. V prípade predĺženia lehoty na predkladanie ponúk, lehota viazanosti ponuky bude 12 mesiacov od predĺženej lehoty. 3. Verejný obstarávateľ nepoužije elektronickú aukciu.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-07-02T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Verejný obstarávateľ uskutočňuje verejné obstarávanie formou super reverzu. 2. Uchádzač predloží ponuku na celý požadovaný rozsah predmetu zákazky podľa časti D. súťažných podkladov. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku na príslušnú časť. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. 3.V zmysle § 20 ods. 2 ZoVO verejný obstarávateľ zverejňuje podrobnosti o elektronickej komunikácii: Zadávanie zákazky sa realizuje prostredníctvom systému ELENA na www.e-lena.sk. Dorozumievanie a komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní v rozsahu stanovenom v súťažných podkladoch elektronickou formou prostredníctvom systému ELENA. Bližšie informácie sú uvedené v časti A. v bode 9.súťažných podkladov. 4. Zákazka bude realizovaná prostredníctvom systému ELENA. Pri predkladaní ponúk v elektronickej podobe sa uchádzač riadi pokynmi uvedenými na portáli e-lena.sk a v časti A. súťažných podkladov. 5. Verejný obstarávateľ na základe písomnej žiadosti neposkytuje záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe a ani v e-mailovej podobe. Súťažné podklady a ostatná dokumentácia k predmetnému obstarávaniu bude uverejnená v príslušnej zákazke v systéme ELENA umiestnenom na webovej adrese https://www.e-lena.sk/profil/00151513, čím verejný obstarávateľ umožní neobmedzený a priamy prístup k podkladom. V profile verejného obstarávateľa zriadenom v elektronickom úložisku na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie je vo forme linku uvedená informácia o verejnom portáli systému ELENA, kde budú všetky informácie k verejnej súťaži dispozícii. Ak je odosielateľom zásielky záujemca, resp. uchádzač, tak po prihlásení do systému a k predmetnému obstarávaniu môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Takáto zásielka sa považuje za doručenú verejnému obstarávateľovi momentom jej odoslania v systéme ELENA v súlade s funkcionalitou systému. 6.Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať iba v slovenskom jazyku, príp. českom jazyku. 8. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom v bode III. 1.1), III.1.2) a III. 1.3) tohto oznámenia a v časti E. súťažných podkladov Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED"). Verejný obstarávateľ vyhlasuje, že hospodársky subjekt je v rámci časti IV.JED-u "Podmienky účasti" oprávnený vyplniť len oddiel "alfa". 9. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a splnenia podmienok účasti u uchádzača, ktorého ponuka sa v rámci návrhov na plnenie kritérií umiestnila na prvom mieste v poradí, t.j.uchádzača, ktorý sa v rámci súťaže umiestnil na prvom mieste; ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v novozostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. 10. Ak nedošlo k predloženiu dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti skôr, verejný obstarávateľ požiada uchádzača o predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote nie kratšej ako päť pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti a vyhodnotí ich podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní. 11. Verejný obstarávateľ v súlade s § 40 ods.6 písm. g) ZoVO vylúči z verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narušujúcu hospodársku súťaž. 12. V prípade, že ponuka úspešného uchádzača prevýši PHZ, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo danú ponuku neprijať. 13. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-06-01T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV