dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Dedinky-2018-PZ-lanovka
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Dedinky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00328171
Dedinky 79, 04973 Dedinky

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Dedinky
Telefón: +421 587883250
Email: ocu.dedinky@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.dedinky.eu
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: Dedinky-2018-PZ-lanovka
Hlavný kód CPV
45234230-7
Druh zmluvy
OPIS
Názov
Rekonštrukcia lanovej dráhy Dedinky - Geravy.
Časť č.:
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenská republika, kraj Košický, okres Rožňava, obec Dedinky, k. ú. Dedinky a k. ú. Smižany.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy
Povaha a množstvo prác je uvedená v Rozpočte stavby, ktorá jer súčasťou zverejnenej Zmluvy o dielo. Rozsah: a ) vypracovať realizačný projekt podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v opise predmetu zákazky verejného obstarávania podľa bodu 2.2, b) poskytnúť objednávateľovi maximálnu súčinnosť pri spracovávaní žiadostí o vydanie všetkých povolení vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov, ktoré sú potrebné pre realizáciu a výkon predmetu zmluvy, c) zrealizovať a zhotoviť dielo v súlade so schválenou projektovou dokumentáciou, d) poskytnúť objednávateľovi maximálnu súčinnosť pri spracovávaní žiadostí o vydanie všetkých povolení vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov, ktoré sú potrebné pre spustenie diela do prevádzky, e) zaškoliť objednávateľom určených zamestnancov, pre bezproblémové užívanie diela Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, technické požiadavky: Opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 3 súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 18
Informácie o fondoch Európskej únie
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY
Zákazka č.: 01
Časť č.:
Názov: Zmluva o dielo
PRIDELENIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2019-02-11T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 794 076,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, ani obstarávaním inovácií, nie je ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-06T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV
45234230-7
Dodatočné kódy CPV
45234230-7

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Slovenská republika, kraj Košický, okres Rožňava, obec Dedinky, k. ú. Dedinky a k. ú. Smižany.
Opis obstarávania
Povaha a množstvo prác je uvedená v Rozpočte stavby, ktorá jer súčasťou zverejnenej Zmluvy o dielo. Rozsah: a ) vypracovať realizačný projekt podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v opise predmetu zákazky verejného obstarávania podľa bodu 2.2, b) poskytnúť objednávateľovi maximálnu súčinnosť pri spracovávaní žiadostí o vydanie všetkých povolení vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov, ktoré sú potrebné pre realizáciu a výkon predmetu zmluvy, c) zrealizovať a zhotoviť dielo v súlade so schválenou projektovou dokumentáciou, d) poskytnúť objednávateľovi maximálnu súčinnosť pri spracovávaní žiadostí o vydanie všetkých povolení vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov, ktoré sú potrebné pre spustenie diela do prevádzky, e) zaškoliť objednávateľom určených zamestnancov, pre bezproblémové užívanie diela Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, technické požiadavky: Opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 3 súťažných podkladov.
Dĺžka trvania zákazky alebo rámcovej dohody
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 34
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti: 842 184,00
bez DPH
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Ďalší dodávatelia
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
Dodatok č. 7 - Účel dodatku odôvodnenie: Obec Dedinky a firma Michálek s.r.o. sa dohodli na nasledujúcej zmene znenia Článku 4. zmluvy - Doba a miesto plnenia, ostatné lehoty: - zmena článku 4. odstavca 3. zmluvy, ktorého časť sa na základe bodu 4.6. mení takto : - dokončenie a odovzdanie diela k rukám objednávateľa 31.12.2021.
Zvýšenie ceny
Hodnota bez DPH: 842 184,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 842 184,00
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV