dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: FNsP FDR/RVO/956/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00165549
Námestie L. Svobodu 1, 97517 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Fakultná nemocnica s poliklinikou F.D. Roosevelta Banská Bystrica
Telefón: +421 484413240
Email: mbosela@nspbb.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.fnspbb.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: FNsP FDR/RVO/956/2021/28608
Hlavný kód CPV
33196000-0
Druh zákazky
Stručný opis:
Súbor fixačných pomôcok pre 2ks lineárnych urýchľovačov, 1ks CT simulátora, 1ks CT zariadenie, 1ks MR zariadenie vrátane súvisiacich služieb určené pre fixáciu končatín, ktoré budú slúžiť pre potreby Onkologickej kliniky SZU FNsP F.D. Roosevelta Banská Bystrica. Fixačné pomôcky sú potrebné na plnohodnotnú prácu s novým prístrojovým vybavením - Lineárny urýchľovač TrueBeam a VitalBeam + nový CT simulátor a tiež sú určené na prácu na MR zariadení a CT zariadení. Nové zariadenia poskytujú presné a rýchle ožarovanie onkologických pacientov, využívajúc najmodernejšie technologické postupy, techniky ako IGRT, RapidArc. Fixačné pomôcky sú potrebné na fixovanie pacientov pri ožarovaní na zabezpečenie reprodukovateľnosti liečby. Fixačné pomôcky sú určené pre celé spektrum diagnóz. Očakávaná využiteľnosť fixačných pomôcok je 30-40 hod týždenne. Bez týchto pomôcok nebude možné realizovať liečbu pacientov na uvedených zariadeniach.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom plnenia predmetu zákazky bude Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica, Námestie L. Svobodu 1, 975 17 Banská Bystrica Onkologická klinika SZU
Opis obstarávania:
Súbor fixačných pomôcok pre 2ks lineárnych urýchľovačov, 1ks CT simulátora, 1ks CT zariadenie, 1ks MR zariadenie vrátane súvisiacich služieb určené pre fixáciu končatín, ktoré budú slúžiť pre potreby Onkologickej kliniky SZU FNsP F.D. Roosevelta Banská Bystrica. Fixačné pomôcky sú potrebné na plnohodnotnú prácu s novým prístrojovým vybavením - Lineárny urýchľovač TrueBeam a VitalBeam + nový CT simulátor a tiež sú určené na prácu na MR zariadení a CT zariadení.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 063-159422
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYSúbor fixačných pomôcok pre 2ks lineárnych urýchľovačov, 1ks CT simulátora, 1ks CT zariadenie, 1ks MR zariadenie vrátane súvisiacich služieb určené pre fixáciu končatín:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-07-01T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 21 941,50
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-07-01T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV