dnes je 29.4.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
<jún  august>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: KS/Ozn/02-2021/PL-KSVO
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Združenie miest a obcí, región JE Jaslovské Bohunice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31826385
Trhová 2, 91700 Trnava

Slovensko
Kontaktná osoba: Združenie miest a obcí, región JE Jaslovské Bohunice
Telefón: +421 908284734
Email: ludmila.macejkova@komunalservissk.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zmo.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432631
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: KS/VO/02-21/PL-KSVO
Hlavný kód CPV
09123000-7
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmet zákazky tvorí dodávka zemného plynu, skoordinovanie a zabezpečenie prepravy a distribúcie plynu, resp. poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku v trvaní 24 mesiacov pre verejného obstarávateľa a ďalších verejných obstarávateľov pristupujúcich VO na základe podmienok stanovených v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a v súťažných podkladoch.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 1 006 975,14
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK010:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Odberné miesta zriadené v objektoch verejných obstarávateľov a ďalších verejných obstarávateľov pristupujúcich k verejnému obstarávaniu podľa prílohy č. 2 k SP.
Opis obstarávania:
Predmet zákazky tvorí dodávka zemného plynu, skoordinovanie a zabezpečenie prepravy a distribúcie plynu, resp. poskytovanie systémových služieb v kvalite garantovanej technickými podmienkami prevádzkovateľa distribučnej sústavy vrátane prevzatia zodpovednosti za odchýlku v trvaní 24 mesiacov pre verejného obstarávateľa a ďalších verejných obstarávateľov pristupujúcich k VO na základe podmienok stanovených v týchto súťažných podkladoch v nasledovných tarifných pásmach a predpokladaných množstvách: Tarifná skupina 1 - do 2.138 kWh vrátane Predpokladané množstvo 20,13 MWh Tarifná skupina 2 - nad 2.138 kWh do 18.173 kWh vrátane Predpokladané množstvo 842,88 MWh Tarifná skupina 3 - nad 18.173 kWh do 42.760 kWh vrátane Predpokladané množstvo 3 205,77 MWh Tarifná skupina 4 - nad 42.760 kWh do 69.485 kWh vrátane Predpokladané množstvo 3 254,24 MWh Tarifná skupina 5 - nad 69.485 kWh - do 85.000 kWh vrátane Predpokladané množstvo 1 835,76 MWh Tarifná skupina 6 - nad 85.000 kWh do 100.000 kWh vrátane Predpokladané množstvo 1 151,63 MWh Tarifná skupina 7 - nad 100.000 kWh do 300.000 kWh vrátane Predpokladané množstvo 7 008,27 MWh Tarifná skupina 8 - nad 300.000 kWh do 641.400 kWh vrátane Predpokladané množstvo 5 074,02 MWh
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
24:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 Zákona a preukázať ich splnenie dokladmi podľa § 32 ods. 2, ods. 4 a ods. 5 predložené vo forme originálov alebo úradne overených fotokópii. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods.1 Zákona, v zmysle ktorého hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia vo verejnom obstarávaní podľa § 32 údajmi a dokladmi, zapísanými v zozname hospodárskych subjektov. Upozornenie: Verejný obstarávateľ nemá prístup k informačným systémom verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon proti byrokracii), preto preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods. 3 nie je možné. Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť na dodávku tovaru uvedeného v predmete obstarávania: § 34 ods.1 písm. a) zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľ bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa Zákona. V prípade kratšieho prevádzkovania podnikateľskej činnosti za obdobie jej prevádzkovania) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Uchádzač je oprávnený do zoznamu zaradiť len zákazky, ktorých dodávka bola zrealizovaná v období predchádzajúcich troch rokov od dátumu vyhlásenia verejného obstarávania. V zozname uchádzač uvedie: a) názov alebo obchodné meno odberateľa, b) adresu jeho sídla alebo miesta podnikania, c) názov tovaru, druh tovaru a miesto dodania, d) celkovú cenu za realizáciu dodávky tovaru, e) dátum začiatku a koniec lehoty realizácie dodávky tovaru, (žiadame uviesť so zreteľom na predchádzajúce tri roky odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania), f) meno a funkciu oprávnenej osoby odberateľa a telefónny kontakt na oprávnenú osobu odberateľa. Zoznam musí byť predložený v needitovateľnom formáte napr. pdf ako originál alebo vo forme úradne overenej fotokópie. Ak odberateľom zemného plynu bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ k zoznamu uchádzač môže priložiť potvrdenie o plnení zmluvy (referenciu) v zmysle predloženého zoznamu s uvedením údajov požadovaných v zozname (v zmysle vyššie uvedených odsekov a až f) vrátane dátumu vystavenia, vyjadrenie oprávnenej osoby ku kvalite realizovaných dodávok, podpisu oprávnenej osoby odberateľa a odtlačku pečiatky odberateľa. Uchádzač nie je povinný vo svojej ponuke predkladať referenciu, ktorá sa nachádza v evidencii referencií. Na túto skutočnosť upozorní verejného obstarávateľa a zároveň vo svojej ponuke uvedie adresu internetovej stránky, kde sa predmetná referencia nachádza. Uvedený zoznam musí obsahovať minimálne jednu zákazku na dodávku zemného plynu v minimálnom objeme 350 000,00 EUR s DPH korporátnym odberateľom (nie domácnosťou). Za rozhodné obdobie sa považuje posledné 3 priebežné roky, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania. V prípade, ak uchádzač uvedie v zozname dodávky, ktorých dodávanie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname vyčísli zvlášť iba hodnotu za tú časť dodávok, ktorá bola realizovaná v posudzovanom období. V prípade, ak dodávky realizoval uchádzač ako člen skupiny dodávateľov, vyčísli a uvedie iba finančný objem dodávaný ním samotným. V prípade, ak zoznam dodávok obsahuje aj dodávky, ktorú sú iné, ako predmet zákazky, vyčísli a uvedie iba finančný objem za dodávky zemného plynu.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Nepožaduje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Platné povolenie na podnikanie v energetike - na dodávku zemného plynu, ktoré oprávňuje uchádzača podnikať v oblasti energetiky v súlade s § 6 zákona č. 251/2012 Z. z. o energetike a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Predloženie, resp. sprístupnenie vyššie uvedeného platného povolenia na dodávku zemného plynu, tj. oprávnenia na dodávku tovaru tvoriaceho predmet tejto zákazky je podmienkou splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Sú uvedené v časti B4 súťažných podkladov - Spôsob realizácie elektronickej aukcie
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-08-03T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Predpokladaná hodnota zákazky je stanovená ako predpokladaná celková cena za dodávky zemného plynu pre verejného obstarávateľa a ďalších verejných obstarávateľov pristupujúcich k verejnému obstarávaniu za 24 mesiacov vyjadrená v Eur bez DPH vrátane ceny za služby súvisiace s prepravou a distribúciou a vrátane spotrebnej dane. 2. Komunikačným portálom v zmysle § 20 ods. 2 ZVO je pre potreby tejto zákazky portál www.ezakazky.sk. Súťažné podklady budú každému záujemcovi k dispozícii na komunikačnom elektronickom portáli www.ezakazky.sk bez obmedzenia. Spôsob vyžiadania a poskytnutia súťažných podkladov: a) hospodársky subjekt zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk, b) klikne na názov zákazky, c) klikne na Žiadosť o účasť/o súťažné podklady, d) prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: d1) ak už hospodársky subjekt má v systéme zriadené konto prihlási sa priamo svojimi, už poskytnutými prihlasovacími údajmi (v prípade zabudnutých prihlasovacích údajov zvolí možnosť zaslania prihlasovacích údajov elektronicky na elektronickú adresu; d2) ak ešte hospodársky subjekt nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk. Záujemcovi budú sprístupnené súťažné podklady a všetky ďalšie dokumenty súvisiace so súťažnými podkladmi určené verejným obstarávateľom pre vypracovanie ponuky v elektronickom systéme na elektronickej adrese www.ezakazky.sk. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, podľa zákona môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať v zákonnej lehote určené zákonom o verejnom obstarávaní o ich vysvetlenie priamo v zadávanej zákazke. Žiadosť o vysvetlenie musí byť doručená v primeranej lehote určenej zákonom prostredníctvom elektronického komunikačného portálu www.ezakazky.sk. Nepostačuje, aby žiadosť bola doručená na emailovú adresu kontaktnej osobe verejného obstarávateľa. Vyššie uvedený postup platí aj v prípade, ak hospodársky subjekt získa súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa alebo iným spôsobom. V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie, na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ, ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladov neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. 3. V súlade s § 39 Zákona, hospodársky subjekt môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predbežne nahradiť predložením jednotného európskeho dokumentu (JED). Uchádzač doručí doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti nahradené JED verejnému obstarávateľovi v lehote stanovenej podľa §39, ods. 6 Zákona. 4. Výsledkom verejnej súťaže bude Rámcová dohoda uzatvorená s úspešným uchádzačom na obdobie 24 mesiacov. 5. Plnenie zmluvy podlieha osobitným podmienkam - Zákon č. 251/2012 Z.z. o energetike a Zákon č. 250/2012 Z.z. o regulácií v sieťových odvetviach. 6. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené VO, jeho predmetom nie je obstarávanie inovácií a nejedná sa ani o obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-07-01T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
30.4.2024 - Odvody

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 26.4.2024
1 EUR1,07 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,32 PLN (+0,01)
1 EUR25,16 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV