dnes je 4.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
<august  október>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: Kr/2/21
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Kremnica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00320781
Štefánikovo námestie 1/1, 96701 Kremnica

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Kremnica
Telefón: +421 903373414
Email: enixasro@gmail.com
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.kremnica.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434028
Ďalšie informácie možno získať na adrese
iné (vyplňte prílohu A.I)
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: Kr/2/21
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky sú stavebné práce na administratívnej budove technických služieb v Kremnici za účelom zníženia jej energetickej náročnosti. Predmet zákazky sa nedelí na samostatné časti ani viaceré stavebné objekty, jedná sa vecne, logicky a funkčne o jeden celok.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 330 553,93
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. Hospodársky subjekt preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO: - zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie, alebo - predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO, vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením dokumentu Jednotný európsky dokument (ďalej len JED). Úrad pre verejné obstarávanie zverejnil manuál s vysvetlením k vypĺňaniu JEDu: https://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-553.html Nevyžaduje sa, aby hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní preukazoval splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. g) a h) ZVO, dôkazné bremeno, že hospodársky subjekt nespĺňa tieto podmienky účasti, je na verejnom obstarávateľovi. Podľa § 32 ods. 7 ZVO je podmienka účasti týkajúca sa osobného postavenia podľa ods. 1 písm. b) a c) splnená, ak uchádzač zaplatil nedoplatky alebo mu bolo povolené nedoplatky platiť v splátkach. Verejný obstarávateľ je bez ohľadu na § 152 ods. 4 oprávnený od uchádzača dodatočne vyžiadať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) a c) ZVO. Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 ZVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienkyúčasti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia určil verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 38 ods. 1 písm. a) ZVO.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Finančné a ekonomické postavenie uchádzač preukáže predložením dokladov podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač predloží vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky, kde má vedené účty. K vyjadreniu banky/bánk doplní čestné vyhlásenie, že okrem predložených vyjadrení bánk už nemá v iných bankách vedené účty. Vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky a čestné vyhlásenie nesmie byť staršie ako 3 mesiace ku dňu uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Uchádzač môže podľa § 114 zákona o verejnom obstarávaní predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní jednotným európskym dokumentom (JED) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Bližšie v § 114 zákona o VO a v časti III.1.1 tohto formulára výzvy. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie prostredníctvom inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 tohto zákona, JED obsahuje informácie aj o tejto osobe. Verejný obstarvateľ môže kedykoľvek v priebehu verejného obstarávania písomne požiadať uchádzača o predloženie dokladov nahradených JED. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: Potreba jej zahrnutia medzi podmienky účasti vyplýva z požiadavky verejného obstarávateľa na finančnú spoľahlivosť a stabilitu uchádzača pre zabezpečenie riadnej a uspokojivej realizácie diela.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Z vyjadrenia banky/bánk musia byť zrejmé nasledovné skutočnosti: - uchádzač nie je a nebol v nepovolenom debete, - v prípade splácania úveru uchádzač dodržuje splátkový kalendár alebo uchádzač nečerpá úver z banky, - bežný účet uchádzača nie je a nebol predmetom exekúcie.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: A) Podľa § 34 ods. 1 písm. b) - zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia prác: zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. B) Podľa § 34 ods. 1 písm. d) opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. C) Podľa § 34 ods. 1 písm. g) údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Odôvodnenie primeranosti a potreby vyššie uvedených podmienok účasti: Požiadavky a minimálne úrovne štandardov sú primerané a ich potreby vyplynuli z dôvodu overenia skúseností uchádzačov pre realizáciu stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, poskytujú verejnému obstarávateľovi informáciu o primeranej záruke, že uchádzač bude schopný plniť predmet VO, čo do rozsahu a kvality. Predmet zákazky bude v prípade schválenia žiadosti o NFP financovaný z prostriedkov EÚ a verejných zdrojov, pričom je kladený dôraz na efektivitu a hospodárnosť vynakladaných finančných prostriedkov a dosiahnutie úspor. Prítomnosť odborne spôsobilých osôb, ktoré budú k dispozícii uchádzačovi počas trvania zmluvy je predpokladom, aby zákazka bola poskytnutá v zmysle opisu predmetu zákazky, v požadovanej kvalite, bolo zabezpečené dosiahnutie ukazovateľov projektu a energetickej hospodárnosti budovy a bezpečnosť počas realizácie diela. Ceny resp. údaje v inej mene ako je EUR je potrebné prepočítať priemerným ročným kurzom stanoveným Európskou centrálnou bankou na daný rok, ku ktorému sa plnenie viaže a uviesť ako bola vypočítaná. Ak sa plnenie tovaru viaže k roku, pre ktorý ešte nie je stanovený priemerný ročný kurz podľa predchádzajúcej vety, cenu v inej mene ako je EUR je potrebné prepočítať kurzom stanoveným Európskou centrálnou bankou pre rozhodný dátum plnenia. Splnenie podmienok časti možno predbežne nahradiť v zmysle § 39 zákona o VO: JED-om, ktorým uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstrávateľom. V zmysle § 114 ods. 1 ZVO môže hospodársky subjekt predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti aj čestným vyhlásením. Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v zmysle § 34 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ v súlade s § 34 ods. 3 zákona o VO požaduje, aby uchádzač alebo záujemca a iná osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu A) - Uchádzač predloží zoznam stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania doplnený referenciami, min. objem: 300 tis. EUR bez DPH. K bodu B) - Uchádzač musí preukázať opatrenia použité na zabezpečenie kvality zatepľovacieho systému a tiež k vonkajším otvorovým konštrukciám - uchádzač predloží platnú licenciu na kontaktný zatepľovací systém alebo certifikát o odbornej spôsobilosti aplikovať kontaktný zatepľovací systém používaný pri zatepľovaní obvodových plášťov budov a tiež na vonkajšie otvorové konštrukcie. K bodu C) - Uchádzač predloží: - oprávnenie na výkon bezpečnostného technika s príslušným oprávnením v zmysle platných právnych predpisov, najmä podľa nariadenia vlády SR č. 396/2006 Z.z. o minimálnych bezpečnostných a zdravotných požiadavkách na stavenisku resp. iné ekvivalentné osvedčenie platné v EÚ na činnosť koordinátora bezpečnosti stavby, - osvedčenie o odbornej spôsobilosti na výkon činnosti stavbyvedúceho so zameraním na pozemné stavby, t.z. Osvedčenie SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov resp. obdobného osvedčenia vydaného v krajine EU; stavbyvedúci preukáže prax na pozícii stavbyvedúci v oblasti predmetu zákazky predložením profesijného životopisu s uvedením stavieb, na ktorých bol stavbyvedúcim.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-09-24T09:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk)
Trvanie v mesiacoch: 12
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-09-24T14:00:00
Miesto: Enixa, s.r.o., kanc. Revolučná 2, 010 01 Žilina
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je verejné, za účasti oprávnených osôb - bližšie v súťažných podkladoch.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
V súlade s § 38 ZVO ods. 1 písm. d) sa stanovuje uchádzačom podmienka podľa § 40 ods. 6 písm. g): Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača z verejného obstarávania, ak na základe dôveryhodných informácií nadobudne dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v tomto verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž. V súlade s § 112 ods. 6 sa splnenie podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kriétria na vyhodnotenie ponúk. Na skupinu dodávateľov sa uplatňujú pravidlá podľa § 37 zákona o VO. Pri využií tsubdodávateľov sa postupuje podľa § 41 zákona o VO. Zmluva, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, musí byť uzavretá v slade s § 11 zákona o VO v znení účinnom od 01.02.2017. Vzhľadom na podmienky časti, technické špecifikcie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy vykazuje VO znaky zeleného verejného obstarávania, nejedná sa o obstarávanie inovácií ani VO zameraného na sociálne aspekty. V súlade s § 56 ods. 15 ZVO si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo podľa svojho uváženia predĺžiť lehotu na poskytnutie súčinnosti zo strany uchádzačov stanovenú v § 56 ods. 8, 10 až 14 na viac ako 10 pracovných dní. Uchádzač je povinný uviesť osobu resp. osoby, ktoré ponuku vypracovali, ak ju nevypracoval sám. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zákazku nerealizovať v prípade neschválenia podanej žiadosti o NFP na predmet zákazky alebo neuzatvorenia zmluvy o NFP.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-09-03T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
15.5.2024 - Daň z príjmu právnickej osoby

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 3.5.2024
1 EUR1,07 USD (+0,01)
1 EUR0,86 GBP (+0,01)
1 EUR4,33 PLN (+0,01)
1 EUR25,03 CZK (-0,06)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV