dnes je 18.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
október 2021
PoUtStŠtPiSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
<september  november>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 1345/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Senica
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00309974
Štefánikova 1408/56, 90525 Senica

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Senica
Telefón: +421 908225248
Email: turcanova@apuen.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.senica.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/434519
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 1345/2021
Hlavný kód CPV
90513000-6
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je zabezpečenie služieb zvozu a zneškodňovania komunálneho odpadu vyprodukovaného občanmi mesta Senica. Súčasťou poskytovaných služieb je aj prevádzka zberného dvora na území mesta Senica, ktorý bude každý pracovný deň v určených hodinách v prevádzke pre potreby občanov a obyvateľov mesta Senica. Poskytovateľ služieb sa podpisom zmluvy zaväzuje rozmiestniť a udržiavať čisté zberné nádoby, ktoré bude verejnému obstarávateľovi prenajímať, zvážať a zneškodňovať komunálny odpad na území mesta Senica a vytriedený odpad, ktorý obyvatelia mesta prinesú na zberný dvor. Odpad, ktorý nie je možné zhodnotiť, poskytovateľ služby zneškodní na skládke zmesového komunálneho odpadu.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 7 712 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
90513100-7

90513200-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Mesto Senica
Opis obstarávania:
Verejný obstarávateľ hľadá poskytovateľa, ktorý bude zvážať a zneškodňovať komunálny odpad na skládke odpadov v súlade so zákonom 382/2018 Z.z. o skládkovaní odpadov a ďalšími všeobecne záväznými právnymi predpismi v priebehu najbližších 6 rokov. Ide o likvidáciu najmä nasledovných skupín a druhov odpadov: 200301 Zmesový komunálny odpad v predpokladanom objeme cca 5000 t/ročne 20 03 07 Objemový odpad v predpokladanom objeme cca 800t/ročne 20 03 08 Drobný stavebný odpad v objeme cca 250t/ročne Poskytovateľ služby bude súčasne prevádzkovať zberný dvor na území mesta Senica (napr. na mieste aktuálne prevádzkovaného zberného dvora, ktorý je prevádzkovaný na pozemku mesta).
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
7 712 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
72:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZOVO) spôsobom uvedeným v zákone o verejnom obstarávaní (napr. predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 alebo zápisom v registri hospodárskych subjektov § 152 ZOVO alebo v zápisom v obdobnom registri iného členského štátu). Verejný obstarávateľ má prístup k informačným systémom verejnej správy (portál oversi.sk), prostredníctvom ktorého má prístup k týmto registrom: -Register právnických osôb (t.j. ŽR, ORSR, RPO) -Pohľadávky ZP, -Nedoplatky na poistnom SP, -Pohľadávky FSSR.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Verejný obstarávateľ v rámci plnenia zmluvy bude vyžadovať spoločensky zodpovedné správanie dodávateľa, konkrétne: -dodávateľ bude organizovať vzdelávacie podujatia pre žiakov ZŠ v zriaď. pôsobnosti mesta na tému separovaného zberu a nakladania s odpadmi; -dodávateľ bude zvyšovať povedomie občanov: - formou prípravy obsahu príspevku alebo článku za účelom jeho publikovania v mesačníku, na sociálnych sieťach Mesta Senica a na webom sídle Mesta Senica; - formou príspevku do regionálnej televízie; - formou výroby a distribúcie informačných letákov do jednotlivých domácností poplatníkov; -dodávateľ bude podporovať podujatia mesta zamerané na ekologické témy; -dodávateľ bude zriadi kont. tel. číslo pre obyvateľov mesta, na ktorom budú poskytované informácie o poskytovaní služby (vrátane usmernení o triedení odpadu); -dodávateľ bude bude zabezpečovať službu v súlade s požiadavkami zák. č. 214/2021 Z.z. o podpore ekologických vozidiel.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-11-02T09:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1.Verejný obstarávateľ bude ponuky vyhodnocovať tzv. superreverzným postupom podľa § 66 ods. 7 druhá veta tzn. komisia najprv zoradí ponuky podľa kritériá na vyhodnotenie ponúk a následne len u uchádzača predbežne umiestneného na 1. mieste bude vyhodnocovať splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky. 2.Ponuky sa predkladajú podľa § 49 prostredníctvom systému Josephine a spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch. Ponuka je vyhotovená elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a vložená do systému Josephine umiestnenom na webovej adrese https://josephine.proebiz.com/ Predkladanie ponúk je umožnené iba autentifikovaným uchádzačom. Možné spôsoby autentifikácie sú uvedené v súťažných podkladoch spolu s potrebnými lehotami. 3. Verejný obstarávateľ neaplikoval prípravné trhové konzultácie. 4. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči mestu Senica, bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 5. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je povinný ho vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ NEPOVOĽUJE vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. Doklady a dokumenty dočasne nahradené JED musia preukazovať stav platný k dátumu predkladania ponúk. 6. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania, tj. pred aj po lehote na predkladanie ponúk postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému Josephine. Pravidlá pre doručovanie zásielok: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi okamihom jej prevzatia. Za okamih prevzatia sa považuje okamih, od kedy má adresát objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, tj. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. 7. Poukazujúc na špecifické požiadavky plnenia zmluvy uvedené v bode III.2.2 predstavuje toto obstarávanie zelené obstarávanie a sociálne obstarávanie. S ohľadom na požiadavku váženia kontrajnerových nádob a zbere týchto dát, ide súčasne aj o inovatívne verejné obstarávanie.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-10-01T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV