dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: N008/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Obec Lehnice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00305553
Lehnice 89, 93037 Lehnice

Slovensko
Kontaktná osoba: Obec Lehnice
Telefón: +421 948681179
Email: info@psagentura.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432402
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: N008/2021
Hlavný kód CPV
33100000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka zdravotníckej techniky, zariadenia a vybavenia. Predmet zákazky sa delí na päť častí: 1. Zariadenia pre ambulanciu všeobecného lekára 2. Zariadenia pre pediatrickú ambulanciu 3. Zariadenia pre gynekologickú ambulanciu 4. Zariadenia pre stomatologickú ambulanciu 5. Zariadenia pre internú ambulanciu
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 118 634,46
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
OPIS
Názov
Zariadenia pre ambulanciu všeobecného lekára
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
33100000-1

33192210-7

33121500-9

33190000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania predmetu zmluvy je Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti Lehnice, Okres Dunajská Streda, Obec Lehnice, k.ú. Veľký Lég, LV č.1353
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie zariadenia ambulancie všeobecného lekára. Logický celok č. 1: Pojazdný nástrojový stolík 1 ks Logický celok č. 2: Vyšetrovací stôl so zdvíhacím podhlavníkom 1 ks Logický celok č. 3: Vyšetrovacie svietidlo 1 ks Logický celok č. 4: Germicídny žiarič 2 ks Logický celok č. 5: Vyšetrovacie lôžko pre dospelých 1 ks Logický celok č. 6: EKG prístroj 12-zvodový 1 ks Logický celok č. 7: Analyzátor do ambulancie - 1 ks Vybavenie sa dodáva ako celok
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
21 349,53:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
42:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-PO2-SC212-2018-33
Doplňujúce informácie:

Názov
Zariadenia pre pediatrickú ambulanciu
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
33100000-1

33192210-7

33190000-8

33191100-6

38434000-6

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania predmetu zmluvy je Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti Lehnice, Okres Dunajská Streda, Obec Lehnice, k.ú. Veľký Lég, LV č.1353
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie pre pediatrickú ambulanciu. Logický celok č. 1: Pojazdný nástrojový stolík 1 ks Logický celok č. 2: Vyšetrovací stôl so zdvíhacím podhlavníkom 1 ks Logický celok č. 3: Vyšetrovacie svietidlo 1 ks Logický celok č. 4: Germicídny žiarič 2 ks Logický celok č. 5: Horúcovzdušný sterilizátor - 1 ks Logický celok č. 6: Prístroj na vyšetrenie zraku 1 ks Logický celok č. 7: Analyzátor do ambulancie 1 ks Vybavenie sa dodáva ako celok
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
20 640,83:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
42:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-PO2-SC212-2018-33
Doplňujúce informácie:

Názov
Zariadenia pre gynekologickú ambulanciu
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
33100000-1

33192210-7

31520000-7

33191100-6

33164100-8

38434210-1

33123230-9

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania predmetu zmluvy je Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti Lehnice, Okres Dunajská Streda, Obec Lehnice, k.ú. Veľký Lég, LV č.1353
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie zariadenia pre gynekologickú ambulanciu. Logický celok č. 1: Pojazdný nástrojový stolík 1 ks Logický celok č. 2: Vyšetrovacie svietidlo 1 ks Logický celok č. 3: Germicídny žiarič 2 ks Logický celok č. 4: Horúcovzdušný sterilizátor 2 ks Logický celok č. 5: Gynekologický vyšetrovací stôl so zdvíhacím podhlavníkom 1 ks Logický celok č. 6: Kolposkop 1 ks Logický celok č. 7: Sono prístroj so sondami pre gynekologické vyšetrenia 1 ks Logický celok č. 8: Kardiotokograf 1 ks Vybavenie sa dodáva ako celok
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
49 747,63:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
42:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-PO2-SC212-2018-33
Doplňujúce informácie:

Názov
Zariadenia pre internú ambulanciu
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
33100000-1

33192200-4

33192210-7

33191100-6

33121500-9

33194100-7

33194120-3

33123210-3

33182100-0

33123000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK021:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Miestom dodania predmetu zmluvy je Centrum integrovanej zdravotnej starostlivosti Lehnice, Okres Dunajská Streda, Obec Lehnice, k.ú. Veľký Lég, LV č.1353
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie zariadenia pre internú ambulanciu. Logický celok č. 1: Pojazdný nástrojový stolík 1 ks Logický celok č. 2: Vyšetrovací stôl so zdvíhacím podhlavníkom 1 ks Logický celok č. 3: Vyšetrovacie svietidlo 1 ks Logický celok č. 4: Germicídny žiarič 1 ks Logický celok č. 5: Horúcovzdušný sterilizátor 1 ks Logický celok č. 6: EKG prístroj 12-zvodový 1 ks Logický celok č. 7: Defibrilátor 1 ks Logický celok č. 8: Kreslo na podávanie infúzií 1 ks Logický celok č. 9: 24 hod snímač - Holter EKG 1 ks+ Logický celok č. 10: 24 hod snímač - Holter TK 1 ks Vybavenie sa dodáva ako celok
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
26 896,47:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v dňoch (od zadania zákazky)
42:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: IROP-PO2-SC212-2018-33
Doplňujúce informácie:

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v súlade s § 32 ods. 1 písm. a) až h) a ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. 1.2 Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených vyššie alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, 1.3 Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu, 1.4 Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. 1.5 V súlade s §32 ods. 3 zákona verejný obstarávateľ uvádza, že má prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy (zákon č. 177/2018 Z.z.). Uchádzač nepredkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), c) a e). Ak uchádzač alebo záujemca nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a), je povinný na účely preukázania podmienky podľa odseku 1 písm. a) poskytnúť verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Údaje podľa predchádzajúcej vety verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu bezodkladne zašle v elektronickej podobe prostredníctvom elektronickej komunikácie Generálnej prokuratúre Slovenskej republiky na vydanie výpisu z registra trestov. Vyššie uvedené sa nevzťahuje na zahraničného uchádzača u ktorého si verejný obstarávateľ cez informačné systémy verejnej správy nevie overiť splnenie podmienok účasti.
Ekonomické a finančné postavenie
Technická a odborná spôsobilosť
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 086-221790
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-07-07T10:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-07-07T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Presné informácie o termínoch na postup preskúmania: Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii v celom procese obstarávania postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO. Ponuky budú predkladané prostredníctvom komunikačného rozhrania systému EVO.
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-06-02T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV