dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 11650/2020-005
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Banskobystrický samosprávny kraj
Vnútroštátne identifikačné číslo: 37828100
Nám. SNP 23, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Banskobystrický samosprávny kraj
Telefón: +421 949014600
Email: beata.fulneckova@bbsk.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 11650/2020-005
Hlavný kód CPV
39100000-3
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom verejného obstarávania (Výzvy) je dodanie interiérového vybavenia nábytku pre organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti Banskobystrického samosprávneho kraja v zmysle Prílohy č. 4a a 4b týchto SP a všetky s tým súvisiace práce, ktorými sa rozumejú doprava na miesto určenia, inštalácia/montáž na mieste určenia, zneškodnenie a vývoz vzniknutého odpadu k projektu Ministerstva školstva, vedy a výskumu a športu Slovenskej republiky s názvom: Moderné vzdelávanie pre prax." Predmet zákazky je rozdelený na dve samostatné časti: Časť predmetu zákazky č. 1 Školský nábytok Časť predmetu zákazky č. 2 Tabule Všetky náklady na dopravu, zmontovanie tovaru a ostatné práce priamo aj nepriamo súvisiace s dodaním tovaru musia byť súčasťou kúpnej ceny. Minimálne požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom ako aj podrobné vymedzenie predmetu zákazky sú uvedené v prílohách SP, najmä v Prílohe č. 3a a v Prílohe č. 3b - Technická špecifikácia ponúkaného tovaru pre každú časť predmetu zákazky samostatne a ostatných prílohách Súťažných podkladov. Podrobná špecifikácia predmetnej Výzvy, jej presný rozsah ako aj ostatné doplňujúce informácie boli uvedené v predmetnej výzve č. 5 v rámci zriadeného DNS, ktorá bola zároveň zaslaná spolu so všetkými prílohami kvalifikovaným záujemcom prostredníctvom systému JOSEPHINE. SP spolu s prílohami sú voľne dostupné na URL adrese, konkrétne: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/11155/summary.
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 2
OPIS
Názov
Dodanie nábytku pre Banskobystrický samosprávny kraj - interiérové vybavenie pre jednotlivé organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti BBSK (Výzva č. 5).
Časť č.: 1. Školský nábytok.
Dodatočné kódy CPV
39110000-6

39120000-9

39130000-2

39150000-8

39160000-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Verejný obstarávateľ požaduje dodať predmet zákazky na odberné miesta uvedené v Prílohe č. 4a a4b SP, a to za dodržania podmienok týkajúcich sa balení tovaru a ich minimálnych množstiev.
Opis obstarávania:
Predmetom verejného obstarávania (Výzvy) je dodanie interiérového vybavenia nábytku pre organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti Banskobystrického samosprávneho kraja v zmysle Prílohy č. 4a a 4b týchto SP a všetky s tým súvisiace práce, ktorými sa rozumejú doprava na miesto určenia, inštalácia/montáž na mieste určenia, zneškodnenie a vývoz vzniknutého odpadu k projektu Ministerstva školstva, vedy a výskumu a športu Slovenskej republiky s názvom: Moderné vzdelávanie pre prax." Predmet zákazky je rozdelený na dve samostatné časti: Časť predmetu zákazky č. 1 Školský nábytok Časť predmetu zákazky č. 2 Tabule Všetky náklady na dopravu, zmontovanie tovaru a ostatné práce priamo aj nepriamo súvisiace s dodaním tovaru musia byť súčasťou kúpnej ceny. Minimálne požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom ako aj podrobné vymedzenie predmetu zákazky sú uvedené v prílohách SP, najmä v Prílohe č. 3a a v Prílohe č. 3b - Technická špecifikácia ponúkaného tovaru pre každú časť predmetu zákazky samostatne a ostatných prílohách Súťažných podkladov. Podrobná špecifikácia predmetnej Výzvy, jej presný rozsah ako aj ostatné doplňujúce informácie boli uvedené v predmetnej výzve č. 5 v rámci zriadeného DNS, ktorá bola zároveň zaslaná spolu so všetkými prílohami kvalifikovaným záujemcom prostredníctvom systému JOSEPHINE. SP spolu s prílohami sú voľne dostupné na URL adrese, konkrétne: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/11155/summary.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude spolufinancovaný zo štrukturálnych a investičných fondov EÚ vrámci Operačného programu Ľudské zdroje v súlade so Zmluvou o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. OPĽZ/127/2020 a zvlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
Doplňujúce informácie

Názov
Dodanie nábytku pre Banskobystrický samosprávny kraj - interiérové vybavenie pre jednotlivé organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti BBSK (Výzva č. 5).
Časť č.: 2. Tabule.
Dodatočné kódy CPV
39150000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK032:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Verejný obstarávateľ požaduje dodať predmet zákazky na odberné miesta uvedené v Prílohe č. 4a a4b SP, a to za dodržania podmienok týkajúcich sa balení tovaru a ich minimálnych množstiev.
Opis obstarávania:
Predmetom verejného obstarávania (Výzvy) je dodanie interiérového vybavenia nábytku pre organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti Banskobystrického samosprávneho kraja v zmysle Prílohy č. 4a a 4b týchto SP a všetky s tým súvisiace práce, ktorými sa rozumejú doprava na miesto určenia, inštalácia/montáž na mieste určenia, zneškodnenie a vývoz vzniknutého odpadu k projektu Ministerstva školstva, vedy a výskumu a športu Slovenskej republiky s názvom: Moderné vzdelávanie pre prax." Predmet zákazky je rozdelený na dve samostatné časti: Časť predmetu zákazky č. 1 Školský nábytok Časť predmetu zákazky č. 2 Tabule Všetky náklady na dopravu, zmontovanie tovaru a ostatné práce priamo aj nepriamo súvisiace s dodaním tovaru musia byť súčasťou kúpnej ceny. Minimálne požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom ako aj podrobné vymedzenie predmetu zákazky sú uvedené v prílohách SP, najmä v Prílohe č. 3a a v Prílohe č. 3b - Technická špecifikácia ponúkaného tovaru pre každú časť predmetu zákazky samostatne a ostatných prílohách Súťažných podkladov. Podrobná špecifikácia predmetnej Výzvy, jej presný rozsah ako aj ostatné doplňujúce informácie boli uvedené v predmetnej výzve č. 5 v rámci zriadeného DNS, ktorá bola zároveň zaslaná spolu so všetkými prílohami kvalifikovaným záujemcom prostredníctvom systému JOSEPHINE. SP spolu s prílohami sú voľne dostupné na URL adrese, konkrétne: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/11155/summary.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: Predmet zákazky bude spolufinancovaný zo štrukturálnych a investičných fondov EÚ vrámci Operačného programu Ľudské zdroje v súlade so Zmluvou o poskytnutí nenávratného finančného príspevku č. OPĽZ/127/2020 a zvlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 067-158990
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY5:1.:Dodanie nábytku pre Banskobystrický samosprávny kraj - interiérové vybavenie pre jednotlivé organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti BBSK (Výzva č. 5) - Časť predmetu zákazky č. 1 Školský nábytok.:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-05-18T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 7
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 7
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 7
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 13 376,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

5:2:Dodanie nábytku pre Banskobystrický samosprávny kraj - interiérové vybavenie pre jednotlivé organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti BBSK (Výzva č. 5) - Časť predmetu zákazky č. 2 Tabule.:
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-05-18T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 0
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 294,11
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Predmetom verejného obstarávania (Výzvy) je dodanie interiérového vybavenia nábytku pre organizácie v zriaďovateľskej pôsobnosti Banskobystrického samosprávneho kraja v zmysle Prílohy č. 4a a 4b týchto SP a všetky s tým súvisiace práce, ktorými sa rozumejú doprava na miesto určenia, inštalácia/montáž na mieste určenia, zneškodnenie a vývoz vzniknutého odpadu k projektu Ministerstva školstva, vedy a výskumu a športu Slovenskej republiky s názvom: Moderné vzdelávanie pre prax." Predmet zákazky je rozdelený na dve samostatné časti: Časť predmetu zákazky č. 1 Školský nábytok Časť predmetu zákazky č. 2 Tabule Všetky náklady na dopravu, zmontovanie tovaru a ostatné práce priamo aj nepriamo súvisiace s dodaním tovaru musia byť súčasťou kúpnej ceny. Minimálne požiadavky na predmet zákazky stanovené verejným obstarávateľom ako aj podrobné vymedzenie predmetu zákazky sú uvedené v prílohách SP, najmä v Prílohe č. 3a a v Prílohe č. 3b - Technická špecifikácia ponúkaného tovaru pre každú časť predmetu zákazky samostatne a ostatných prílohách Súťažných podkladov. Podrobná špecifikácia predmetnej Výzvy, jej presný rozsah ako aj ostatné doplňujúce informácie boli uvedené v predmetnej výzve č. 5 v rámci zriadeného DNS, ktorá bola zároveň zaslaná spolu so všetkými prílohami kvalifikovaným záujemcom prostredníctvom systému JOSEPHINE. Toto oznámenie o výsledku verejného obstarávania je oznámením k zákazkám zadávaným v rámci DNS prevádzkovaného centrálnou obstarávacou organizáciou Banskobystrický samosprávny kraj (COO BBSK). Dokumenty k zriadenému DNS: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/7064/summary Dokumenty k zákazke, ktoré sú predmetom tohto oznámenia: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/11155/summary Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy sa nejedná o zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií ani o obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-03T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV