dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: LK_Strojceky_TIS
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
eurobus, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36211079
Staničné námestie 9, 04204 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: eurobus, a.s.
Telefón: +421 905349651
Email: cermakova@eurobus.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.eurobus.sk/
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/428279
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na: vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
30200000-1
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmet zákazky sa skladá z nasledovných logických celkov: Logický celok 1: Palubný počítač PAD a MHD Logický celok 2: Personalizačné pracovisko pre grafickú a elektronickú personalizáciu bezkontaktných čipových kariet Logický celok 3: Aplikácia alebo HW zariadenie pre kontrolnú činnosť dopravcu - kontrola cestovných lístkov Logický celok 4: Vozidlový kamerový systém PAD a MHD Logický celok 5: Vozidlový panelový informačný systém PAD a MHD Logický celok 6: Verejná WIFI sieť PAD a MHD vo vozidle
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 3 597 372,67
bez DPH
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
48000000-8

35261000-1

30231100-8

30232000-4

30237200-1

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK042:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
- eurobus, a.s. Staničné námestie č. 9, 042 04 Košice, - eurobus, a.s. Dopravný závod, Duklianska 47, 052 63 Spišská Nová Ves, - eurobus, a.s. Dopravný závod, Šafárikova 91, 048 80 Rožňava.
Opis obstarávania:
Logický celok/Položka predmetu zákazky/Popis položky/Merná jednotka (MJ)/Množstvo MJ 1/ - PAD palubný počítač vrátane tlačiarne s čítačkami, komunikačnej jednotky a podstavy/položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/258 - MHD palubný počítač vrátane tlačiarne s čítačkami, komunikačnej jednotky a podstavy/položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/22 2/ - Personálny počítač k personalizačnému pracovisku /položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/9 - Tlačiareň na grafickú potlač BČK k personalizačnému pracovisku /položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/3 - Digitálna IP kamera k personalizačnému pracovisku /položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/3 - Čítačka BČK k personalizačnému pracovisku /položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/9 - Tlačiareň na potvrdenky k personalizačnému pracovisku /položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/9 3/ - Aplikácia alebo HW zariadenie pre kontrolnú činnosť dopravcu - kontrola cestovných lístkov/položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/4 4/ - Vozidlový kamerový systém PAD/položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/256 - Vozidlový kamerový systém MHD/položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/16 5/ - LED tabuľa vonkajšia predná PAD/personálny počítač/ks/41 - LED tabuľa vonkajšia bočná PAD/personálny počítač/ks/41 - LED tabuľa vonkajšia zadná PAD/personálny počítač/ks/256 - LCD tabuľa vnútorná min. 19" PAD/personálny počítač/ks/9 - LCD tabuľa vnútorná min. 29" PAD/personálny počítač/ks/247 - LED tabuľa vonkajšia predná MHD/personálny počítač/ks/6 - LED tabuľa vonkajšia bočná MHD/personálny počítač/ks/6 - LED tabuľa vonkajšia zadná MHD/personálny počítač/ks/7 - LCD tabuľa vnútorná min. 19" MHD/personálny počítač/ks/2 - LCD tabuľa vnútorná min. 29" MHD/personálny počítač/ks/14 6/ - WIFI do autobusov PAD/položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/224 - WIFI do autobusov MHD/položka v zmysle Opisu predmetu zákazky/ks/23
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
3 597 372,67:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
18:
Informácie o obnovenom obstarávaní
Toto obstarávanie môže byť obnovené: Nie
Informácie o variantoch
Budú sa akceptovať varianty: Nie
Informácie o opciách
Opcie: Nie
Informácie o elektronických katalógoch
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Áno
Číslo projektu alebo referenčné číslo: NFP 302011K748
Doplňujúce informácie:
Zákazka bude financovaná: - z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa, resp. úverov - zo štátneho rozpočtu, - poskytnutím NFP z fondov Európskej únie: kód projektu v ITMS2014 NFP 302011K748 realizovaného v rámci výzvy kód IROP-P01-SC121-2016-12 na predkladanie žiadostí o NFP, vyhlásenej dňa 06.12.2016, Ministerstvom pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR v rámci Operačného programu - Integrovaný regionálny operačný program.

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní predložením originálnych dokladov alebo ich úradne osvedčených kópií u ktorých sa to vyžaduje, prípadne dokladmi podľa § 32 ods. 4 alebo 5 zákona o verejnom obstarávaní za podmienok ktoré sú v týchto odsekoch uvedené, resp. podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní: - § 32 ods. 1 písm. a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, - § 32 ods. 1 písm. b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, - § 32 ods. 1 písm. c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, - § 32 ods. 1 písm. d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku - § 32 ods. 1 písm. e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu - § 32 ods. 1 písm. f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - § 32 ods. 1 písm. g) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov,47) za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať - § 32 ods. 1 písm. h) nedopustil sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať - Uchádzač osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní preukáže podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nasledovne: a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením Podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže uchádzač predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: 2.1 Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách). Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie finančného a ekonomického postavenia. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej finančné a ekonomické postavenie mieni preukázať svoje ekonomické a finančné postavenie. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia spoločne. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzač vkladá v ponuke elektronicky do IS evo.eBIT v súlade so súťažnými podkladmi. 2.2 Podľa § 33 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač predloží prehľad o celkovom obrate a ak je to vhodné, prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky alebo koncesie týka, najviac za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna úroveň požadovaná obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.2) - 2.1 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Vyjadrenie banky/bánk alebo pobočky zahraničnej banky/bánk (bánk vtedy, ak uchádzač má otvorených viac podnikateľských účtov vo viacerých bankách) nie staršie ako 3 mesiace ku dňu predkladania ponuky, že uchádzač: a) nie je v nepovolenom debete, b) plní voči banke/bankám alebo pobočke/pobočkám všetky záväzky, ktoré vyplývajú z úverových vzťahov, c) na jeho účet/účty nie je vydaný exekučný príkaz na pohľadávku z účtu v banke uchádzača. Súčasne treba k vyjadreniu banky/bánk predložiť aj čestné vyhlásenie štatutárneho orgánu uchádzača, v ktorých bankách alebo pobočkách zahraničných bánk má vedený účet/vedené účty. Nie je možné nahradiť požadované potvrdenie, resp. potvrdenia príslušnej banky/bánk alebo pobočky/pobočiek výpisom z účtu uchádzača v príslušnej banke/bankách alebo pobočke/ pobočkách.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní a bodu III.1.2) - 2.2 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania: Uchádzač musí preukázať, že dosiahol obrat v oblasti predmetu zákazky spolu za posledné tri hospodárske roky v minimálnej výške 1 000 000,00 EUR bez DPH, alebo ich ekvivalent v cudzej mene. Požadovaná forma dokumentov: -overené príslušným správcom dane alebo audítorom, v originálnom vyhotovení alebo overenej fotokópii, alebo -overené správcom Registra účtovných závierok, v originálnom vyhotovení alebo overenej fotokópii, alebo uvedením informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok (http://www.registeruz.sk/) s presným odkazom na uverejnený dokument (celou URL adresou, t.j. celým reťazcom znakov, určujúcim presnú špecifikáciu umiestnenia dokumentu na Internete).
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Zoznam a krátky opis kritérií výberu: III.1.3.1) § 34 ods. 1 písm. a) Uchádzač predloží zoznam dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, dodaných za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len zoznam dodávok). Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň uverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v európskom vestníku. Zoznam dodávok musí obsahovať minimálne tieto údaje: - obchodné meno a sídlo predávajúceho - obchodné meno a sídlo odberateľa, - lehota dodania, - množstvo dodaného tovaru alebo druh, prípadne sortiment dodaného tovaru, - celkovú zmluvnú cenu, ktorou sa rozumie celková zmluvná cena za dodanie tovaru (ďalej len cena) - kontaktnú osobu odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname, Mena pre cenu: EUR. Cenu je potrebné uviesť v štruktúre: cena bez DPH, DPH a cena s DPH pre jednoznačné posúdenie splnenia požadovanej minimálnej úrovne. Údaje, ktoré sú vyjadrené sumou v cudzej mene (inej ako EUR), uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR. Prepočet inej meny na EUR uchádzač prepočíta kurzom ECB platným v posledný deň príslušného kalendárneho roka. Ak sa dodávka tovaru viaže k roku, pre ktorý ešte nie je stanovený priemerný ročný kurz podľa predchádzajúcej vety, cenu v inej mene ako je EUR je potrebné prepočítať kurzom stanoveným ECB k dátumu vyhlásenia. Minimálna úroveň požadovaného zoznamu dodávok tovaru rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky musí obsahovať minimálne jednu (1) zákazku s predmetom dodávky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky spočívajúcu v dodávke, inštalácii a integrácii riadiaceho a vybavovacieho vozidlového systému s minimálnym množstvom 90 ks vozidlových zariadení v rámci jedného uceleného komplexného systému, ktorý je plne funkčný a integrovaný v reálnej prevádzke ako jeden celok, a ktorý obsahuje minimálne nasledujúce kľúčové komponenty: - tlačiareň s čítačkou bezkontaktných čipových kariet splňujúcu normu ISO 14443 - palubný počítač s vlastným interným operačným systémom na báze open source. Pre posúdenie minimálnej požadovanej úrovne, musí byť z každej dodávky zo zoznamu dodávok vyčíslená hodnota, ktorá: - zohľadňuje alikvotný rozsah len pre požadované posudzované obdobie (ak je to uplatniteľné), - zohľadňuje len dodávku tovaru rovnakého alebo podobného charakteru a súvisiacich služieb ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné), - zohľadňuje alikvotný podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné), - je správne vyčíslená podľa tohto bodu. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať, že má dostatočné skúsenosti s realizáciou zákaziek podobného charakteru ako je predmet zákazky, ako aj s dodávkou, inštaláciou a integráciou riadiaceho a vybavovacieho vozidlového systému podobného rozsahu a zložitosti ako je predmet zákazky. III.1.3.2) § 34 ods. 1 písm. d) spôsobom podľa § 35 ZVO: Uchádzač predloží Certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom podľa požiadaviek normy ISO 9001 pre oblasť predmetu zákazky alebo porovnateľný certifikát, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem; uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky v minimálnej výške 3 000 000 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Uchádzač predloží Certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom podľa požiadaviek normy ISO 9001 pre oblasť predmetu zákazky alebo porovnateľný certifikát, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem; uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. III.1.3.3) § 34 ods. 1 písm. d) spôsobom podľa § 35 ZVO: Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač predloží Certifikát ISO 27001: Systém manažérstva informačnej bezpečnosti pre oblasť predmetu zákazkalebo porovnateľný certifikát, pričom tento certifikát musí vychádzať zo slovenských technických noriem, alebo z noriem členských štátov Európskeho spoločenstva. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam manažérstva informačnej bezpečnosti podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Odôvodnenie primeranosti podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predloženie uvedeného certifikátu za účelom overenia a potvrdenia splnenia noriem zabezpečenia informačnej bezpečnosti uchádzačom. Predložením certifikátu uchádzač preukáže dôveryhodnosť, že so získanými informáciami a údajmi bude narábať obozretne, a že ich bude spravovať v zmysle zadefinovaných bezpečnostných pravidiel. III.1.3.4) Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 34 ZVO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom. III.1.3.5) V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, musí verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. III.1.3.6) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3 ZVO. III.1.3.7) Vyžaduje sa predloženie kópií všetkých dokladov vrátane úradných prekladov (sken originálov alebo úradne osvedčené kópie) , preukazujúcich splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti, ak nie je v konkrétnom bode pri konkrétnom doklade uvedené inak. III.1.3.8) Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením JEDu.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky:
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
DRUH POSTUPU
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Áno
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-07-08T13:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-07-08T00:00:00
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE:
1. Predmetné obstarávanie nepatrí medzi zelené verejné obstarávanie, obstarávanie inovácií a obstarávanie zamerané na sociálne aspekty 2. Komunikácia medzi obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom bude uskutočňovaná písomne v elektronickej podobe prostredníctvom systému pre VO www.evoportal.sk Záujemca/uchádzač je povinný predkladať obstarávateľovi svoje podania v elektronickej forme prostredníctvom systému www.evoportal.sk. Všetky vysvetlenia SP, rovnako ako vybavenia žiadostí o nápravu, bude obstarávateľ uverejňovať v systéme www.evoportal.sk. Obstarávateľ bude doručovať žiadosti a prípadné otázky pre záujemcov/uchádzačov rovnako prostredníctvom systému www.evoportal.sk. 3. Pravidlá pre doručovanie zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak jej adresát bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t.j. ako náhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Za okamih doručenia sa v systéme www.evoportal.sk považuje okamih jej odoslania v systéme www.evoportal.sk a to v súlade s funkcionalitou systému. 4) Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške: 70 000,00 EUR. 5) Požiadavky na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie požiadaviek na predmet zákazky: 5.1 Technické riešenie predmetu zákazky/zmluvy formou predloženia vlastného návrhu technického riešenia predmetu zákazky, kde budú uvedené informácie v takom rozsahu, aby bolo možné jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požiadaviek na jednotlivé položky predmetu zákazky vrátane návrhu zabezpečenia a realizácie celého predmetu zákazky v rozsahu danom charakteristikou v kapitole C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. Návrh technického riešenia musí obsahovať obchodné názvy podložiek tovaru, typové označenie, identifikáciu výrobcu; prípadne technickú dokumentáciu výrobcu, certifikáty alebo osvedčenia, ak sú relevantné pre účely preukázania splnenia požiadaviek na predmet zákazky. Bližšie informácie sú v súťažných podkladoch. 6) V súlade s § 38 ods. 1 písm. d) ZVO verejný obstarávateľ uvádza, že uplatňuje podmienku podľa § 40 ods. 6 písm. g). 7) Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby: a) uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok, b) navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má subdodávateľ plniť. 8) Úspešný uchádzač najneskôr do 5 (piatich) kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmluvy predloží potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu podnikateľa vo výške minimálne 1 milión EUR (slovom: jeden milión EUR) alebo ekvivalent v inej mene. Doklad musí byť predložený ako originál alebo jeho úradne overená kópia. 9) v súlade s § 56 ods. 12 ZVO verejný obstarávateľ uvádza, že lehota podľa § 56 ods.8 ZVO je 60 pracovných dní. 10) Vzhľadom na charakter, komplexnosť a neoddeliteľnosť predmetu zákazky nie je možné predmet zákazky rozdeliť na časti. 12) Táto nadlimitná zákazka sa zadáva postupom verejnej súťaže s uplatnením § 66 ods. 7 ZVO, bez použitia elektronickej aukcie.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-06-03T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV