dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    
<máj  júl>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2021/14413:2-B2630
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00164381
Stromová 1, 81330 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Telefón: +421 259374494
Email: milan.chaban@minedu.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.minedu.sk/
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/431996
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 2021/14413:2-B2630
Hlavný kód CPV
92110000-5
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb, tvorba a distribúcia diela Zabezpečenie kreatívy a produkcie reklamných spotov OPII a OPĽZ. Zákazka je rozdelená na dve časti 1. Zabezpečenie kreatívy a produkcie reklamných spotov OPII a 2. Zabezpečenie kreatívy a produkcie reklamných spotov OPĽZ. Predmetom zákazky v každej časti zákazky je vypracovanie minimálne 2 kreatívnych konceptov, každý bude pozostávať z 3 námetov a scenárov pre animované TV spoty a videospoty pre webové portály (online v prostredí internetu) a 3 námetov a scenárov pre rozhlasové spoty zhotoviteľom, na základe ktorých zhotoviteľ zabezpečí komplexnú produkciu/výrobu 3 animovaných TV spotov a 3 videospotov pre webové portály (online v prostredí internetu) a 3 rozhlasových spotov, ktoré budú primárne vysielané v celoplošných rozhlasoch a celoplošných televíziách a zároveň aplikované ako videospoty pre webové portály (online v prostredí internetu) a vysielané na outdoorových a indoorových obrazovkách. Neoddeliteľnou súčasťou vypracovania scenárov a produkcie spotov je aj dodržanie všetkých náležitosti informovania a komunikácie pre EŠIF v súlade s Metodickým pokynom CKO č. 16 a Manuálom pre informovanie a komunikáciu OPĽZ. Výsledkom verejného obstarávania bude zmluva o dielo. Obsahom zmluvy je tiež licenčná zmluva na použitie diela. Okruhy tém o výsledkoch pomoci a podpory z EŠIF definuje objednávateľ; prostredníctvom nich sa zviditeľnia výsledky projektov podporených z EŠIF 2014-2020 pre vypracovanie námetu a scenára zhotoviteľom, na základe ktorého zhotoviteľ zabezpečí produkciu spotov. Každý scenár a spot bude obsahovať zviditeľnenie výsledkov pomoci a podpory EÚ z OPĽZ PO 1 Vzdelávanie v gescii MŠVVaŠ SR. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe Výzvy na predkladanie ponúk - Opis predmetu zákazky.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 108 800,00
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v znení neskorších právnych predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ podľa § 32 ods. 3 zákona overuje údaje týkajúce sa podmienok účasti podľa § 32 ods. 2 zákona cez informačné systémy verejnej správy - portál www.oversi.gov.sk. V súčasnosti má verejný obstarávateľ prístup k dokladu podľa § 32 ods. 1 písm. b), c) a e) zákona. Ostatné doklady predkladá uchádzač v ponuke. Ak hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa zákona v znení účinnom do 01. 12. 2019 nebude mať v čase preverovania splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b), c) a e) zákona v konkrétnom procese verejného obstarávania začatom po uvedenom termíne vykonanú predmetnú aktualizáciu v zozname hospodárskych subjektov, verejný obstarávateľ v pozícii orgánu verejnej moci vykoná takéto overenie sám prostredníctvom príslušného informačného systému verejnej správy - portál www.oversi.sk. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať nasledovné podmienky účasti podľa § 34 zákona týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti: a) podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní: zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (36 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. b)podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Bližšie uvedené v súťažných podkladoch výzvy na predkladanie ponúk.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Zhotoviteľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly, auditu alebo overovania súvisiaceho s plnením tejto zmluvy kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP (Rozhodnutia o schválení žiadosti o NFP), pre projekt, ktorý Objednávateľ realizuje a v rámci ktorého získal NFP a zároveň sa zaväzuje oprávneným osobám poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby na výkon kontroly/auditu/overovania sú najmä: a)poskytovateľ a ním poverené osoby, b)Útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu a nimi poverené osoby, c)Najvyšší kontrolný úrad SR a ním poverené osoby, d)Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány (Úrad vládneho auditu) a osoby poverené na výkon kontroly/auditu, e)Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f)Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ g)Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až f) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a právnymi aktmi EÚ.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-06-28T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-06-28T11:00:00
Miesto: Sídlo verejného obstarávateľa uvedené v bode 1 tejto výzvy na predkladanie ponúk.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Tento projekt sa realizuje vďaka podpore z Európskeho sociálneho fondu a Európskeho fondu regionálneho rozvoja v rámci Operačného programu Ľudské zdroje a Operačného programu Integrovaná infraštruktúra. 2.Toto obstarávanie sa realizuje prostredníctvom informačného systému prevádzkovaného Úradom pre verejné obstarávanie IS EVO (www.uvo.gov.sk). Číslo zákazky v IS EVO je 431996. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme IS EVO a pre úspešné predkladanie žiadostí o účasť a ponúk je, aby záujemca dodržal požiadavky na softvérové a hardvérové vybavenie potrebné pre prácu v systéme IS EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému IS EVO sú zverejnené na www.uvo.gov.sk. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že neposkytuje súťažné podklady na základe žiadosti záujemcu. 3. Súťažné podklady sú zverejnené v IS EVO a v profile verejného obstarávateľa. 4. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v predmetnom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž v súlade s § 40 ods. 6 písm. g) zákona. 5. Verejný obstarávateľ požaduje zábezpeku ponuky vo výške 1 000 eur v každej časti zákazky. Podrobnosti o zábezpeke ponuky sú v súťažných podkladoch. 6. Uchádzač pri preukázaní splnenia podmienok účasti môže predbežne nahradiť tieto doklady predložením jednotného európskeho dokumentu podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením podľa § 114 zákona. 7. V súlade s ust. § 112 zákona verejný obstarávateľ (prostredníctvom zriadenej komisie) vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 zákona a vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 zákona po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom až treťom mieste v poradí alebo vyhodnotí splnenie podmienok účasti podľa § 40 zákona a vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky podľa § 53 zákona po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. 8. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok a aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 zákona a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa§ 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona. 9. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu o dielo s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorý majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 10. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 11. Predmet zákazky bol rozdelený na dve časti. Výsledkom každej časti bude uzavretie zmluvy o dielo.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-06-08T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV