dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 12835/2018/O220
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ/OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Železnice Slovenskej republiky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31364501
Klemensova 8, 81361 Bratislava - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Železnice Slovenskej republiky
Email: hlavaty.marek@zsr.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.zsr.sk
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: 12835/2018/O220
Hlavný kód CPV
72200000-7
Druh zákazky
OPIS
Názov
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
72610000-9

72268000-1

30200000-1

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miestom dodania všetkých hmotných výstupov s výnimkou HW je: Železničné telekomunikácie Bratislava, Kováčska 3, 832 06 Bratislava. Bližšie uvedené v súťažných podkladoch.
Opis verejného obstarávania v čase uzatvorenia zmluvy:
Predmetom zákazky je dodanie Komplexného interoperabilného systému ŽSR (ďalej len "predmet zákazky", "predmet plnenia" alebo "Dielo") pozostávajúce z nasledujúcich častí: a) dodanie Detailnej funkčnej špecifikácie, vývoj, implementačné práce, testovanie, školenie, záručné služby pre moduly, ktoré sú súčasťou funkčných celkov TSI Interoperability Framework, Manažment kapacity, Centrálne úložisko dát, Manažment operatívneho riadenia a Informovanosť, b) dodanie IT infraštruktúry a systémového SW (všetok softvér, t. j. nie len systémový softvér, sa ďalej označuje ako "SW") pre funkčné celky TSI Interoperability Framework, Manažment kapacity, Centrálne úložisko dát a Informovanosť. Súčasťou dodávky bude odovzdanie dodacích listov k príslušnému dodaniu hardvéru (ďalej len "HW"), technickej a prevádzkovej dokumentácie. V súlade s obchodnými podmienkami verejného obstarávateľa uvedenými v zmluve o dielo (ďalej len "ZoD") je v rámci požadovanej IT infraštruktúry zahrnutá jej inštalácia, integrácia, nastavenie parametrov užívateľského rozhrania a uvedenie do prevádzky na testovacom pracovisku i produkčnom prostredí, školenie pre správcov systému a záručné služby, c) poskytnutie IT služieb a TSI Consultingu (body 9.1. a 9.2. časti C kapitoly B súťažných podkladov), čo zahŕňa: - zabezpečenie podporných služieb pre celý Komplexný interoperabilný systém (ďalej aj "KIS"), - integrácia celého KIS do existujúcej architektúry ŽSR ako aj integrácia všetkých modulov v rámci KIS, - návrh a implementácia integračného rozhrania a väzieb KIS, - návrh komunikačnú a IT architektúry, - testovanie integračných väzieb medzi jednotlivými modulmi a zabezpečenie integrácie na tretie strany. Súčasťou tejto integrácie bude dohľad nad overovacím testovaním (overovacia prevádzka) dátovej výmeny pomocou CI (aj bez LI CI) s dopravcami a zahraničnými MI, - konzultačná a metodická podpora vo fáze implementácie, návrh monitoringu, zálohovania dát, - poradenstvo pre ŽSR architektonickou kanceláriou v rámci konzultačnej a metodickej podpory, - poradenstvo v oblasti legislatívy EÚ/ES v procese implementácie TSI TAF/TAP požiadaviek, - monitorovanie aktuálneho vývoja a zmien v oblasti legislatívy EU d) poskytnutie Projektového manažmentu, čo zahŕňa: - vytvorenie Implementačného plánu projektu - spracovanie a odovzdanie Hodnotiacich správ dielčich implementácií počas celej realizácie KIS a projektového reportingu a spracovanie Záverečnej hodnotiacej správy. Predmet zákazky musí zabezpečiť dodanie nových modulov, úpravu a rozšírenie programového vybavenia a infraštruktúry informačných technológií verejného obstarávateľa, vybudovanie rozhraní, poskytnutie služieb a dodanie iných výstupov v zmysle ZoD za účelom splnenia povinností, ktoré pre verejného obstarávateľa vyplývajú z Nariadenia Komisie EÚ číslo 1305/2014 z 11.12.2014 (TSI TAF) a Nariadenia Komisie EÚ číslo 454/2011 z 5.5.2011 (TSI TAP) v platnom znení. Po riadnom vykonaní Diela v zmysle ZoD by mala byť najmä zabezpečená interoperabilná komunikácia medzi manažérmi infraštruktúry a železničnými podnikmi, poskytnutá softvérová podpora na dosiahnutie prevádzkovej interoperability pre objednanie vlakovej trasy, prípravy a jazdy vlaku, informovanie cestujúcich a skvalitnenie poskytovania informácií pre zákazníkov. Opis predmetu zákazky týkajúci sa technických špecifikácií, rozšírenia existujúcich informačných systémov, dodania nových modulov, rozhraní, služieb, iných výstupov, vrátane dodania nového hardvéru tvorí samostatnú kapitolu B. súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o fondoch Európskej únie
Číslo projektu alebo referenčné číslo: OPII - PO1 - P. č. 4 - Implementácia TSI v podmienkach ŽSR
ODDIEL IV: POSTUP
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Oznámenie o výsledku obstarávania týkajúce sa tejto zákazky
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2020/S 139-342947
ODDIEL V: PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Zákazka č.: 1
Časť č.: 1
Názov:
PRIDELENIE ZÁKAZKY/KONCESIE
Dátum uzatvorenia zmluvy/rozhodnutia o pridelení koncesie:
2020-07-13T00:00:00
Informácie o ponukách
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota obstarávania: 13 267 085,00
bez DPH
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA:
2021-08-03T00:00:00
ODDIEL VII: ÚPRAVY V ZAKÁZKE/KONCESII
OPIS VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA PO ÚPRAVÁCH
Hlavný kód CPV:
72200000-7
Dodatočné kódy CPV
72610000-9

72268000-1

30200000-1

Miesto vykonania
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Miestom dodania všetkých hmotných výstupov s výnimkou HW je: Železničné telekomunikácie Bratislava, Kováčska 3, 832 06 Bratislava. Bližšie uvedené v súťažných podkladoch.
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodanie Komplexného interoperabilného systému ŽSR (ďalej len "predmet zákazky", "predmet plnenia" alebo "Dielo") pozostávajúce z nasledujúcich častí: a) dodanie Detailnej funkčnej špecifikácie, vývoj, implementačné práce, testovanie, školenie, záručné služby pre moduly, ktoré sú súčasťou funkčných celkov TSI Interoperability Framework, Manažment kapacity, Centrálne úložisko dát, Manažment operatívneho riadenia a Informovanosť, b) dodanie IT infraštruktúry a systémového SW (všetok softvér, t. j. nie len systémový softvér, sa ďalej označuje ako "SW") pre funkčné celky TSI Interoperability Framework, Manažment kapacity, Centrálne úložisko dát a Informovanosť. Súčasťou dodávky bude odovzdanie dodacích listov k príslušnému dodaniu hardvéru (ďalej len "HW"), technickej a prevádzkovej dokumentácie. V súlade s obchodnými podmienkami verejného obstarávateľa uvedenými v zmluve o dielo (ďalej len "ZoD") je v rámci požadovanej IT infraštruktúry zahrnutá jej inštalácia, integrácia, nastavenie parametrov užívateľského rozhrania a uvedenie do prevádzky na testovacom pracovisku i produkčnom prostredí, školenie pre správcov systému a záručné služby, c) poskytnutie IT služieb a TSI Consultingu (body 9.1. a 9.2. časti C kapitoly B súťažných podkladov), čo zahŕňa: - zabezpečenie podporných služieb pre celý Komplexný interoperabilný systém (ďalej aj "KIS"), - integrácia celého KIS do existujúcej architektúry ŽSR ako aj integrácia všetkých modulov v rámci KIS, - návrh a implementácia integračného rozhrania a väzieb KIS, - návrh komunikačnú a IT architektúry, - testovanie integračných väzieb medzi jednotlivými modulmi a zabezpečenie integrácie na tretie strany. Súčasťou tejto integrácie bude dohľad nad overovacím testovaním (overovacia prevádzka) dátovej výmeny pomocou CI (aj bez LI CI) s dopravcami a zahraničnými MI, - konzultačná a metodická podpora vo fáze implementácie, návrh monitoringu, zálohovania dát, - poradenstvo pre ŽSR architektonickou kanceláriou v rámci konzultačnej a metodickej podpory, - poradenstvo v oblasti legislatívy EÚ/ES v procese implementácie TSI TAF/TAP požiadaviek, - monitorovanie aktuálneho vývoja a zmien v oblasti legislatívy EU d) poskytnutie Projektového manažmentu, čo zahŕňa: - vytvorenie Implementačného plánu projektu - spracovanie a odovzdanie Hodnotiacich správ dielčich implementácií počas celej realizácie KIS a projektového reportingu a spracovanie Záverečnej hodnotiacej správy. Predmet zákazky musí zabezpečiť dodanie nových modulov, úpravu a rozšírenie programového vybavenia a infraštruktúry informačných technológií verejného obstarávateľa, vybudovanie rozhraní, poskytnutie služieb a dodanie iných výstupov v zmysle ZoD za účelom splnenia povinností, ktoré pre verejného obstarávateľa vyplývajú z Nariadenia Komisie EÚ číslo 1305/2014 z 11.12.2014 (TSI TAF) a Nariadenia Komisie EÚ číslo 454/2011 z 5.5.2011 (TSI TAP) v platnom znení. Po riadnom vykonaní Diela v zmysle ZoD by mala byť najmä zabezpečená interoperabilná komunikácia medzi manažérmi infraštruktúry a železničnými podnikmi, poskytnutá softvérová podpora na dosiahnutie prevádzkovej interoperability pre objednanie vlakovej trasy, prípravy a jazdy vlaku, informovanie cestujúcich a skvalitnenie poskytovania informácií pre zákazníkov. Opis predmetu zákazky týkajúci sa technických špecifikácií, rozšírenia existujúcich informačných systémov, dodania nových modulov, rozhraní, služieb, iných výstupov, vrátane dodania nového hardvéru tvorí samostatnú kapitolu B. súťažných podkladov - Opis predmetu zákazky.
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody, dynamického nákupného systému alebo koncesie
Obdobie: v mesiacoch (od zadania zákazky)
Trvanie v mesiacoch: 36
Informácie o hodnote zákazky/časti/koncesie (bez DPH)
Celková hodnota zákazky/časti/koncesie: 13 267 085,00
bez DPH
Zákazka/koncesia bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Áno
INFORMÁCIE O ÚPRAVÁCH
Opis úprav
1.V Prílohe č. 1 Zmluvy časť D (POŽADOVANÉ VÝSTUPY A DOKUMENTÁCIA) kapitola 1 bod 1.5 (Realizácia a dodanie funkčného celku Manažment operatívneho riadenia) sa veta Súčasným dodávateľom daných aplikácií je spoločnosť OLTIS Slovakia s.r.o. mení a nahrádza vetou Súčasným dodávateľom daných aplikácií (s výnimkou GTN) je spoločnosť OLTIS Slovakia s.r.o. Dodávateľom aplikácie GTN je spoločnosť AŽD Praha s.r.o. 2.V Prílohe č. 1 Zmluvy časť F (ĎALŠIE POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY A VYMENOVANIE SKÔR DODANÝCH (EXISTUJÚCICH) SYSTÉMOV A ICH PRODUKTOV) sa veta Súčasnými dodávateľmi existujúcich IS sú na základe uzatvoreného zmluvného vzťahu so ŽSR spoločnosti DITEC, a.s. a OLTIS Slovakia s.r.o. mení a nahrádza vetou Súčasnými dodávateľmi existujúcich IS (s výnimkou GTN) sú na základe uzatvoreného zmluvného vzťahu so ŽSR spoločnosti DITEC, a.s. a OLTIS Slovakia s.r.o. Dodávateľom aplikácie GTN je spoločnosť AŽD Praha s.r.o., ďalej sa veta Zhotoviteľ je povinný v rámci dodania KIS zabezpečiť uvedené úpravy v súčinnosti s existujúcimi dodávateľmi. mení a nahrádza vetou Zhotoviteľ je povinný v rámci dodania KIS zabezpečiť uvedené úpravy v súčinnosti s existujúcimi dodávateľmi, pokiaľ to ochrana práv duševného vlastníctva existujúceho dodávateľa vyžaduje. a veta Zmluvy sú zverejnené na stránkach: https://www.crz.gov.sk/index.php?ID=1718497&l=sk https://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2093722&l=sk. mení a nahrádza vetou Zmluvy s dodávateľmi DITEC, a.s. a OLTIS Slovakia s.r.o sú zverejnené na stránkach: https://www.crz.gov.sk/index.php?ID=1718497&l=sk https://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2093722&l=sk. 3.Príloha č. 1 Zmluvy časť C (Podrobná špecifikácia predmetu zákazky) kapitola 8 (IT Infraštruktúra a systémový SW) a Príloha č. 4 Zmluvy časť 7 (IT Infraštruktúra a systémový SW) sa nahrádzajú v celom rozsahu novým znením, ktoré tvorí Prílohu č. 1 Dodatku č. 1 IT Infraštruktúra a systémový SW. 4.Príloha č. 2 Zmluvy Fixný časový harmonogram sa nahrádza v celom rozsahu novým znením, ktoré tvorí Prílohu č. 2 Dodatku č. 1 Fixný časový harmonogram.
Zvýšenie ceny
Aktualizovaná celková hodnota zákazky pred zmenou: 13 267 085,00
bez DPH
Celková hodnota zákazky po úprave: 13 267 085,00
bez DPH


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV