dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: SUSCCH-NZ-VS-2021-angio
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36644331
Cesta k nemocnici 1, 97401 Banská Bystrica

Slovensko
Kontaktná osoba: Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Telefón: +421 905412051
Email: obstaravanie@suscch.eu
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.suscch.eu
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: SUSCCH-NZ-VS-2021-angio
Hlavný kód CPV
33111720-4
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je dodávka a inštalácia 3 kusov angiografických prístrojov: -RTG prístroj pre elektrofyziológiu; -Dvojrovinový angiografický prístroj s príslušenstvom pre potreby intervenčnej rádiologie a neurológie; -RTG prístroj pre intervenčnú kardiológiu. Požaduje sa dodanie nových, nepoužitých a nerepasovaných prístrojov. Súčasťou predmetu zákazky musia byť nasledovné služby: -služby spojené s dodaním tovaru, t.j. zabezpečenie dopravy do miesta plnenia, jeho vyloženie v mieste plnenia, vybalenie a likvidáciu obalov, -kompletizáciu a inštaláciu prístroja, -odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného zariadenia, -zaškolenie min. 3 zamestnancov s obsluhou dodaného prístroja, -Odovzdanie dokladov pri preberacom konaní - odovzdávací protokol, certifikáty o zhode pre celé zariadenie, všetky potrebné revízne správy potrebné pre správnu funkciu zariadenia a príslušnú legislatívu platnú v tejto dobe pre zdravotnícke zariadenia, záručný list, manuál na obsluhu v listinnej a elektronickej podobe v úradnom jazyku, faktúru a dodací list zariadenia, -Záverečný odovzdávací kompletný test prístroja potvrdzujúci kompletnosť technických vlastností a plnú funkčnosť zariadenia za prítomnosti primára príslušného oddelenia uskutočnený na začiatku odovzdávacieho konania, -technologický projekt, -záručnú dobu min. 24 mesiacov a záručný servis.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
51410000-9

80510000-2

60000000-8

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s. , Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica 974 01, Slovenská republika
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je dodávka a inštalácia 3 kusov angiografických prístrojov: -RTG prístroj pre elektrofyziológiu; -Dvojrovinový angiografický prístroj s príslušenstvom pre potreby intervenčnej rádiologie a neurológie; -RTG prístroj pre intervenčnú kardiológiu. Požaduje sa dodanie nových, nepoužitých a nerepasovaných prístrojov. Súčasťou predmetu zákazky musia byť nasledovné služby: -služby spojené s dodaním tovaru, t.j. zabezpečenie dopravy do miesta plnenia, jeho vyloženie v mieste plnenia, vybalenie a likvidáciu obalov, -kompletizáciu a inštaláciu prístroja, -odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného zariadenia, -zaškolenie min. 3 zamestnancov s obsluhou dodaného prístroja, -Odovzdanie dokladov pri preberacom konaní - odovzdávací protokol, certifikáty o zhode pre celé zariadenie, všetky potrebné revízne správy potrebné pre správnu funkciu zariadenia a príslušnú legislatívu platnú v tejto dobe pre zdravotnícke zariadenia, záručný list, manuál na obsluhu v listinnej a elektronickej podobe v úradnom jazyku, faktúru a dodací list zariadenia, -Záverečný odovzdávací kompletný test prístroja potvrdzujúci kompletnosť technických vlastností a plnú funkčnosť zariadenia za prítomnosti primára príslušného oddelenia uskutočnený na začiatku odovzdávacieho konania, -technologický projekt, -záručnú dobu min. 24 mesiacov a záručný servis. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane vypracovaných technických špecifikácií a požiadaviek verejného obstarávateľa sú uvedené v kapitole C. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 079-200537
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKYAngiografické prístroje:
Zákazka/časť je pridelená: Nie
INFORMÁCIE O NEPRIDELENÍ ZÁKAZKY
Zmluva/časť nebola pridelená
Iné dôvody (ukončenie konania)

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ, Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s., Cesta k nemocnici 1, 974 01 Banská Bystrica, v zmysle § 57 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO) zrušil použitý postup zadania zákazky verejnej súťaže s názvom: Angiografické prístroje, ktorej oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania bolo uverejnené v Úradnom vestníku EÚ dňa 23.04.2021 pod značkou 2021/ S 079-200537 a vo Vestníku verejného obstarávania č. 95/2021 pod značkou, 21360 MST zo dňa 26.04.2021. Vzhľadom na skutočnosť, že v priebehu použitého postupu zadávania zákazky obdržal verejný obstarávateľ množstvo podnetov od záujemcov, pre naplnenie očakávania verejného obstarávateľa, čo sa týka miery hospodárskej súťaže na daný predmet zákazky, má verejný obstarávateľ za to, že pokračovanie v použitom postupe zadávania zákazky by bolo v rozpore so zachovaním zákonných princípov efektívnosti a hospodárnosti. Nakoľko podľa názoru verejného obstarávateľa existuje ďalší priestor pre rozšírenie hospodárskej súťaže, a tým pádom aj očakávanú väčšiu efektivitu verejného obstarávania, verejný obstarávateľ v súlade s § 57 ods. 2 ZVO ruší použitý postup zadávania zákazky, nakoľko sa zmenili okolnosti, za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie, a ktoré verejný obstarávateľ nemohol predpokladať, a zároveň sa vyskytli dôvody hodné osobitného zreteľa, pre ktoré nemožno od verejného obstarávateľa požadovať, aby vo verejnom obstarávaní pokračoval.
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-02T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV