dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 000004/25000/2021
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/24/EÚ
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Rozhlas a televízia Slovenska
Vnútroštátne identifikačné číslo: 47232480
Mlynská dolina Array, 84545 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Rozhlas a televízia Slovenska
Telefón: +421 260611102
Email: tomas.barbirik@rtvs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.rtvs.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov:
Referenčné číslo: V2021130
Hlavný kód CPV
72250000-2
Druh zákazky
Stručný opis:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb technickej podpory a údržby softvérových častí Digitálneho archívu RTVS. Digitálny archív RTVS pozostáva okrem hardvérovej aj zo softvérovej časti systému. Digitálny archív sa používa na správu, vyhľadávanie a spracovanie archívnych súborov pre potreby RTVS zároveň sa prostredníctvom nástrojov digitálneho archívu realizuje digitalizácia analógových video a audio nosičov, ktoré sa následne ukladajú do digitálnych archívov RTVS.
Informácie o častiach
OPIS
Dodatočné kódy CPV
72262000-9

72267000-4

Miesto vykonania
Kód NUTS:
SK0:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia:
Bratislava
Opis obstarávania:
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb technickej podpory a údržby softvérových častí Digitálneho archívu RTVS. Digitálny archív RTVS pozostáva okrem hardvérovej aj zo softvérovej časti systému. Digitálny archív sa používa na správu, vyhľadávanie a spracovanie archívnych súborov pre potreby RTVS zároveň sa prostredníctvom nástrojov digitálneho archívu realizuje digitalizácia analógových video a audio nosičov, ktoré sa následne ukladajú do digitálnych archívov RTVS. Služby technickej podpory a údržby Systému zahŕňajú nasledovné služby: a) Preukázateľné zabezpečenie technickej podpory výrobcu softvérového riešenia NOA mediARC. b) Služby telefonickej technickej podpory dostupné v pracovných dňoch od 9:00 18:00 . c) Služby online technickej podpory prostredníctvom tiketového systému na nahlasovanie porúch s garantovanou odpoveďou do 24 hodín. d) Vzdialený monitoring Systému - identifikácia a skoré varovanie na vznikajúce problémy. e) Diagnostika technických problémov a porúch Systému prostredníctvom vzdialeného prístupu. aktívne monitorovanie Systému na požiadanie. f) Spolupráca na identifikácii a riešení problémov prevádzkovaného Systému. g) Oprava chýb softvérového vybavenia. h) Poskytovanie informácií ohľadom nových systémov, dostupných aktualizácií a pripravovaných súčastí. i) Prístup do knižnice technickej a užívateľskej dokumentácie a k FAQ. j) Prístup k aktuálnym verziám softvéru FTP download inštalátorov, opravných patchov a fixov a pod. k) Prístup k archívu starších verzií softvéru. l) Poskytovanie a sprístupnenie aktualizácií k jednotlivým súčastiam aktualizácie na opravu chýb, aktualizácie na rozšírenie výkonu, aktualizácie zamerané na zmeny, ktoré nastali v dôsledku právnych zmien a iné. m) Poskytovanie a sprístupnenie upgradu - právo na upgrade softvéru NOA na aktuálnu major verziu, a následné aplikovanie minor a major verzií v rámci Systému. n) Poskytovanie podpory pri migrácii verzií systémov plánovanie a realizácia migrácie softvéru.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Náklady/Cena: Cena
Informácie o opciách
Opcie: Nie
INFORMÁCIE O FONDOCH EURÓPSKEJ ÚNIE
Obstarávanie sa týka projektu a/alebo programu financovaného z fondov Európskej únie: Nie
Doplňujúce informácie
Systém elektronického obchodovania (ďalej len "EO") použitý na zadávanie tejto nadlimitnej zákazky je súčasťou Elektronického kontraktačného systému (ďalej len "EKS").

ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácia o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
Na toto obstarávanie sa vzťahuje dohoda o vládnom obstarávaní: Nie
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ: 2021/S 087-225362
Informácie o ukončení výzvy na súťaž vo forme predbežného oznámenia
ODDIEL V: ZADANIE ZÁKAZKY
Zákazka/časť je pridelená: Áno
ZADANIE ZÁKAZKY
Dátum uzatvorenia zmluvy
2021-07-29T00:00:00
Informácie o ponukách
Počet prijatých ponúk: 1
(MSP ? ako sa uvádza v odporúčaní Komisie 2003/361/ES): 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov z iných členských štátov EÚ: 1
Počet ponúk doručených od uchádzačov zo štátov, ktoré nie sú členmi EÚ: 0
Počet ponúk prijatých elektronicky: 1
Zákazka bola pridelená skupine hospodárskych subjektov: Nie
Informácie o hodnote zákazky/časti (bez DPH)
Chcete uviesť pôvodnú predpokladanú celkovú hodnotu zákazky/časti: Áno
Hodnota (ktorá sa brala do úvahy): 380 000,00
bez DPH
Informácie o subdodávkach

ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
POSTUPY PRESKÚMAVANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-03T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV