dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: REK000915/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00397768
Šrobárova 2, 04180 Košice - mestská časť Staré Mesto

Slovensko
Kontaktná osoba: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát
Telefón: +421 552341157
Email: martin.choma@upjs.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.upjs.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/432615
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: REK000915/2021
Hlavný kód CPV
33100000-1
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je dodanie medicínskych zdravotníckych prístrojov na roboticky asistovanú funkčnú rehabilitáciu horných končatín a obnovu chôdze s využitím počítačového biofeetbacku, prístroje na počítačom riadené vyšetrenie a rehabilitáciu hornej a dolnej končatiny, posturografickej plošiny na vyšetrenie a rehabilitáciu a elektricky nastaviteľného stola s úložiskom pre posturografickú plošinu a prenosné rehabilitačné prístroje. Súčasťou dodania predmetu zákazky, je aj doprava, vybalenie, uloženie, montáž zariadenia do priestorov verejného obstarávateľa podľa technickej dokumentácie vrátane zaškolenia odborného personálu verejného obstarávateľa, uvedenie do prevádzky (protokoly o vykonaných technických skúškach dodaných zariadení), technická dokumentácia, návod na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, vyhlásenie o zhode CE certifikát a odstránenie a odvoz obalového materiálu, oprava a údržba počas záručnej doby a všetky náklady súvisiace s dodaním predmetu zákazky podľa požiadavky verejného obstarávateľa v súlade s časťou B.1 Opis predmetu zákazky týchto súťažných podkladov.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 137 490,83
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo spôsobom podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Podľa § 32 ods. 3 prvej vety zákona o verejnom obstarávaní uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi nasledovné doklady: potvrdenia zdravotnej poisťovne a sociálnej poisťovne podľa § 32 ods. 1 písm. b) a ods. 2 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, potvrdenia miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu podľa § 32 ods. 1 písm. c) a ods. 2 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní, výpis z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpis zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, v prípade preukázania splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní týmito typmi dokladu. V prípade, ak by verejný obstarávateľ v období vyhodnotenia splnenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní nemal možnosť prístupu do informačného systému OverSi, je oprávnený vyžiadať si od uchádzačov originál príslušného výpisu/dokladu, resp. jeho osvedčenú kópiu. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti v súlade s § 114 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní čestným vyhlásením alebo Jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED") podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač, ktorý sa verejného obstarávania zúčastňuje samostatne, ale využíva zdroje a/alebo kapacity iných osôb na preukázanie splnenia podmienok účasti, vyplní a predloží JED za svoju osobu spolu s vyplnenými JED, za každú z osôb, ktorých zdroje a/alebo kapacity využíva na preukázanie splnenia podmienok účasti. Verejný obstarávateľ v súlade s § 40 ods. 6 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní vylúči uchádzača, ak na základe dôveryhodných informácií má dôvodné podozrenie, že uchádzač uzavrel v danom verejnom obstarávaní s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu hospodársku súťaž.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Elektronická aukcia sa uskutoční v súlade s § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Bližšie podmienky elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch.
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-08-23T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-06-30T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-08-23T10:30:00
Miesto: Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, Rektorát, Šrobárova 2, 041 80 Košice
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Otváranie ponúk je neverejné, elektronicky, spôsobom určeným funkcionalitou EKS a uskutoční sa v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní na adrese verejného obstarávateľa.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
Verejný obstarávateľ bude komunikovať výhradne elektronicky. Verejný obstarávateľ zverejňuje súťažné podklady a ďalšiu dokumentáciu v elektronickej forme v profile verejného obstarávateľa na adrese http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/1036 a zároveň umožňuje priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom ako aj ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej forme na portáli https://eo.eks.sk/ElektronickaTabula/Detail/2164. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. Predmetné verejné obstarávanie nie je zelené verejné obstarávanie, nie je obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. Kúpna zmluva, spolufinancovaná z NFP EÚ, po uzatvorení s úspešným uchádzačom podlieha povinnej administratívnej a finančnej kontrole zo strany Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky ako národného orgánu. Plnenie kúpnej zmluvy, spolufinancovanej z NFP EÚ, bude možné až po kladnom vyjadrení kontroly predmetného verejného obstarávania zo strany Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky. Ak výsledok predmetnej kontroly verejného obstarávania nebude zo strany Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky kladný a výsledky administratívnej a finančnej kontroly neumožnia financovanie výdavkov, vzniknutých z verejného obstarávania tovarov, verejný obstarávateľ má právo odstúpiť od tejto kúpnej zmluvy bez akýchkoľvek sankčných dôsledkov, v prípade, ak ešte nedošlo k plneniu zo zmluvy. V súlade s ustanovením § 20 zákona o verejnom obstarávaní, sa komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcami / uchádzačmi uskutočňuje v slovenskom príp. českom jazyku písomne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným funkcionalitami EO EKS. Komunikácia, výmena a uchovávanie informácií sa uskutočňuje spôsobom, ktorý zabezpečí integritu a zachovanie dôvernosti údajov uvedených v ponuke. Podrobné pravidlá a podmienky komunikácie a výmeny informácií v tomto verejnom obstarávaní v rámci EO EKS sú uvedené v platných všeobecných podmienkach a manuáloch EO EKS. O vysvetlenie informácií, uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii, môže záujemca požiadať elektronicky na webovej adrese podľa bodu I.3) tejto výzvy, kde verejný obstarávateľ zároveň zverejní vysvetlenia alebo iné doplňujúce informácie. Vysvetlenie informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, v súťažných podkladoch alebo v inej sprievodnej dokumentácii verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi všetkým záujemcom, najneskôr však - podľa § 113 ods. 7 ZVO, tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred, a to prostredníctvom portálu https://eo.eks.sk. Vysvetlenie bude verejne a priamo prístupné na Elektronickej tabuli v rámci systému EO EKS a predmetného verejného obstarávania a zároveň bude registrovaným záujemcom odosielané/doručované prostredníctvom portálu https://eo.eks.sk do konta záujemcu, zriadenom na predmetnom portáli. Momentom odoslania prostredníctvom https://eo.eks.sk sa vysvetlenie považuje za doručené.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-06T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV