dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 2942/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Malacky
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00304913
Bernolákova 5188/1A, 90101 Malacky

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Malacky
Telefón: +421 347966179
Email: marta.asia.lalikova@malacky.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://malacky.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433066
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo:
Hlavný kód CPV
45000000-7
Druh zákazky
Stručný opis
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác pre projekt s názvom Prístavba a obnova objektu CVČ - Vybudovanie komunitného centra v objekte CVČ. Mesto Malacky, sa nachádza v Bratislavskom samosprávnom kraji. Ide o celkovú rekonštrukcii objektu toho času využívaného CKČ a jej rozšírenie o Komunitné centrum. Rekonštrukcia budovy je v jednom stavebnom objekte - pavilóne č. 3 a v spojovacej chodbe. V spojovacej chodbe budú práce spočívať v dokončení povrchov a otvorov do pavilónu č. 5, výmenou dvoch okenných výplní, ktoré sa nahradia únikovými dvermi a osadením hydrantov s hadicovým navijakom a príslušenstvo. Súčasťou stavebných prác je aj vybudovanie požiarnej nádrže so spevnenou plochou k nádrži.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 295 118,20
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: Tejto súťaže sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia vymedzené v ustanovení § 32 ods. 1 ZÁKONA - Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov. 1.2 Uchádzač preukazuje podmienky účasti uvedené v § 32 ods.1 ZÁKONA týkajúce sa osobného postavenia spôsobom podľa § 32 ods. 2 ZÁKONA. Vzhľadom k skutočnosti že verejný obstarávateľ má prístup do databáz verejnej správy, uchádzač nie je povinný predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b), c), e), f) ZÁKONA. 1.2.1Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia svojím zápisom v zozname hospodárskych subjektov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie (ďalej len ZHS) v súlade s § 152 ZÁKONA. 1.2.2 Uchádzač, ktorý nie je zapísaný v ZHS podľa § 152 ZÁKONA preukáže splnenie podmienok účasti osobného postavenia dokladmi v súlade s § 32 ods. 2 ZÁKONA § 32 ods. 4) ZÁKONA - Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v ods.2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. § 32 ods. 5) ZÁKONA.- Ak právo štátu uchádzača so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.3 Podľa § 114 ods. 1) ZÁKONA - Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom (ďalej ako JED) podľa §39 ZÁKONA alebo čestným vyhlásením (vzor čestného vyhlásenia tvorí prílohu č. A.2 týchto súťažných podkladov), v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods.6. ZÁKONA. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8 ZÁKONA, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi uchádzač podľa § 55 ods.1 ZÁKONA v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: Neuplatňuje sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Neuplatňuje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: Celé znenie podmienok účasti je uvedené v SP (ČASŤ D. Podmienky účasti uchádzačova ďalších častiach SP) nakoľko elektronický formulár výzvy nemá dostatočnú kapacitu na kompletné informácie, kt. sú uvedené v SP. 1.V súlade s ust.§ 34 ods. 1 písm. b) ZÁKONA: Zoznam stavebných prác ("SP") uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia VO s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia SP; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní SP a zhodnotení uskutočnených SP podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: (i)bol ver. obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZÁKONA, dokladom je referencia, (ii)bola iná osoba ako ver. obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZÁKONA, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2.V súlade s ust.§ 34 ods. 1 písm. d) ZÁKONA: Uchádzač preukazuje technickú a odb. spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. d) ZÁKONA opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Vyžaduje sa: - platná licencia na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov - platná licencia na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby 3.V súlade s ust.§ 34 ods. 1 písm. g) ZÁKONA: Údaje o vzdelaní a odb. praxi alebo o odb. kvalifikácii osôb určených na plnenie Zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. 4. Nahradenie dokladov preukazujúcich splnenie podm. účasti: v zmysle § 39 ZVO Jednotným európskym dokumentom (,JED"), pričom z uchádzačom predloženého predmetného dokumentu musí byť jednoznačne zrejmé, že rozsahom, obsahom aj spôsobom spĺňa podm. účasti preukazované JED, stanovené ver. obstarávateľom. Ak uchádzač/záujemca použije JED, ver. obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu VO kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača/záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED. Uchádzač/záujemca doručí doklady ver. obstarávateľovi do 5 prac. dní odo dňa doručenia žiadosti, ak ver. obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. Ak sú požadované doklady pre VO priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, hospodársky subjekt v JED uvedie aj info. potrebné na prístup do týchto elektronických databáz najmä internetovú adresu elektronickej databázy, akékoľvek identifikačné údaje a súhlasy potrebné na prístup do tejto databázy. Ver. obstarávateľ požaduje, aby bol JED ručne podpísaný osobou oprávnenou konať za hospodársky subjekt/ uchádzača alebo riadne splnomocnenou osobou. Ak uchádzač/záujemca preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, JED obsahuje informácie aj o tejto osobe. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať SP alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Odporúčame uchádzačom/záujemcom, aby si vzor formulára JED-u vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, stiahli z webového sídla ÚVO: http://www.uvo.gov.sk/extdoc/1093/jed-formular.rtf. Uchádzač môže zakliknúť Globálny údaj pre všetky podmienky účasti. 5 Pod. účasti je možné predbežne nahradiť aj predložením čestného vyhlásenia ("ČV"), v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené ver. obstarávateľom a poskytne ver. obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré ČV nahradil. Hospodársky subjekt môže v ČV uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré ver. obstarávateľovi predložil v inom ver. obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije ČV, ver. obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu VO postupovať podľa §39 ods. 6 ZÁKONA. Ver. obstarávateľ postupuje podľa §39 ods. 7 a 8 ZVO, ak ČV obsahuje aj informácie. podľa druhej vety.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Celé znenie podmienok účasti je uvedené v SP (ČASŤ D. Podmienky účasti uchádzačova ďalších častiach SP) nakoľko elektronický formulár výzvy nemá dostatočnú kapacitu na kompletné informácie, kt. sú uvedené v SP. 1.Celková hodnota uskutočnených SP rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia VO bola minimálne 250 000,- EUR bez DPH. Za uskutočnenie SP rovnakého alebo podobného charakteru a zložitosti ako je predmet zákazky sa považujú SP na výstavbe, rekonštrukcii, úprave alebo revitalizácií poz. stavieb. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v EUR, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v EUR prepočítanú kurzom zverejnenom v KL NBS ku dňu zaslania Výzvy na uverejnenie do Vestníka VO. Zoznam SP bude uchádzačom predložený ako vyplnená Príloha č. D.1 tejto časti SP. V zozname ako aj v referenciách, resp. potvrdeniach odb. v je potrebné uviesť: obch. meno alebo názov, sídlo a IČO odb. a, názov zákazky a ak z názvu nie je zrejmý predmet, aj stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy, cenu v EUR bez DPH, miesto a lehotu uskutočnenia plnenia podľa zmluvy (začatie a ukončenie deň, mesiac a rok), meno kontaktnej osoby odb. pre overenie informácií s jej telefonickým kontaktom a e-mailovou adresou, zhodnotenie dodaného plnenia podľa obch. podmienok. Bližšie vyšpecifikované v SP. 2.§ 34 ods. 1 písm. d) ZÁKONA Uchádzač predloží ako súčasť svojej ponuky platnú licenciu na zhotovovanie vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov, kt. sú predmetom VO podľa V-V alebo k ekvivalentným riešeniam uchádzača, ktoré oprávňuje jej držiteľa vykonávať práce pri zhotovovaní vonkajších tepelnoizolačných systémov v zmysle § 43g zák. č. 50/1976 Zb. o úz. plánovaní a stav. poriadku, vydanú akreditovaným inšpekčným org. a aktuálne platnú ku dňu predkladania ponuky uchádzačom alebo ekvivalentnú vydanú v EU. Licenciu je potrebné predložiť vrátane prílohy-podmienok platnosti a zoznamu komponentov tepelnoizolačného systému. Uchádzač predloží ako súčasť svojej ponuky platnú licenciu na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby podľa § 43g stavebného zákona a STN 73 3134 (resp. ekvivalentnej právnej úpravy v platnej v mieste sídla/adresy uchádzača). Uchádzač predloženou licenciou preukáže odbornú kvalifikáciu zhotoviteľa SP pri zabudovaní vonkajších otvorových konštrukcií do stavby v zmysle Zásad montáže a podľa článku 4.1 normy STN 73 3134:2014: SP Styk okenných konštrukcií a obvodového plášťa budovy, Požiadavky, zhotovovanie a skúšanie. Licencia na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby potvrdzuje, že jej držiteľ má vytvorené tech., kvalifikačné a org. predpoklady na dodržanie predpokladanej kvality vykonávaných prác. Licencia má byť aktuálna a platná ku dňu predkladania ponuky uchádzačom. 3.Uchádzač musí preukázať svoju odb. spôsobilosť na realizáciu predmetu zákazky potvrdením, že má k dispozícii nižšie uvedeného experta spĺňajúceho stanovené požiadavky. Nižšie uvedené požiadavky na experta uchádzač preukáže predložením požadovaného platného osvedčenia o odb. spôsobilosti alebo ekvivalentného dokladu, preukazujúceho kvalifikáciu experta, ktorý bude uchádzačovi k dispozícii na plnenie predmetu zákazky. Uchádzač vo svojej ponuke uvedie info. o súčasnej prac. pozícií experta u uchádzača, resp. iný právny vzťah medzi expertom a uchádzačom. Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledujúcich min. požiadaviek na experta: Expert č. 1: Stavbyvedúci s odb. zameraním na pozemné stavby: Expert musí disponovať oprávnením na pozemné stavby v zmysle ust. § 45 ods. 1 písm. b) a ods. 3 zákona č. 50/1976 Zb. o úz. plánovaní a stav. poriadku (stavebný zákon) uchádzač túto podmienku preukáže predložením požadovaného alebo ekvivalentného dokladu. - Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah v súlade s ustanovením § 34 ods. 3 ZÁKONA.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-09-02T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-09-02T11:00:00
Miesto: Mestský úrad Malacky, Bernolákova 5188/1A, Malacky, zasadačka na 3. poschodí
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v aj časti B Opis predmetu zákazky a v návrhu ZoD. 2. Zábezpeka sa v prípade danej zákazky nepožaduje. 3. Komunikácia a výmena informácií medzi ver. obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje elektronicky spôsobom a prostriedkami, ktoré zabezpečia úplnosť údajov a obsahu uvedených v ponuke a zaručia ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch. - Pri komunikácii ver. obstarávateľ bude postupovať prostredníctvom Informačného systém EVO na adrese: https://www.uvo.gov.sk/portal-systemu-evo-5f5.html. 4. Úspešný uchádzač najneskôr do okamihu odovzdania Staveniska predloží doklad o zložení originálu bankovej záruky alebo depozit vo výške 5 % celkovej ceny diela bez DPH, a to na bankový účet Objednávateľa. V prípade nahradenia bankovou zárukou (v rovnakej výške) predloží originál doklad. Podmienky sú bližšie uvedené v ZoD. 5.Uchádzačom sa neumožňuje predložiť variantné riešenie. Ekvivalenty sa nepovažujú za variantné riešenie. Ak súčasťou ponuky bude aj variantné riešenie, bude sa naň pozerať akoby nebolo predložené. 6. Zhotoviteľ je povinný najneskôr do okamihu odovzdania Staveniska predložiť Objednávateľovi osvedčenú kópiu poistnej zmluvy, resp. iného rovnocenného dokladu preukazujúceho platnosť poistenia na poistenie majetku a zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa v minimálnej výške zmluvnej ceny diela v EUR s DPH. Podmienky sú bližšie uvedené v ZoD 7.Úspešný uchádzač predloží najneskôr k termínu podpisu ZoD vecný, časový harmonogram prác. Podmienky sú bližšie uvedené v ZoD.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-06T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV