dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: VO2020/007
Toto oznámenie upravuje: Smernica 2014/25/EÚ
ODDIEL I: OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Stredoslovenská distribučná, a. s.
Vnútroštátne identifikačné číslo: 36442151
Pri Rajčianke 2927/8, 01047 Žilina

Slovensko
Kontaktná osoba: Stredoslovenská distribučná, a. s.
Telefón: +421 415192929
Email: miroslav.stasinka@ssd.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.ssd.sk
SPOLOČNÉ VEREJNÉ OBSTARÁVANIE
KOMUNIKÁCIA
Prístup k súťažným dokumentom: Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433307
Ďalšie informácie
Ďalšie informácie možno získať na adrese: vyššie uvedenej adrese
Ponuky alebo žiadosti o účasť sa musia predložiť
HLAVNÁ ČINNOSŤ
Elektrická energia
ODDIEL II: PREDMET
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: VO2020/007
Hlavný kód CPV
66114000-2
Druh zákazky
Stručný opis
Financovanie obstarania mechanizmov a vozidiel nad 3,5 t.
Celková odhadovaná hodnota
Hodnota bez DPH: 12 000 000,00
bez DPH
Informácie o častiach
Zadajte, koľkokrát sa použije časť II.2: 4
OPIS
Názov
Finančný leasing s fixnou úrokovou sadzbou
Časť č.: 1
Dodatočné kódy CPV
66114000-2

Miesto vykonania
SK03:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Sídlo obstarávateľa
Opis obstarávania
Finančný leasing s fixnou úrokovou sadzbou. Podmienky a požiadavky v zmysle súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
12 000 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
24:
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Opis opcií: možnosť predĺženia o 24 mesiacov
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Finančný leasing s variabilnou úrokovou sadzbou
Časť č.: 2
Dodatočné kódy CPV
66114000-2

Miesto vykonania
SK03:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Sídlo obstarávateľa
Opis obstarávania
Finančný leasing s variabilnou úrokovou sadzbou. Podmienky a požiadavky v zmysle súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
12 000 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
24:
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Opis opcií: možnosť predĺženia o 24 mesiacov
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Investičný úver s fixnou úrokovou sadzbou
Časť č.: 3
Dodatočné kódy CPV
66113000-5

Miesto vykonania
SK03:
Opis obstarávania
Investičný úver s fixnou úrokovou sadzbou. Podmienky a požiadavky v zmysle súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
12 000 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
24:
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Opis opcií: možnosť predĺženia o 24 mesiacov
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

Názov
Investičný úver s variabilnou úrokovou sadzbou
Časť č.: 4
Dodatočné kódy CPV
66113000-5

Miesto vykonania
SK03:
Hlavné miesto dodania alebo plnenia: Sídlo obstarávateľa
Opis obstarávania
Investičný úver s variabilnou úrokovou sadzbou. Podmienky a požiadavky v zmysle súťažných podkladov.
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Nižšie uvedené kritéria
Náklady/Cena: Cena
Odhadovaná hodnota
12 000 000,00:bez DPH:
Dĺžka trvania zákazky, rámcovej dohody alebo dynamického nákupného systému
24:
Informácie o obmedzeniach počtu uchádzačov, ktorí budú vyzvaní na účasť
Informácie o variantoch
Informácie o opciách
Opis opcií: možnosť predĺženia o 24 mesiacov
Informácie o elektronických katalógoch
Informácie o fondoch EÚ
Doplňujúce informácie

ODDIEL III: PRÁVNE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Vhodnosť vykonávať profesionálnu činnosť vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, § 152 ods. 1 (zápis do zoznamu hospodárskych subjektov) alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 2. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 3. Zápis v zozname podnikateľov vykonaný podľa zákona o verejnom obstarávaní účinného do 17. apríla 2016 (zákon č. 25/2006 Z. z.) je zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v rozsahu zapísaných skutočností. 4. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. 5. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. 6. Uchádzač preukáže osobné postavenie za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní a podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a za každého subdodávateľa, ktorého uvedie vo svojej ponuke.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Obstarávateľ si vzhľadom na predpokladanú hodnotu zákazky a dĺžku jej trvania potrebuje overiť u záujemcov ich finančné a ekonomické predpoklady v záujme zabezpečenia riadneho dodania predmetu zákazky, najmä či ide o spôsobilého zmluvného partnera, ktorý preukáže stabilné pozitívne finančné postavenie, a ktorý si riadne a načas plní svoje finančné záväzky.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - Pohľadávky finančného lízingu a poskytnutých úverov zo súvahy za roky 2018-2020. Požadovaný objem minimálne 100mil EUR ročne. - Licencia od NBS - https://subjekty.nbs.sk/ - Obstarávateľ bude preverovať či je uchádzač zapísaný v zozname subjektov finančného trhu NBS, konkrétne kategórie BANKOVNÍCTVO, PLATOBNÉ SLUŽBY A ELEKTRONICKÉ PENIAZE a NEBANKOVÍ VERITELIA A OSTATNÉ SUBJEKTY. Obstarávateľ požaduje aby bol uchádzač zaevidovaný v týchto zoznamoch.
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis kritérií výberu: Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO. Uvedenú podmienku účasti preukazuje záujemca predložením zoznamu dodávok služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - prehľad dodávok za posledné 3 roky v minimálnej hodnote 3,6 mil EUR.
Objektívne pravidlá a kritériá účasti
Zoznam a stručný opis pravidiel a kritérií: Pravidlá a kritéria účasti sú uvedené v bodoch III.1.1) až III.1.3) tohto oznámenia. Objektívne pravidlá ich uplatnenia a vyhodnocovania korešpondujú ustanoveniam ZVO bez akéhokoľvek obmedzenia počtu uchádzačov spĺňajúcich tieto kritériá.
Informácie o vyhradených zákazkách
Požadované zábezpeky a záruky
Výška zábezpeky je stanovená vo výške 100 000 EUR pre všetky časti spoločne, bez ohľadu na to či sa uchádzač prihlási do 1, viacerých alebo všetkých častí. Ďalšie podrobnosti o podmienkach a spôsobe zloženia zábezpeky, jej uvoľnenia, prípadne prepadnutia v prospech obstarávateľa, sú uvedené v súťažných podkladoch.
Hlavné podmienky financovania a spôsoby platieb a/alebo odkaz na príslušné ustanovenia, ktorými sa tieto podmienky a spôsoby riadia
Podrobnejšie platobné podmienky sú uvedené v obchodných a zmluvných podmienkach, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
Právna forma, ktorú má vytvoriť skupina hospodárskych subjektov, ktorej sa zadá zákazka
Obstarávateľ nebude vyžadovať od skupiny dodávateľov, aby vytvorila právnu formu v zmysle § 37 ods. 2 ZVO. Jednotliví členovia skupiny dodávateľov budú zaviazaní spoločne a nerozdielne.
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Licencia od NBS - https://subjekty.nbs.sk/. Obstarávateľ bude preverovať či je uchádzač zapísaný v zozname subjektov finančného trhu NBS, konkrétne kategórie BANKOVNÍCTVO, PLATOBNÉ SLUŽBY A ELEKTRONICKÉ PENIAZE a NEBANKOVÍ VERITELIA A OSTATNÉ SUBJEKTY. Obstarávateľ požaduje aby bol uchádzač zaevidovaný v týchto zoznamoch.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
OPIS
Druh postupu
Rokovacie konanie s predchádzajúcou výzvou na súťaž
Informácie o rámcovej dohode alebo dynamickom nákupnom systéme
Informácie o elektronickej aukcii
Informácie o dohode o vládnom obstarávaní (GPA)
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Predchádzajúce uverejnenie týkajúce sa tohto obstarávacieho konania
Číslo oznámenia v Ú. v. EÚ:
Lehota na predkladanie ponúk alebo žiadostí o účasť
Dátum a čas: 2021-09-03T12:00:00
Jazyk (jazyky), v ktorom (ktorých) možno predkladať ponuky alebo žiadosti o účasť
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí platiť do:
Trvanie ponuky v mesiacoch (od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk):
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O OPAKOVANÍ OBSTARÁVANIA
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1. V prípade, ak potvrdí záujem o účasť v súťaži skupina dodávateľov, členovia skupiny splnomocnia jedného člena ako zástupcu, ktorý bude písomne splnomocnený všetkými ostatnými členmi skupiny na zastupovanie v súťaži a pre komunikáciu s obstarávateľom. Takéto písomné splnomocnenie predloží záujemca spolu s ostatnými dokladmi na preukázanie splnenia podmienok účasti. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči obstarávateľovi záväzné. 2. Podľa § 39 ods. 1 ZVO splnenie podmienky účasti možno preukázať jednotným európskym dokumentom (ďalej len "JED"), ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti. Vzhľadom na dvojkolový súťažný postup si obstarávateľ vyhradzuje právo od záujemcov vyžadovať doklad, resp. doklady nahradené JED-om pred zaslaním výzvy na predloženie ponuky. Obstarávateľ informuje, že hospodársky subjekt môže vyplniť len oddiel časti IV JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u. 3. Ponuky, návrhy a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v zmysle ustanovení § 21 ods. 6 ZVO. 4. Komunikácia a výmena informácií sa uskutočňuje elektronicky prostredníctvom systému ERANET dostupnom na https://ssd.eranet.sk. Podmienky uskutočňovania elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. Na predmet zákazky bude uzatvorená zmluva s predpokladaným počtom - dvomi uchádzačmi s najnižšou cenou pre každú časť predmetu zákazky osobitne. Požiadavka dvoch účastníkov rámcovej dohody vyplýva z potreby zabezpečenia plynulej dodávky služby a teda zastupiteľnosti jednotlivých dodávateľov. Ak uchádzač na prvom mieste v poradí nebude schopný dodať objednanú službu v požadovanom termíne a/alebo množstve, obstarávateľ si vyhradzuje právo objednať službu od druhého uchádzača, s ktorým má podpísanú rámcovú dohodu. Obstarávateľ si vyhradzuje právo uzatvoriť rámcovú dohodu aj s menej ako dvoma uchádzačmi, v prípade, ak nebude podaný dostatočný počet ponúk, alebo ak v zmysle konečného vyhodnotenia ponúk zostanú menej ako dvaja úspešní uchádzači. Obstarávateľ informuje, že za časť 1, časť 2, časť 3 a časť 4 zákazky bude nakupovať predmet zákazky v maximálnom rozsahu 12 000 000 EUR spolu za časti 1 až 4 zákazky. Rozhodujúcim faktorom pre zadávanie konkrétnej zákazky v týchto častiach budú aktuálne požiadavky obstarávateľa, ktoré budú vyplývať najmä z aktuálnej potreby s prihliadnutím na hospodárnosť a efektívnosť vynakladania finančných prostriedkov obstarávateľa. Z tohto dôvodu si obstarávateľ vyhradzuje právo rozhodnúť, v ktorej z týchto štyroch častí zadá konkrétnu zákazku, pričom nevylučuje zadávanie zákaziek vo všetkých častiach, prípadne len v niektorej z týchto častí. 6. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným obstarávaním, obstarávaním inovácií, ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 7. Vysvetlenie k bodu IV.2.6) v zmysle súťažných podkladov je lehota viazanosti ponúk stanovená do 6 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie konečných ponúk.
POSTUPY PRESKÚMANIA
Orgán zodpovedný za preskúmanie
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
Postup preskúmania
Útvar, od ktorého možno získať informácie o postupe preskúmania
Úrad pre verejné obstarávanie
Vnútroštátne identifikačné číslo: 31797903
Ružová dolina 10, P.O.BOX 98, 82005 Bratislava

Slovensko
Kontaktná osoba: Úrad pre verejné obstarávanie
Telefón: +421 250264176 Fax: +421 250264219 Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.uvo.gov.sk
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-02T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV