dnes je 19.5.2024

Praktické informácie - Vestník verejného obstarávania
2021
PoUtStŠtPiSoNe
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
<júl  september>
HLAVIČKA FORMULÁRA
Evidenčné číslo (značka) oznámenia: 6961/2021
Výber typu výzvy
Výzva na predkladanie ponúk pre podlimitné zákazky bez eTrhoviska
ODDIEL I: VEREJNÝ OBSTARÁVATEĽ
NÁZOV A ADRESY
Mesto Levice
Vnútroštátne identifikačné číslo: 00307203
Námestie hrdinov 1, 93432 Levice

Slovensko
Kontaktná osoba: Mesto Levice
Telefón: +421 366350285 / 366350222
Email: aukcie@levice.sk
Webové sídlo (internetová adresa)
Hlavná adresa(URL): http://www.levice.sk
KOMUNIKÁCIA
Súťažné dokumenty sú dostupné priamo a úplne bez obmedzení či poplatkov
Zadajte adresu (URL): http://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-zakaziek/detail/dokumenty/433536
Ďalšie informácie možno získať na adrese
vyššie uvedené kontaktné miesto/miesta
ODDIEL II: PREDMET ZÁKAZKY
ROZSAH OBSTARÁVANIA
Názov
Referenčné číslo: 6961/2021
Hlavný kód CPV
45233142-6
Druh zákazky
Stručný opis
Obnovu a rekonštrukciu MK Ul. Železničná, Levice a Obnovu a rekonštrukciu MK Čankov. Rekonštrukcia a obnova miestnych komunikácií bude realizovaná v zmysle spracovaných projektových dokumentácií. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky, časť B.2 Obchodné podmienky poskytnutia predmetu zákazky a časť B.3 Spôsob určenia ceny v súťažných podkladoch tejto zákazky.
Celková predpokladaná hodnota
Hodnota bez DPH: 212 818,89
bez DPH
OPIS
ODDIEL III: OSOBNÉ POSTAVENIE, EKONOMICKÉ, FINANČNÉ A TECHNICKÉ INFORMÁCIE
PODMIENKY ÚČASTI
Osobné postavenie vrátane požiadaviek týkajúcich sa zápisu do živnostenských alebo obchodných registrov
Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1 podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona - je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uchádzač preukazuje splnenie uvedenej podmienky účasti vo verejnom obstarávaní dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) 1.2 podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu Uchádzač preukazuje splnenie uvedenej podmienky účasti vo verejnom obstarávaní dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. f) Odôvodnenie primeranosti určených podmienok účasti: Povinnosť použitia týchto podmienky účasti vyplýva z ustanovenia § 112 ods. 4 písm. a) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia uvedených v odseku v § 32 1. písm. e) a f), zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 2 zákona. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom využiť na preukázanie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ustanovení zákona. Uchádzač môže v súlade s § 114 ods. 1 predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti: a)čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil, alebo b)Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 Dokument JED-u je dostupný na adrese: http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/iednotny-europsky-dokument-pre-vereine-obstaravanie-553.html Ak uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, JED obsahuje informácie podľa ustanovenia § 39 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní aj o tejto osobe. Uchádzač v ponuke predkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti elektronicky do systému Josephine v pdf. naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak. Upozornenie v zmysle § 32 ods. 3 Ak uchádzač v ponuke predkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti osobného postavenia elektronicky do systému Josephine v pdf. naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak, verejný obstarávateľ, ako orgán verejnej moci, má prístup prostredníctvom portálu oversi.gov.sk k údajom z informačného systém verejnej správy: Register právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci. Z uvedeného dôvodu uchádzač, alebo záujemca (so sídlom na území SR) nie je povinný predložiť nasledovný doklad na preukázanie splnenie podmienky osobného postavenia: Podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona t.j. výpis z Obchodného registra alebo výpis zo Živnostenského registra. Ak z technických dôvodov nie je možné získať údaje alebo výpisy z informačných systémov v rozsahu zdrojových registrov bezodkladne, orgány verejnej moci sú oprávnené požiadať uchádzača alebo záujemcu o predloženie výpisov z príslušných zdrojových registrov v listinnej podobe. Listinná podoba výpisov podľa predchádzajúcej vety nesme byť staršia ako 30 dní. Ďalšie informácie týkajúce sa podmienok účasti osobného postavenia uchádzačov sú uvedené v súťažných podkladoch tejto zákazky v časti A.3 Podmienky účasti uchádzačov.
Ekonomické a finančné postavenie
Zoznam a krátky opis podmienok: nevyžadujú sa
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: nevyžaduje sa
Technická a odborná spôsobilosť
Zoznam a krátky opis podmienok: 2.1 podľa § 34 ods. 1 písm. b) - Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (alebo v závislosti od vzniku podnikateľskej činnosti) s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcich ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že uskutočňovanie stavebných prác, ktoré sú predmetom tejto zákazky budú realizované odborne a kvalifikovane uchádzačom, ktorý má praktické skúsenosti so stavebnými prácami rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet tejto zákazky. 2.2 § 34 ods. 1 písm. g) Údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy. Odôvodnenie primeranosti určenej podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje preukázať, že má k dispozícii pre zabezpečenie kvalitného plnenia predmetu tejto zákazky odborne spôsobilú osobu stavbyvedúceho. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Túto skutočnosť preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, že táto osoba poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu, v akom ich verejný obstarávateľ požadoval od uchádzača a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 zákona. Oprávnenie na poskytnutie služby sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Skupina dodávateľov preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne. Uchádzač môže v súlade s § 114 ods. 1 predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti: a)čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil, alebo b)Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 Dokument JED-u je dostupný na adrese: http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/iednotny-europsky-dokument-pre-vereine-obstaravanie-553.html Ak uchádzač preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, JED obsahuje informácie podľa ustanovenia § 39 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní aj o tejto osobe. Uchádzač v ponuke predkladá doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti elektronicky do systému JOSEPHINE v pdf. naskenovanej forme originálov alebo úradne osvedčených kópií, ak nie je stanovené inak.
Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Minimálna požadovaná úroveň k § 34 ods. 1 písm. b): Na posúdenie technickej spôsobilosti uchádzač predloží Zoznam stavebných prác. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač v Zozname stavebných prác uviedol práce rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky, t.j. výstavba alebo rekonštrukcia miestnych komunikácií, uskutočnené za obdobie predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia tohto verejného obstarávania. Prílohu predloženého Zoznamu stavených prác budú tvoriť objednávateľmi potvrdené referencie na zákazky uvedené v zozname. Referencie musia obsahovať najmä tieto údaje: za objednávateľa: názov, sídlo, IČO; za zhotoviteľa: názov, sídlo IČO; stavba: názov, miesto; popis a rozsah uskutočnených stavebných prác s uvedením zmluvnej ceny vrátane DPH, termínov realizácie, kontaktnej osoby, telefonického kontaktu, pečiatky a podpisu oprávneného zástupcu odberateľa. V prípade, že referencie predkladané uchádzačom neobsahujú všetky požadované údaje, uchádzač tieto chýbajúce údaje uvedie v Zozname stavebných prác. Údaje uvedené v zozname a v referenciách musia vzájomne korešpondovať. Uchádzač musí potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác preukázať uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v priebehu predchádzajúcich piatich rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, alebo v závislosti od vzniku spoločnosti. Uchádzač predloží v ponuke dôkazy o plnení stavebných prác (referencie) rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v súhrnnej hodnote minimálne 250 000,- ? s DPH, pričom verejný obstarávateľ požaduje, aby zoznam obsahoval aspoň 1 zákazku v minimálnej hodnote 150 000,- euro s DPH. Verejný obstarávateľ akceptuje referencie zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie, pričom uchádzač môže predložiť tieto referencie v tlačenej forme vo svojej ponuke. Minimálna požadovaná úroveň k § 34 ods. 1 písm. g): Na posúdenie odbornej spôsobilosti uchádzača verejný obstarávateľ požaduje preukázať odbornú prax alebo odbornú kvalifikáciu osôb zodpovedných za riadenie stavebných prác, konkrétne na pozícii stavbyvedúci, s uvedením nasledovných údajov: meno, funkcia, určenie právneho vzťahu k uchádzačovi, vzdelanie. Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícii odborne spôsobilú osobu v zmysle zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov alebo v zmysle zákonov platných v členských krajinách ES na výkon funkcie stavbyvedúceho s odborným zameraním pre predmet zákazky. Ako doklad uchádzač predloží osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky na vykonávanie činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním dopravné stavby (osoba zodpovedná za riadenie prác predmetu zákazky) podľa zákona č. 50/1976 Zb. a následných predpisov v platnom znení alebo ekvivalentný doklad vystavovaný v členských krajinách ES, fotokópia dokladu o odbornej spôsobilosti bude opečiatkovaná originálom pečiatky a podpísaná odborne spôsobilou osobou.
Informácie o vyhradených zákazkách
PODMIENKY TÝKAJÚCE SA ZÁKAZKY
Podmienky vykonania zákazky
Predmet zákazky je uvedený v časti B.1 Opis predmetu zákazky a v prílohách č. 5 a 6 k súťažným podkladom, t.j. v projektových dokumentáciách k predmetu zákazky.
Informácie o pracovníkoch zodpovedných za vykonanie zákazky
ODDIEL IV: POSTUP
Informácie o elektronickej aukcii
Dodatočné informácie o elektronickej aukcii: Informácie o použití elektronickej aukcie sú podrobne uvedené v bode 25 v časti A.1 súťažných podkladov.
ADMINISTRATÍVNE INFORMÁCIE
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum a čas: 2021-08-27T10:00:00
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Ponuka musí byť platná do
Ponuka musí platiť do: 2022-03-31T00:00:00
Podmienky na otváranie ponúk
Dátum a čas: 2021-08-27T11:00:00
Miesto: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky v deň uvedený v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania v mieste sídla verejného obstarávateľa.
Informácie o oprávnených osobách a otváraní ponúk: Vzhľadom k tomu, že verejný obstarávateľ použije v procese zadávania tejto zákazky elektronickú aukciu, je v súlade s § 54 ods. 3 otváranie ponúk neverejné, údaje z otvárania ponúk komisia nezverejňuje a neposiela uchádzačom ani zápisnicu z otvárania ponúk. Ďalšie informácie týkajúce sa otvárania ponúk sú uvedené v bode 21 v časti A.1 súťažných podkladov.
ODDIEL VI: DOPLNKOVÉ INFORMÁCIE
INFORMÁCIE O ELEKTRONICKOM RIADENÍ PRÁCE
DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE
1.Podlimitná zákazka podľa ustanovenia § 112 až 114 zákona o verejnom obstarávaní sa realizuje prostredníctvom informačného systému JOSEPHINE /ďalej len JOSEPHINE/, ktorý je dostupný na adrese https://josephine.proebiz.com. Ďalšie informácie týkajúce sa spôsobu komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2.Súťažné podklady sú odo dňa uverejnenia výzvy na predloženie ponuky vo Vestníku verejného obstarávania dostupné na portáli JOSEPHINE (https://josephine.proebiz.com/ a v Profile verejného obstarávateľa (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/4334). Verejný obstarávateľ neposkytne záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. 3. Zábezpeka nevyžaduje sa. 4.Úspešný uchádzač je povinný preukázať verejnému obstarávateľovi najneskôr ku dňu podpisu zmluvy, ktorá bude výsledkom zadávania tejto zákazky: - že bude počas celej platnosti zmluvy poistený voči akejkoľvek zodpovednosti za škody spôsobené akýmkoľvek tretím osobám, ktorú môže spôsobiť pri výkone činností uvedených v predmete tejto zákazky. Požadovaný rozsah poistenia uchádzača musí byť minimálne vo výške 150000,- euro. Poskytovateľ je povinný preukázať objednávateľovi poistenie ako aj rozsah poistenia zodpovednosti za škodu najneskôr ku dňu podpisu zmluvy, ktorá bude výsledkom zadávania tejto zákazky. Sken zmluvy o poistení zodpovednosti za škodu predloží úspešný uchádzač verejnému obstarávateľovi prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE v lehote na poskytnutie súčinnosti na uzatvorenie zmluvy. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy sa nejedná o zelené VO, ani obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.
DÁTUM ODOSLANIA TOHTO OZNÁMENIA
2021-08-05T00:00:00


PRAKTICKÉ INFORMÁCIE
Najbližšia daňová povinnosť
27.5.2024 - Daň z pridanej hodnoty

Ďalšie povinnosti pre tento deň...
Kurzy mien 17.5.2024
1 EUR1,08 USD (-0)
1 EUR0,86 GBP (-0)
1 EUR4,27 PLN (+0,01)
1 EUR24,72 CZK (+0,02)
Ďalšie meny
Platné od 20.9.2023
Jednodňové refinančné operácie 4,75 %
Hlavné refinančné operácie 4,50 %
Jednodňové sterilizačné operácie 4,00 %
viac
Cestovné náhrady

Stravné v SR od 1.10.2023

Opatrenie č. 368/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín

7,80 €

12 - 18 hodín

11,60 €

nad 18 hodín

17,40 €

Stravné v SR od 1.6.2023

Opatrenie č. 171/2023 Z. z. o sumách stravného

5 - 12 hodín 7,30 €
12 - 18 hodín 10,90 €
nad 18 hodín 16,40 €

 

ostatné
EDITOVATEĽNÉ TLAČIVÁ
VESTNÍKY MINISTERSTIEV